Stránka 1365 z 1483

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 2. 2012 22:20
od sega.maniac
Jj jenze X a [ ] jako analogovy plyn a brzdu musi podporovat i hra a tomu tak v dosti pripadech neni, take tak nekdy jezdim, ale jako jedine nastaveni by me to pomerne omezovalo. Display k Xkovemu padu jsme uz resili jinde, bylo by to fajn, treba jen nejaky maly, vsak on by se tam vesel.

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 00:44
od Kalfa
jo ten analog je taky na prd umístěnej, mě bolej ruce právě z dual schocku... je malej, klouže mi to z ruky, držím ho jen dvěma prstama a nemám ho položenej v ruce jako xkovej...

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 00:53
od .soul
Taky mě při přechodu na PS3 z něj bolely ruce, ale už jsem si zvyknul.
Zase má mnohem citlivější "páčky" a o třidy lepší šipky...

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 01:14
od Tomkalhotka
Ovladač me prijde Ok, ale to bude tim , ze sem zvykly od psx

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 05:18
od N.Marko
sega: Proč myslíš, že nehraju NFS? ;)

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 10:45
od Kalfa
tak v dnešní době analogů ovladat plyn, brzdu a zatáčení jen čudlíkama mi přijde jako prehistorické řešení... ale to je jen můj názor, no tak zkusm koulnout po nějäkejch lepších ovladačích... díky..

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 14:08
od sega.maniac
Tak on je ten kriz i cudliky u DS3 tlakem odstupnovany, cili to zas tak prehistoricke byti nemusi, u GT5 lze plyn nastavit klidne na sipku dopredu a pridavat jako na triggeru. No tak bez hledat no :-) k PS3 mam i Logitech pad a je docela k nicemu, kupoval jsem ho jen kvuli tem vestavenym vetrackum na chlazeni rukou :-))

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 14:20
od Kalfa
sega: to jako že podle toho jak moc zmáčknu tlačítko x atd, tak to má jako tlakovej senzor a chová se to jako trigger???? :-O to jsem netušil... :hm

jinak takovej nápad, asi blbej, ale nějak spárovat Xboxovej ovladač s ps3 se nedá co??? :hm

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 14:23
od Tomkalhotka
kalfa: ano , mely to i ovladače pro ps2

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 14:44
od sega.maniac
Prvni stupen je zmacknuti tlacitka do polohy 0 (aby nekdo nenamital, ze je to k nicemu kdyz to ma jen milimetrovy zdvih) no a pak to prave reaguje dle tlaku, vychytavka ;-) Proto i kriz DualShocku 3 a ostatni tlacitka vice pruzi, pokud ma tedy hra sw podporu, klasicke zmacknuti je jen zacatek. U GT5 to lze i videt, na obrazovce jsou ukazatele citlivosti.

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 15:39
od HALI32
Teď přemýšlím, PSX měla dualshock s analogovýma páčkama a nepamatuju si, že bych je někdy využíval ve hře obě. Max. u GT2 levou páčku. Vlastně pamatuju snad jednu hru, kterou jsem hrál, Ape Escape, že se tam používal i pravý analog. Asi jsem toho moc nehrál :D pak ještě Porsche Challenge myslím, tam byl plyn brzda na pravé páčce.

Šlo u GT2 nastavit pravý analog jako plyn/brzda?

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 15:56
od beat
Kalfa píše:jinak takovej nápad, asi blbej, ale nějak spárovat Xboxovej ovladač s ps3 se nedá co???
Nedá. X360 používá pro komunikaci s ovladačem WiFi, PS3 Bluetooth..

Kalfa píše:držím ho jen dvěma prstama a nemám ho položenej v ruce jako xkovej...
Tohle mi právě vyhovuje, že ruce neobepínají celý ovladač...

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 20:03
od N.Marko
HALI: Šlo (asi).
Já takhle hrál Ace Combaty (logicky), nebo Colony Wars a třeba Populous byl bez nich v zásadě nehratelný a proto jsem si ho nekoupil na PSN? protože hrát tuhle hru na PSP kde máš jen jeden analog je tedy o držku. Ale až bude doma Vita, tak si ho pořídím.

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 20:05
od HALI32
Aha, tak Ace Combat taky! Hrál jsem taky tak dvojku.

Re: Vše okolo PS3

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 2. 2012 20:14
od N.Marko
Jednička analogy ještě nepodporovala.
Celé to vyplývá z faktu, že první gamepad pro PS1 ještě neměl analogy a tak kvůli kompaktibilitě museli mít všechny hry (s výjimkami) možnost hrát bez analogů. Tím se definuje ovládací rozhraní a proto spousta her jaksi neumí nebo není na analogy tak dobře adaptováno.