"Vaše kolekce her"

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod N.Marko 9. 1. 2015 15:50

Včera mi přišlo:
Obrázek
dneska jsem hodinku zahrál a jako jo, je to dobré. Určitě to není tak hluboké RPG jako Skyrim, nebo Fallout, ale jako jednohubka to je myslím povedené. :tleskani
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 10. 1. 2015 00:38

Southpark je pro mě největší překvapení roku. Tak dlouho jsem se u hry fakt nebavil jako u něho.
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 23. 2. 2015 17:10

Dneska jsem koupil
Obrázek
Jako musí se nechat, že ten engin je už hodně letitý. Tak hnusné xichty a animace, to je děs, ale když jsem si dělal svou postavu, měl jsem dojem, že její hlava je dělaná z voxelů :D
No uvidíme jak se mi to bude hrát. U Oblivionu se mi dělalo fyzicky blbě (jediná hra u které jsem měl kdy problém s kinetózou), ale Fallouty jsem přežil v pohodě.

Jinak se chci zeptat - je v té hře nějaký systém reputace/karmy? Já jenom kvůli kradení a vybírání kapes.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boonno 23. 2. 2015 17:32

jo je a některý části hry (ne příběhový nebo zásadní) se zpřístupní právě jenom na základě reputace postavy.
Telefon: Samsung galaxy s10
Konzole: ps3, wii
Auto: Škoda Scala
boonno
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 23. 2. 2015 18:34

Díky.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 23. 2. 2015 19:07

tak ona PS3 verze Skyrimu je asi nejhorsi co se da poridit, bohužel.
Jinak si nevzpominam ze by tam nejaky systém reputace byl, maximalne to ze když se pridas k jedne frakci tak pak nemuzes ke druhé.A i to se tyka jen dvou. Kradeni věci je trestano, když te chyti, ale bud se muzes na miste vyplatit nebo si to jit odsedet, a jakmile jedno z toho udelas, je zlocin smazany. U jednotlivých frakci sice získáváš ruzne ranky, ale ono to ani jinak nejde.Pokud udelas pro ne všechny ukoly, budes velitel/arcimag nebo cokoliv dalšího tak jako tak:)
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 23. 2. 2015 19:22

No, nemyslím si, že by zrovna systém navazování animací NPC byl závislý na platformně. Rozdíly asi budou, ale až tak veliké myslím ne. Ono prostě Gamembrio je už dneska hnus a popravdě byl i v době, kdy Skyrim vyšel. Když se kouknu třeba na Red Dead Redemption, nechápu, jak s tím mohli v Bethesdě chtít dělat. Ale budiž.

Mi to přijde nějak divné. Vlezl jsem do baráku, na posteli chrápal chlápek, přikrčil jsem se, napsalo mi to, že jsem schovaný, tak jsem mu vybral kapsy - chlápek se probral a začal vyřvávat, že je okradený. Jak tohle funguje? Hádám, že musím mít nějaký level na úspěšné vykradení že? Ale takhle se k němu nikdy nedohrabu pokud nechci neustále podplácet, nebo se vyplácet.

Jinak mi taky chybí nějaký ten VATS systém co měl Fallout - ne že bych chtěl specifické zaměření na části těla, ale tak nějak mám pocit, že mávám mečem ve vzduchu a nějak se mi nedaří zatím pocitově určit, jestli jsem se trefil a jak omylem netrefit NPC. Ono koneckonců pokud máš broadsword, tak to je mávnutí přes celou místnost a to by v tom byl čert abych omylem nesejmul nevinnou postavu - což může vést ke znemožnění questu.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 23. 2. 2015 19:42

To není Gamebryo ale Creation engine:)
o animacích nemluvim, spis o doskakovani objektu, textur a pomerne zásadnímu cukani které je horsi cim vic hrajes. A celkove to na PS3 vypada hur, Xbox verze je lepsi a PC verze jasne vede (na tu se da koukat i dneska)

machat mecem v male mistnosti se ve Skyrimu nedoporucuje, jednak si tim nadelas plno nepratel a taky pekny bordel. kdy predmety co se ruzne povaluji litaji vzduchem všude mozne:)

na vybirani kapes mas skill, samo ze když v nem nemas zadny body ze chlapek bude vyrvavat:)
Naposledy upravil flash789 dne 23. 2. 2015 20:20, celkově upraveno 1
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 23. 2. 2015 20:02

No, říkat tomu můžou jak chtějí, ale jak to vidím já, tak to je prostě Gamebrio na steroidech....
Jinak jasně, pamatuji se na ty šaškárny ohledně patchování PS3 verze, kdy to podle Bethesdy "nebylo možné opravit" a najednou to po několika měsících možné bylo a tak dále. Co se mne týče, tak Bethesda je jedna z těch vůbec nejhorších firem ohledně betatestingu a vůbec ochoty nevydávat zprasené hry. Taky proto mi trvalo tak dlouho, než jsem hru koupil. No a co se cukání týče - v New Vegas mi framerate vcelku pravidelně padal někam na hodnotu 20 obrázků za minutu (nekecám), takže reinstall, nebo alespoň kompletní vypnutí hry bylo na denním pořádku. Š9lené, to mi věř. Jinak Xbox nemám a můj soustruh by to neutáhl, takže moc na výběr nemám. Možná to dohraju, možná ne, žíly mi to netrhá.

Fajn, tak tohle je uživatelsky moc příjemně vymyšlené od Bethesdy.... ;)

Výborně, takže nahrabat nějaký levely a pak se uvidí. Level cap tu je nějaký?
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 23. 2. 2015 20:16

level cap tam není zadny.levelujes pouzivanim skillu..10x zvýšíš nejake skilly a udelas level. Skilly mají cap 100, ale pak jdou resetnout, takze muzes levelovat do nekonecna. Obecne ale většina lidi konci nekde mezi levelem 50-80.

tak oficielne bethesda nikdy nepotvrdila ze by slo o predelane Gamebryo, to ze to povidal nejakej Lojzik nekde na foru nic neznamena. Navíc V Oblivionu pouzivali jako nadstavbu pro zobrazeni vegetace SpeedTree, coz ve Skyrimu není a vegetace je rovnou soucasti enginu, uz jen v tomhle to je obrovskej rozdil, a tudíž se přikláním spis k tomu ze to s gamebryem nemá nic spolecnyho:)

Bud mam u her od Bethesdy stesti nebo nevim, vždycky je hraju když vyjdou a nikdy tam zadny zasadni bugy nemam. Skyrim sem hral v den kdy vysel asi tri mesice v kuse, a krome par pitomin jsem tam zadne bugy nemel. Ale lidi radi na Bethesdu nadavaj (obvzlast tady v cechach to je velka moda, diky vavrove clanku na games). Faktem ovšem zustava to, ze i přes tech plno kecu nikdy nikdo zadny lepsi open world rpg které ma proporce TES neudelal, asi to nebude sranda.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 23. 2. 2015 20:40

OK, když ten skill resetnu, tak třeba schopnost dávat rán mečem bude na nule, nebo to bude nový začátek plus to co už umím? Ne že by to bylo důležité, takhle to funguje asi dobře. :)

Chodí to jako kachna, vypadá to jako kachna, kváká to jako kachna - asi to nebude slon ;) Já to tam prostě vidím. Stejně jako se dá na první pohled poznat RenderWare, Unreal, Cryengine nebo Frostbite napříč žánry a studii, prostě člověk vidí společné základy/asety. Byť je tedy pravdou, že kdyby se to ještě namodovalo a pak srovnalo třeba s Xboxovou (1) verzí Morowindu, asi by to byl problém identifikovat, ale jak člověk vidí ty změny v průběhu času za sebou, je to jasné. Prostě Gamebrio (kor když to dělá stejné chyby, animace vypadají stejně, pohyb je stejný, světlo je podobné a další detaily - jasně, stromy jsou jiné (asi lepší), ale to je jen jedna část, jenže na druhou stranu v Morowindu byly místo stromů houby :D ). Doufám, že pro další regulérní TES už budou mít kompletně nový engin.

Já v zásadě taky neměl problém s hrama od Bethesdy po technické stránce. Pravda - z Oblivionu jsem měl příšerné migrény, ale to je můj biologický problém, s tím oni asi moc co dělat nemůžou. Morowind jsem hrál jen chvíli a tak nějak nechytnul, takže taky moc nevím. Největší problém jsem měl u Falloutu 3, kdy framerate prostě nedržel ani za boha, sem tam problém s kolizemi, nebo levitujícími předměty a samozřejmě nesmyslně nízký level cap a dementní rozhodnutí neupozornit hráče na dveře v poslední misi, které když projdeš, tak se nemůžeš vrátit zpět a hra prostě končí (a taky spousty scenáristických a leveldesignových hovadin a v neposlední řadě i to, že ta hra tak nějak byla dutá, ale to není technický problém), sem tam pád do systému atd. V zásadě nic hrozného. Obecně mám výtky spíše proti věcem "město ohrožuje neuvěřitelně obrovská armáda o síle celých pěti mužů" nebo "na poli se odehrála megalomanská bitva mezi třemi sedláky" či "hlavní město celého kontinentu o deseti popisných číslech", přičemž hra o tom všem referuje tak zatraceně nadneseně... ach jo. Ale to je tak nějak obecným problémem her vůbec.
Největší problémy jsem měl s New Vegas jak jsem psal. Jenže to je od Obsidianu, tak nevím, jestli se to dá počítat - byť je fakt, že použitá technologie byla v té době už hodně za zenitem.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tdjohn 23. 2. 2015 20:42

Kdybys podobný engine přinesl do R*, tak bys sice všechny pobavil, ale nikdo by nevěřil, že na tom chceš opravdu něco dělat :D
"This game is a masterpiece! We have never seen such a harmonic virtual world before. The story is as good as a movie and the graphics offer tons of incredible moments. GTA IV is more than a game." - Cynamite
tdjohn
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod N.Marko 23. 2. 2015 20:43

Jo, to je asi pravda :)
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr.miša 5. 3. 2015 08:23

Včera mi dorazila hra Endless Ocean 2: Adventures of the Deep (děsně dlouho jsem ji sháněl za dobře) a tím jsem dosáhl na 50her na Wii.

Obecně vnímám Wiičko jako zvláštní konzoly. Prvně pro ten ovladač, který jsem nikdy úplně nepřijal, pak pro to, že výkonem nikdy neoslnila (to až tak nevadí) a pak pro totální vykradení nebo jak to nazvat a v neposlední řadě pro to mírné uhnutí od HC hraní.

Jestli PSX bylo "vypirátěný" tak Wiičko je v tomto ohledu totálně! zmršený. SOFT úprava do každé domácnosti :-] myslim, že je takto vnímána ta konzole obecně a taky myslim, že není moc velkých sbírek právě pro tuto konzoly.

Mám v seznamu ještě asi 3, 4 hry, které potřebuji sehnat na tento systém, abych mohl s klidným srdcem Wii uzavřít.

Řešíte ještě někdo Wiičko?
Přežil jsem karmickou bouři. Nevim kde jsem.
dr.miša
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boonno 5. 3. 2015 10:43

No loni na vánoce jsem na wii dostal poslední zeldu, ale i když je to krutopřísná pařba, tak jsem to zatím nedohrál, protože po koupi ps3 mi na to nějak nevychází čas a navíc mám furt vybitý baterky :-)
Telefon: Samsung galaxy s10
Konzole: ps3, wii
Auto: Škoda Scala
boonno
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků