Stránka 404 z 436

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 11:42
od beat
Tak PS3 na nexgenwars.com trošku povyskočilo.. Ale zatím pořád bída. Takhle budou exkluzivity stále ztrácet....

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 11:44
od srato
exkluzivity (podle mne) neztraci kvuli - dosavadnimu - nizkemu prodeji, ale kvuli bezkonkurencni financni sile MS

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 11:47
od N.Marko
A protože vyhodili celé marketingové oddělení a najali cvičené opice, protože si jinak nedovedu představit proč dělají to co dělají :-(

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 11:49
od srato
mozna si ukousli prilis velike sousto ... kazdopadne si myslim, ze PS3 se nakonec nejprodavanejsi konzoli "nextgen" (odporne oznaceni) stejne stane.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 12:07
od spajdr
Holt PS3 má v sobě věci které se naplno využijí až za rok nebo dva a cena za to je zatím příliš vysoká cena a neznalost programátorů s devkity něco udělat, něco co využije konzoli naplno, taky si myslím že za nějaký čas bude PS3 vítěz vs Xbox360 a Wii :)

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 12:48
od Dark_one
Podle nekterych vyvojaru ma pry PS3 tak slozitou architekturu, ze jeji potencial nebude vyuzit NIKDY. I kdyz to jsou podle me jen zdesene narky neschopnych ci linych vyvojaru.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 12:50
od mr_wawra
Ja myslim ze az budou venku hry jako GT, MGS, FF, GTA nebo RE, tak ze ty prodeje tej ps3 taky pudou dosti nahoru ;)

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 12:51
od N.Marko
Ono je taky postavený na hlavu chtít takové nehorázné částky za dev-kity. Autoři si to dvakrát rozmyslí jestli investovat do vývoje na platformu která je nová a neozkoušená, na kterou je vývoj řekněme problematický a pak k vám ještě přijdou páni ze Sony a chtějí takovou pálku- to pak radši zkusí X360 se svou sice neprogresivní ale ozkoušenou architekturou.

Kdyby dev-kity byly za hubičku, bylo by více her na kterých by Sony vydělala. Na kitech nikdo nevydělá. Něco jiného je potom kontrola kvality a uvolnění k prodeji hry ze strany Sony- tam bych očekával velkou přísnost, ale takhle....

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 12:55
od N.Marko
Dark_one píše:Podle nekterych vyvojaru ma pry PS3 tak slozitou architekturu, ze jeji potencial nebude vyuzit NIKDY. I kdyz to jsou podle me jen zdesene narky neschopnych ci linych vyvojaru.


Kde jsem to jenom... ahááá. Psal se myslím rok 2000 a všichni řvali to samé- a sneska? God of WarII, Black, Burnout, GTA:SA, SOtC, FFXII atd. adt.... :wink:

Máš recht, říká se tomu "křik malého člověka"

"Když říkáš nejde- znamená to neumíš" - Tomáš Baťa

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 13:05
od mr_wawra
Problem je v tom, ze architektura PS2 je daleko, rekneme konvencnejsi, nez vosmijadrovej procesor :)

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 13:22
od N.Marko
mr_wawra píše:Problem je v tom, ze architektura PS2 je daleko, rekneme konvencnejsi, nez vosmijadrovej procesor :)


Tenkrát to byla stejná bomba jako dnes Cell, věř mi.

Když dnes slyším o 4-jádrových procesorech na PC, říkám si co budou ti programátoři (kteří řvou jak je to těžké) vlastně dělat? :wink:

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 13:28
od mr_wawra
V čem měl tehdy PS2 tak vodlišnou architekturu?

Co by dělali, když už vesele programujou pro tři X360 procesory, jeden navíc je nezabije :). Ale 8 je přece jenom víc než 4.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 13:40
od Mican
Hele, je strašnym omylem uvažovat o Cell v PS3 jako o osmijádrovym procesoru! Je tam jenom jedno plnohodnotný jádro + 7 (funkčních) koprocesorů, které svojí architekturou spíš odpovídají signálovým procesorům - dokáží hodně rychle počítat jednoduché úlohy, zato při komplexních výpočtech narážejí na svoje hranice. Chybí jim predikce skoků, spekulativní logika a podobné věci, takže bude velká část jejich výpočtů v reálném herním programu stejně zbytečná, protože ta situace na kterou reagovaly prostě nenastane. Stejná situace jako "univerzální shadery" v moderních grafických kartách - můžou počítat grafiku, herní fyziku nebo en/dekódovat komprimovaný video a jsou v tom fakt dobrý, pro normální programy jsou ale neefektivní.

To ta vaše "neprogresivní architekturou" je na hry mnohem líp připravenej. Procesor s třemi plnohodnotnýmiu RISCovými jádry, pružnější paměťový systém, proti RSX modernější GPU...

Wii

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 13:44
od Bodie22
Hoši to pořád nic nemění na tom, že mělo Wii daleko nejlepší launch..........

Spekulovat o tom, co bude za 2 roky nemá zatím smysl.........
Wii prostě ukázalo svojí sílu se kterou se musí počítat, u mě osobně jasně vyhrává a Nintendo určitě podpořím koupí........

Pokud se chcete ohánět tím, co bude za rok či dva tak si tento topic přečtete celý (je to 243 stran) a poznáte, že tvrzení některých zarytých PSkářů se mění jak na běžícím páse, ale vždycky jsou nejchytřejší, to mě na tom čtení opravdu bavilo :-)
Škoda jen, že už tu nepostují lidé, které měli opravdu zajímavé názory (tedy pro mě zajímavé)

Jinak tento topic je opravdu zajímavý, pokud si ho přečtete celý, dá se v podstatě odhadnout co kdo bude dále psát :-)

Když to shrnu - Nintendo prozatím NO1 - a je to daný, nedá se to vyvrátit - samozřejmě XBOX na tom také není tak zle.....

Zatím chlapi...........

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 12. 2006 14:31
od mr_wawra
Mican píše:Hele, je strašnym omylem uvažovat o Cell v PS3 jako o osmijádrovym procesoru! Je tam jenom jedno plnohodnotný jádro + 7 (funkčních) koprocesorů, které svojí architekturou spíš odpovídají signálovým procesorům - dokáží hodně rychle počítat jednoduché úlohy, zato při komplexních výpočtech narážejí na svoje hranice.c/quote]


Tak to je potom ten slavnej CEll voproti CPU v X360 docela na prd :)