V ČEM SPOČÍVÁ ORIGINALITA NINTENDO HER

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 2. 8. 2005 19:23

No, je fakt že ten Saturn je tam v něčem lepší (polygony/s) a v něčem horší (67MIPS, VRAM) než N64, takže težko říct. Každopádně PS je spíš horší, než Saturn a N64. Podle mě, kdyby s PS přišlo třeba Nintendo a s N64 $ony, tak by to dopadlo asi úplně stejně, tzn. nejrozšířenější by se stala N64 konzole od $ONY. :(
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 2. 8. 2005 19:30

n64 je nejvykonejsi, ty graficke orgie byly nekdy tezko stravitelne :)
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 2. 8. 2005 19:33

je to vcelku pochopitelne, kdyz vyslo posledni...
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 2. 8. 2005 19:35

BTW co teda říkáte na ten handheld GPX2?
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 2. 8. 2005 19:36

nechapu, jak muze mit N64 slabsi vykon v pocitani polygonu nez ps1, nejspis nejaka chyba...
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 2. 8. 2005 19:42

Myslím že tahle odpověď, kterou jsem vygooglil to asi vysvětluje:

There is a HUGE difference in the realism between "over 100,000 real-time anti-aliased, tri-linear mip-mapped interpolated, gouraud-shaded, perspective-correct, z-buffered, lit, blended [and the rest of the poly features] polygons" and Sony's 360K quote. They compare absolutely different numbers.
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 2. 8. 2005 19:45

no vida. N64 byl fakt mnohem lepsi nez konkurence, skoda tech cartridgi...
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eso Rimmer 2. 8. 2005 19:53

Podobně:
Despite the fact that the PS2 can display polygons at a rate of around 66 000 000 per second, it doesn’t have enough video RAM to store any decent amount with a great deal of textures also. The polygons still require about 40 bytes of memory each, and with the lack of texture compression, there isn’t enough memory to hold a great deal of polygons & textures at the same time. It may be able to draw the polygons at a fast rate, but when you don’t have all that much Video RAM to store them, it creates a “bottleneck.” The Dreamcast’s ability to only render the polygons actually visible and compress 20 - 25 MB of textures into it’s 8 MB of video RAM allows it to show highly detailed environments containing a large variety of textures & geometric detail with little effort. The PS2’s “Graphics Synthesiser” processor has no ability to decompress textures in real time, which means that full size textures have to move through a small pipeline between the 32MB main memory and the GS’s 4 MB Video RAM cache. This then translates to a lack of variety in texturing. With the Dreamcast rendering around 58 300 polygons on screen at 3 500 000 polygons per second giving a frame rate of 60 f.p.s. only around 2.2 MB of the Video RAM is used to store the polygons, where the other 5.8 MB is free for texturing & the display. That's about another 1.8 MB over the PS2's total VRAM left over. & with 5:1 compression that’s quite a good bit of room. Now lets take the PS2. At 20 000 000 polygons per second, you'd get about 333 333 polygons on screen at 60 frames per second. Hmm, but if each polygon takes 40 bytes of VRAM that’ll take over 13 MB to store them all. & you can’t store 13 MB of polygons into 4MB of VRAM & still have room for textures now can you? Although there are some programming techniques that can help the severity of the problem, such as updating the VRAM on a constant basis with new textures from the main RAM as the game plays. But this can of course be done with the Dreamcast aswell. Other problems are that, unlike the Dreamcast’s Direct X support, the PS 2 doesn’t allow for this.

Strictly speaking the Dreamcast CPU, and the PlayStation 2 CPU aren’t fully 128-bit. They are actually classed as 32-bit processors. If they were fully 128-bit, they could even out-perform the XBOX, which uses a 32-bit 733 MHz Intel Pentium 3, & even the GameCube. Currently the only CPUs which actually go beyond the 32-bit realm are the likes of processors such as the AMD Athlon 64. The 128 bit part of the Dreamcast’s SH4 is its floating point bus, & consists of four 32-bit instructions which are executed together, apparently. [128-bit computational processing capability.] The floating point unit is 64-bit, and the integer unit is 32-bit. Check out the following address for more accurate details: http://www.segatech.com/technical/cpu/
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/
Eso Rimmer
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OCELOTR 3. 8. 2005 06:30

N64 zabili CARTRIDGE. Stupidní nápad.
LA-LI-LU-LE-LO
OCELOTR
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OCELOTR 3. 8. 2005 06:36

No ještěže to dopadlo, jak dopadlo a vyhrála SONY :mrgreen:.
LA-LI-LU-LE-LO
OCELOTR
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OCELOTR 3. 8. 2005 06:39

Jen tak mimochodem, je nesmysl porovnávat jakékoliv konzole, na základě tech. specifikací, výpočtu polygonů apod. Jedná se o natolik komplexní systémy, že jakékoliv porovnání je zkrátka nemožné. Navíc nevim jakou hodnotu maj stránky psané fandou toho kterého systému viz. výše - ESO RIMMER. Určitě kdybych hledal, tak bych našel nějaké "PS2 TECHNICAL PAGES", které by podobně vyzdvihly kvality PS2 a ukázali slabiny DREAMCASTu. Faktem zůstává, že PS2 žije dál, zatímco DREAMCAST skončil v propadlišti dějin vedle ATARI JAGUAE, CD32, 3DO... rest in peace.
LA-LI-LU-LE-LO
OCELOTR
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NOFX 3. 8. 2005 06:59

ocelot69 píše:N64 zabili CARTRIDGE. Stupidní nápad.d/quote]


stupidni :roll: aspon si nemusel 100 let cekat nez se neco nahraje... takova FIFA huuu to byl rachot bum bum a jedeem... jen tak te to neomrzelo kvuli liny CD mechanice... hmmm stupidnii stupidnii, nechapu co tim myslis :mrgreen:
NOFX
Killing Spree

Odeslat příspěvekod NOFX 3. 8. 2005 07:00

ocelot69 píše:Jen tak mimochodem, je nesmysl porovnávat jakékoliv konzole, na základě tech. specifikací, výpočtu polygonů apod. Jedná se o natolik komplexní systémy, že jakékoliv porovnání je zkrátka nemožné. Navíc nevim jakou hodnotu maj stránky psané fandou toho kterého systému viz. výše - ESO RIMMER. Určitě kdybych hledal, tak bych našel nějaké "PS2 TECHNICAL PAGES", které by podobně vyzdvihly kvality PS2 a ukázali slabiny DREAMCASTu. Faktem zůstává, že PS2 žije dál, zatímco DREAMCAST skončil v propadlišti dějin vedle ATARI JAGUAE, CD32, 3DO... rest in peace.e/quote]


a ze se tady porad ohaanis PS3 :lol:
NOFX
Killing Spree

Odeslat příspěvekod dr.miša 3. 8. 2005 07:46

...nahrávací časy u PSX byli šílené, vždy mi vstávali vlasy hrůzou. Do N64 jsem vrazil kazetu, nestihnul jsem si ani sednout a už po mě šli nepřátelé v Turokovy :-)

Přesto myslí, že to nebylo nejšťastnější řešení, trochu zaspali, kazeta za 3500kč je fakt dost
Přežil jsem karmickou bouři. Nevim kde jsem.
dr.miša
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NOFX 3. 8. 2005 07:50

[quote="dr.miša";...nahrávací časy u PSX byli šílené, vždy mi vstávali vlasy hrůzou. Do N64 jsem vrazil kazetu, nestihnul jsem si ani sednout a už po mě šli nepřátelé v Turokovy :-)

Přesto myslí, že to nebylo nejšťastnější řešení, trochu zaspali, kazeta za 3500kč je fakt doste/quote]

jaa je kupoval v nemecku v bazaru... tenkrat 20-30 marek... treba Zeldu sem koupil za 50, ale to byla nehoda jako blazen...
NOFX
Killing Spree

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků