Jakou hru zrovna hrajete?

Diskuze o hrách pro herní konzole

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod peanut 17. 2. 2006 15:07

peanut píše:Paar:škoda, jenom, že sou ty stránky toho obrázku o ničem. Třeba stránka Wind Wakeru jsou mnohem lepší. Videa, Skrýny atd.r/quote]
Tak, beru zpět je tam toho docela hodně. Sem jenom nevěděl, že se může dole s tou pakou dostat di jiných sekcí.
peanut
Rampage

Odeslat příspěvekod Paar 17. 2. 2006 15:46

kdo vi jestli to tam tehda bylo :?
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peanut 17. 2. 2006 16:02

Podle mě to tam bylo, už tehdá. Je to přece už docela dlouho co Pikmin 2 vyšel. Holt je docela problém si toho všimnout. Sem to našel náhodou, když jsem nevěděl, proč je pod pákou napsáno home. A pak sem na to ňák přišel.
peanut
Rampage

Odeslat příspěvekod dr.miša 20. 2. 2006 15:21

Tak jsem uplynulí víkend přežil ve zdraví a můžu se tudíž s vámi podělit o dojmy s her Genji: Down of the Samurai a Shadow of the Colossus.

Genji

Klasicky úvod, vytvoření nového profilu na paměťovce, nějaká ta reklama a pak už to jede. Úvodní video prozradí, že se děj odehrává ve starém Japonsku - 12st.

Hra mi silně připomíná prostředím Onimushu, také některými prvky Tenchu, především hudebním doporovodem a akcí Devil May Cry.

Hratelnost je slušná, ovladetelnost postav dobrá. Zlepšování postav a jejich vlastností je celkem omezené, je možno nakupovat zbraně, kterých je od začátku do konce cca. 10, respektive různá vylepšení meče či jiné zbraně. Je možno hrát i za druhou postavu, ale přistupoval jsem k ní, jen jako doplňující charakter. Ikdyž jeden či dva úkoly leží na bedrech právě této postavy.

Velice zvláštním a především zajímavím způsobem je zpracován bojoví mod, který nabízí při dostatečném množství magie zpomalit čas a vykosit třeba 10 nepřátel. Celé to funguje podobně jako u God of Wars, kdy při zpomaleném čase jednotliví nepřátelé útočí a v praví čas je potřeba zmáčknout čtverec. Následné kombo je omezeno počtem nepřátel a schopností střelhbytě reagovat.

Grafika parádní :!: také prostředí je parádní, fakt kouzelné :!: Hra je protkána videi, na která jsem si už dávno odvyknul. NINTENDO je zpravydla nemívá. Nejsou špatná. Během putování po mapě, se mění prostředí i fáze dne (noc/den). Mapa není rozlehlá, ale otevírají se nové lokace, v místech, kde jsem už byl. Chtěl bych upozornit na víc než skvělí hudební doprovod.

Hru jsem dohrál za necelých 11h, což ale není veškerý čas, který jsem hře věnoval. Hodnota udává čistý čas.

Celkově dost povedená gamesa, která ROZHODNĚ! stojí za to. Hratelnost na vysokém stupni. Jeden zápor přeci - je to hra na PS2 :mrgreen:
dr.miša
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NOFX 21. 2. 2006 08:45

proc tam ty videa u N asi nejsou... hmm to mi teda vrtaa hlavou...
tu posledni poznamku sis mohl odpustit... :mrgreen:
NOFX
Killing Spree

Odeslat příspěvekod dr.miša 21. 2. 2006 11:49

Shadow of the Colossus

Četl jsem dvě rozsáhlejší recenze - jednu zde na doupěti. Pak nějaká menší hodnocení. Recenzent této hry byl vždy v úvodu a vlastně i během celé recenze na rozpacích, jak slovy pojmout tuto hru.

Hmm, mám tak trochu stejný problém. Jen těžko popstat něco takového. Chce to vidět :arrow: hrát.

V úvodu hry, je promítnut krátký příběh o tom co se stalo. Menu - new game - a příběh v té samé grafice pokračuje dál. Položím svou milou na oltář a můžu se pustit do hledání obrů.

Všimnul jsem si náhodou, že lze během videí pohybovat v určitém rozmezí kamerou, pomocí pravého analogu. To znamená, že běží nějaký rozhovor a já mohu během tohoto rozhovoru hýbat a rozhlížet se kamerou, ikdyž postavou hýbat nelze. Dost zajímavé, ikdyž úplně zbytečné.

Co napsat k rozhlelému světu, kterým se ženu na svém věrném koni, nesoucí jméno Argo. Vzpomínám na rozlehlou pláň v Ocarině, která se mi zdála nepřekonatelná. Tak asi jako tato planina v Ocarině je velké např. nádvoří jednoho s polorozpadlích hradů. Snad moře, nabízené Wind Wakerem by se dalo srovnávat.

Celá hra je neuvěřitelně deprimující a depresivní. Také ale mnoho víry a naděje, kterou musíte být plni, aby bylo možno hru hrát s jednoho prostého důvodu. Zhruba 3h jsem projížděl na koni mapu a nic jsem neobjevil, nic než rozvaliny, sutiny případně jezero, které bylo mrtvé. Nebo jindy se plahočím do odlehlé části mapy, najdu tam nějaký hrad, vypadá zachovala, tak jsem tiše zajásal, že by koněčně úspěch a nic. Prostě přijedete k velikánské stavbě a nikdo tam zkrátka není. Vždy mě napadla otázka, proč :?: proč to tu je a nikdo tu není.

Takhle bych mohl psát dlouho a psal bych spíš o svých pocitech než o hře samotné.

Co mě ale trochu zarazilo je kamera. Trochu jsem zapřemýšlel, jestli některý s recenzentů s tím problém neměl, nebo jestli byl tak ohromen a nechal to prostě být, ale kamera je celkem špatná. Na to jak je hra vystavěná, zpracovaná je dost špatná. Znova bych sáhnul po Zeldě: WW, kterou beru jako vzor co se kamery týče. Takřka dokonalá a plně funkční kamera, bez zjevné chyby v ovladatelnosti.

Celkově bych řekl, že se jedná spíše o výpověd lidské duše o svých bolestech a nadějích, než o hru tak jak ji známe.

Díky za pozornost 8)
dr.miša
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Karel Kališ 21. 2. 2006 14:08

Takze, vzhledem k tomu, ze mi mili lide z Conquestu poslali dve gamesky, ktere jsme si objednal a ja si nasel cas si je nejen vyzvednout z posty, ale dokonce je i otestovat (neuveritelne), podelim se s vami o sve dojmy.

Final Fantasy: Crystal Chronicles mam v zasobe pro planovanou hru s kamosama (uz je sehnat kabely od GBA k GC, protoze to je jedina moznost, jak hrat ve vice hracich), zkousel sem ji jen letmo. S FF to ma par veci spolecnych, ale jinak se jedna o naprosto odlisnou hru, nez jsou na NES/SNES/PSX/PS2. Grafika vypada vyborne, CG animace sice chybi, ale co. System boju a kouzleni je docela napadity, ovsm nejvetsi problem vidim v tom, ze blokovani musite prvne navolit pres menu akci a pak teprve Ackem blokujete. Pokud chcete kouzlit ci zautocit, nezbyva nez prislusnou akci navolit. V boji tak musite byt neustale v pohybu, obihat ruzne protivniky a snazit se ho seknout bez toho, aniz by trefil on vas. Pote, co jsem se nachal rozsekat prvni potvorou, jsem se vrhul na druhou hru, ktera v balicku dorazila. Jo, jeste bych mel dodat, ze FF CC ma vyborne OST.

Baten Kaitos jsem mel v merku jiz od prvnich videi, animace vypadaly vyborne, soubojovy system s kartami rovnez a cekal sem od hry velke veci. Coz postupem casu zacaly potvrzovat ruzne recenze. A ja sam se ve svem potvrzeni utvrdil pote, co jsem stravil s hrou cely den az hluboko do noci. Zatim jsem se dostal na treti ostrov, takze nemuzu soudit kompletni pribeh, ale ztaim vypada docela solidne a ocekavam postupem casu nejake ty scenaristicke klicky a otocky. Libi se mi napad zapojeni hrace do hry coby jakesi ochranne sily, postavy se chovaji realisticky a dokazete se s nimi velmi rychle szit. Bojovy system spickovy, snadny na pochopeni, ale zaroven dostatecne hluboky a propracovany. Postupne meneni nekterych karet v jine povazuji za vyborny napad, napriklad na kartu banany narazite ve trech formach, co by nezrale slouzi pouze k utoku, ovsem po case se promeni ve zrale banany, ktere dokazi lecit a posledni fazi jsou prezrale banany, opet vhodne maximalne ke slabemu utoku. karty jsou rozdelene na nekolik elementu a plati klasicky princip kamen-nuzky-papir, kdy voda je dobra proti ohni a vice versa. Krome intra jsem snad nenarazil na zadnou dalsi CG animaci, coz moc nevadi protoze ingame grafika vypada skvele, hlavne svym vytvarnym pojetim. Stejne jako u FF CC i tady se zaposlouchate do vyborne hudby, tentokrat se dockate i povedeneho dabingu. Kazdopadne se tesim, az si najdu cas se bratit do kouzelne zeme Baten Kaitosu. Kdo vi, treba s trochou stesti budu moci navazat rovnou druhym dilem :)
Karel Kališ
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 21. 2. 2006 15:13

baten kaitos je dost dobry (podle reakci)!!!

co se tyce OST od FFCC, mam ho cely a posloucham jej velmi rad, aniz bych znal hru samotnou...
ma nej skladba je Endless Sky....

misa: co se tyce rozlehlosti zeldy, mam pocit, ze u Z TS to bude taky docela masakr...
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 22. 2. 2006 22:22

(ted se nesmejte) ja tu vyhrabal Neverhooda....takze vikend bude venovany jemu :)
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Standa 22. 2. 2006 22:44

Lo!Zza píše:(ted se nesmejte) ja tu vyhrabal Neverhooda....takze vikend bude venovany jemu :)
v tomhle pripade se neni cemu smat a ja na nej opet dostavam chut :-)
Standa
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 22. 2. 2006 22:51

Ja si na nej vzpomnel protoze si porad poustim ten genialni soundtrack ale podarilo se mi ho najit az ted....
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OCELOTR 27. 2. 2006 08:51

Tak já se teď vrhnul na RATCHET & CLANK 2. Plošinovka, ale chytla mě nehoráznym způsobem, jakým se to nepodařilo ani takovému DRAGON QUESTu VIII nebo ZELDĚ. Celá hra disponuje VYNIKAJÍCÍ(!) grafikou a má neuvěřitelný spád. Po dlouhé době jsem zažil syndrom "ještějedenlevelajduspát" a usínal včera kolem jedné ráno :mrgreen:.
Obrázek
LA-LI-LU-LE-LO
OCELOTR
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Paar 27. 2. 2006 23:14

jeste jedenlevelajduspat mam ted u pokemonu ;) :D
Nenávidím politickou korektnost.
Paar
Chosen One
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr.miša 28. 2. 2006 13:49

Time Splitters: Future Perfect

Celkem jsem se zděsil, když jsem zjistil, že hru udělali EA. Navíc jsem netušil o jakou hru se jedná, tak jsem ji strkal do GC s jistými předsudky, že to bude zas levárna, která mi chce vyluxovat kapcu.

První kolo se odehrává v roce 2402 (myslím) a odtud ochází i hlavní hrdina Cortez. Je vyslán do mynulosti s cílem zajistit krystaly, díky nimž je možno cestovat v budoucnosti časem a zmocnili se jich zlouni, jak už to bývá. Nijak zásadní příběh, ale co čekat od akce tohodle ražení.

Během hraní jsem srovnával hru s HALO, které Time Splitters grafikou nepřekoná, přesto jsem žasnul nad zpracováním, co se grafiky týče. Po všech ostatních stránkách Time Splitters strčí HALO s ledovím klidem do kapsy. Postavy a jejich gestikulace, chování, pohyby jsou víc než parádní. Dost mě překvapila i jejich mimika, která je velmi lidská, spíš teda groteskně lidská - když je postava zdrcena, tak je okatě zdrcena apd. Jak se pohybuji časem a putuji jednotlivými lokacemi, tak se mění i prostředí, které je variabilní a neopakuje se, tudíž má hra i spád a nenudíte se od začátku do konce, tím, že vidíte stále stejně vypadající kyber prostředí jako je tomu u zmíněného HALO.

Nepřátelé a zbraně jsou kapitola sama pro sebe. Opět se arzenál mění s časem, stejně tak nepřátelé. Co se týče hudebního podkreslení, je celkem dobré, Vhodně koresponduje s tou kterou dobou. Hru jsem rozdrtil za cca. 10-12h, ale je zde mnoho herních módů, které jsou dost nápadité. Pak také editor map.

Příjemně mě překvapil multyplayer, který umožní hraní dvou hráčů najednou :arrow: každý má 1/2 obrazovky.

EA se tentokrát blejsklo a hra je takřka bez chyby s hratelností na VYSOKÉM stupni!

EDIT: mimo zmínené klady je hra také dost zábavná a nápaditá. Cestování časem nabízí mnoho k zamyšlení. Autoři hry zde nabídli pár celkem vtipných sytuací spojených s časovým paradoxem. Dost jsem se u toho pobavil.
dr.miša
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NOFX 28. 2. 2006 14:21

taky jsem chtel do toho jit ale koupil jsem dvojku od tvurcu Goldeneye 007....
mimo jine trojka je FPS roku 2005 tusim...
NOFX
Killing Spree

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků