Váhal jsem, kterou hrou začít. Zda-li si zapnou nejdříve Geist nebo StarFox Assault. Vyhrál to Geist.
GEIST
Jako obvykle žádné úvodní video, žádný úvod vůbec, jen krátký loud, vytváření nové pozice na kartě (tak jako u Battalion Wars, zabírá pouhé 2 sloty. Je dobré, že NINTENDO šetří moje chechtáky za paměťovku) a úvodní obrazovka.
Okamžitě mě zaujala apokaliptická muzika, která mi připoměla film Osvícení s Jackem Nicolsonem (úvod filmu s ještě běžícími tytulky), až jsem zaváhal, zda to není ten samí song.
"Opšny" nenabízejí nějaké zvláštní konfigurece. Hra běží pouze v 60Hz. Zapnul jsem hru. Krátký úvod, který mě zasvětí do problému. Pak už hra, ikdyž ještě stále hraju úvod. První co mě napadlo - srovnání s Halo pro X-box. Zklamání na sebe nenechalo dlouho čekat. Sakra práce, říkám si, to Halo vypadá o DOST lépe! Po úvodní hratelné pasáži (ve své kůži), začala hra samotná.
Pak to začalo, nestačil jsem vycházet s údivu! Teprve hra samotná mi ukázala skutečnou kvalitu grafického zpracování. Moc nechápu, proč je ten úvod tak "odfláklej", ale to co je k vidění poté, to strká celé HALO do kapci

Předně chci upozornit na to, že to není bezduchá akce, ale velice rafinovaně udělaná FP akce, plná důmyslného využití možnosti vtělit se takřka dočehokoliv.
Vzhledem k tomu, že se pohybuji (také) jako duch, tak mě samozřejmě nic živého (osoby) nevidí. Např. spící voják, do kterého se nemohu vtělit, protože jeho mysl je "mrtvá", porozhlídnu se - telefon. Řešení se přímo nabízí. Postupně se s jednoduchých logických kvízů stáva celkem peklo.
Pokud se pohybuji jako duch, vše dostane zcela jiný výraz, je to jakoby snové, lehce namodralé - rozmázlé pokud se pohybuji, pomalu se zaostřuje obraz, zastavím-li se. Dost mě překvapily textury, nad kterýma jsem žasnul u HALO, jsou skvělé a neztrácí na kvalitě, přiblížím-li se například ke stěně apd. Také psi, kteří vypadjí parádně, především ta srst - vzpomínáte na Foxe a jeho kožich, tak ne tak chlupatej, ale tak realistickej.
Inteligence vojáků je nepříjemně vysoká, organizují se a nadbíhají. Chtěl jsem proběhnout hordou vojáků, ale nebylo mi dáno. Rozdělili se, jedna skupina zůstala v předu, zaujmuli mou pozornost střelbou a rychlím pohybem a druzí mě zatim přepadli ze zadu a naložili mi. Je nutné vážit každý krok. Už druhá mise mě zastavila ve spanilé jízdě.
Celkově - hmm, co dodat. NINTENDO pojalo originální myšlenku, zkloubilo mnoho žánrů a je s toho výbušná hra
PS: případných pravopisných chyb si nevšímejte, bude-li to možné
