Stránka 308 z 351

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2012 13:05
od Kalfa
Scobra: jj s tím mě to taky bavilo... jo jezdím i s normálními auty... ale nějak nemůžu furt přijít na chlup ovladači (plyn i brzu mám na R2/L2 - jako trigery u Xboxu - začínal jsem na něm) a strašně špatně se mi dávkuje plyn, tzn už silnějších zadokolek musm mít traction control, přijde mi že u X360 a Forzy3/4 se to dávkuje citlivěji, ale naopak zatáčení analogem je lepší než u Forz... :hm

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2012 13:15
od N.Marko
....hmmm, já jedu na D-padu a plyn mám na X - žádný problém :D

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2012 13:41
od SCobra
Bez nástavců to jde blbě ;-) XBox má triggery lepší, ale na můj vkus zase moc tuhé...

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2012 13:51
od Kalfa
nástavce mám a stejně citlivost od půl plynu vejš je na setiny milimetrů, bud vylítnu bokem ven, nebo jedu moc pomalu :hm

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2012 14:17
od SCobra
Chce to cvik :)

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2012 19:57
od beat
Kalfa píše:tak jsem to vzdal a koupil F1 2007, a ta mi taky neba :D
Ef jedničce dej čas. Není to snadné, ale jinak je to skvělé auto. A dají se s ním skvěle vydělávat peníze :mrgreen:

Já GT5 hraju tak, že mám plyn/brzdu na pravém analogu. Jinak nejsem schopen zajet slušný čas.

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 11. 2012 22:48
od SCobra
Brzdu/plyn jsem měl taky na pravém analogu, ale přesunul jsem je na triggery, abych mohl pouštět brzdu a přidávat plyn současně. Teď mám na pravém analogu řadicí páku a na levém zatáčení.

Podařilo se mi vyhrát 1,4 milionu na Eifelu v novém 620PP seassonal eventu. Jel jsem s McLarenem F1 Stealth Edition - 570PP. Chce to umět zvládat drifty a mít štěstí na soupeře, ale dá se to :)

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2012 11:11
od Kalfa
Scobra: bohužel drifty mi nejdou.. :hm nějaký tipy jak je zvládnout?

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2012 17:21
od SCobra
Zrovna v tomhle případě jsem to myslel trochu jinak :) Jezdí se na sportovních gumách, takže auto poněkud klouže a v některých zatáčkách jde do power slidu a je potřeba se k autu chovat hodně opatrně :)
Drifty nejezdím, ale v Shiftu jsem to dělal tak, že jsem prostě závod jezdil pořád dokola, dokud jsem na to nepřišel :D

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 11. 2012 10:40
od Kalfa
Scobra: jj zkoušel jsem taky i kombinace gum, kdy na předek jsem dal měkký na zadek středí a výsledek stejnej, bud to je pořád nedotáčivý (auto co má 600 koní a 1200 kg :oboze ) a nebo to okamžitě letělo zadkem napřed ven :(

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 11. 2012 11:11
od SCobra
Stejně na ten závod potřebuješ snížit výkon (aspoň na 570 PP), abys vyhrál nějaký slušný peníze, takže pak už auto nemá 600 koní :)
Mám nastavené tlumiče na nejnižší a nejtvrdší, dumpers na 2 a 1 (vpředu i vzadu) a stabilizátory na 2 a 2 (možná by šly i tvrdší). Taky se hodí nastavit nějaký camber - třeba 2,3 a 1,8.
Diferenciál jsem omezil na nejnižší hodnoty, aby se neprotáčela kola a snížil jsem rychlost v nastavení převodovky (na Eifel není potřeba jezdit 370).
Není to žádné geniální nastavení (naházel jsem to tam odhadem), ale celkem funguje :)

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 11. 2012 11:25
od Kalfa
jo nastavení aut, to jsem nikdy nedělal, vždycky to nechávám nenastavené, páč se vtom nerad šťourám :D nerozumím tomu zas tak dokonale (nastavuju si jen převodovku dle typu trati a potřebě maximální rychlosti vs zrychlení

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 11. 2012 12:05
od SCobra
Ono je to docela jednoduchý :)
U závodních aut můžeš nastavit tlumiče na nejnižší a na rovných tratích bez vysokých obrubníků i na nejtvrdší (vyšší číslo = tvrdší). Dumpers jsou dorazy - u tvrdých tlumičů nižší čísla, u měkkých vyšší (rozdíl mezi horním a dolním číslem ukazuje, jak daleko jsou od sebe dorazy nahoře a dole - dobrý je nechat tedy mezi nimi rozdíl).
Stabilizátory pak nastavíš podle toho, jak se auto chová - pokud ustřeluje zadek, musíš mít vzadu tvrdší (vyšší číslo), pokud předek, musíš mít vpředu tvrdší - u MR aut se vyplatí obě strany nastavit nastejno.
Camber můžeš klidně nastavovat u všech aut stejně - vpředu kolem 2,5 a vzadu do 2,0.

Na Nordschleife nebo jiných vlnitých tratích se nízké a tvrdé tlumiče nastavovat nesmí, jinak se někde zabiješ :) Takže přidáš pár cenťáků a ubereš tvrdost (ale zase ne moc, aby se auto moc nehoupalo).

Pak se dají dělat různá další kouzla, ale ty vyžadují delší výzkum. Navíc zrovna u nastavení tlumičů je asi chyba...

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 11. 2012 12:16
od Kalfa
heh, díky za popis, vytisknu zarámuju a pověsím vedle obrazovky :D

Re: Gran Turismo

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 12. 2012 15:31
od N.Marko