Nepřijde mi, že by měl Autosport lepší fyziku, než dvojka. U Touring aut jsem povypínal všechny asistenty a furt mi přišlo, že to jede jak po kolejích (oni to jsou asi předokolky). S formulema jde normálně vybrat smyk kontrem (nevím, možná to skutečně v reálu jde, ale co jsem vždy hrál formule, tak smyk skončil v 90 % hodinam. V Autosportu ne).
Problém Autosportu je ale zoufalé nudná kariéra. Je jen 5 kategorií. První je touring. Obyč. závody na závodních okruzích. Celkem nůďo. Endurance - to je pure nuda. Jedeš kvalifikaci. A pak máš udělat co nejvíc kol v časovém limitu. A je v tom zahrnuté sjíždění pneumatik, přičemž se sjíždí tak, jako by byly lisovaný z použitých šprcek. Open wheels jsou teda formule, opět klasifikace, pak závod. A ještě jednou identickej závod. Hrozná repetitivnost tím pádem. Ovládají se tak, jako v Gridu 2 obyč auta. Pak jsou městský okruhy, ty jsou ok. Pak je režim Tuner, opět závody a k tomu driftění. Tam to jedeš taky snad 10×, než je změna.
Takže za mě příšerná repetitivnost a vůbec celá ta kariéra je strašně nezábabně postavená. Prostě strom, jako byl v prvním Gridu nebo Dirtu je nejlepší, nepřijde nuda.
No a v neposlední řadě technická stránka... existovalo free DLC s 4K texturama, ale už není na Steamu dostupný a jinde jsem ho nenašel. A že ty textury nejsou nic moc. Kupodivu i auta mi přijdou nějaký low poly a lidi kolem trati jsou jak z NFS U2. Přijde mi, že graficky je to downgrade proti G2.
Takže mám z toho pocit hrozný rychlokvašky (vyšlo rok po G2), je to repetitivní, není to moc zábavný a hlavně nevidím důvod to hrát, když existuje G1 a G2.
Jj, na jednom stroji. Co je na tom? Splitscreen měl už snad starý Rollcage, ne? NFS ho měly taky dlouho (na konzolích). Mám 55" telku, takže po rozpůlení je to furt ok, ne jako když jsme se mačkali u 15" notebooku, kde šel nota bene výkon do *****