Stránka 4 z 5

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 5. 2011 19:15
od Mrak
Hele, vydržel jsem nějakou dobu jedničku hrát, ale nebylo to moc dlouho, protože auto normálně nezastaví na pul metru ze stovky na nulu.. Tohle mi stačilo a nebylo to jen u jednoho auta, ale u všech. Vlítl jsem do zatáčky plnou rychlostí, dupnul na brzdu a zas jel dál, protože jsem to ubrzdil v zatáčce.. Radši, ať auto klouže, než aby zastavilo během půl sekundy.

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 5. 2011 21:30
od Lo!Zza
Mrak ma pravdu. Ja jednicku nehral ale zda se mi ze auta se chovaji o neco vic arkadoveji nez ve dvojce. Sice nezastavuji na petikorune, ale IMHO brzdrna draha je na snehu dost mala. Ale tak mne osobne to nevadi. Vsechny ty realisticky simulatory co v posledni dobe vysly mne vubec nezaujaly (=meli nulovou zabavnost).

Jinak jsem si vsiml par nepeknych bugu. Prvne - obcas se stane ze zamrzne klavesnice a pomuze jen jeji vytazeni z USB. Dela to mne (G110) a ocividne i jinym lidem na Steamu. Prozatimne to resim pouzitim gamepadu.
Druhak par mensich grafickych bugu. Treba na snehu se obcas zapomenou renderovat oblacky za autama (jak jsem tipl tady http://steamcommunity.com/id/LojZza/scr ... tab=public). V dalsim zavode uz tam byly.

Ani jsem necekal, ze MSAA zere tolik vykonu. Mel jsem 8x, snizil jsem na 4x a mel jsem o dobrych 15 fps v prumeru vic. Ze tam ten zatracenej benchmark vubec davali. :-\ Ted mam nutkani se honit za cislama a ne za tim jak se mi to vube chraje (IMHO nevidim rozdil mezi 35FPS a 50FPS).

Celkove ale hodne dobre pokracovani. Zatim z prostredi u mne vede Aspen a Kenya.
A nechapu kterej blbec vymyslel ty drifotovaci eveny. Pokazde dojedu, auto rozmlaceny jak prase a mam stezi stribrnou. :/

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 5. 2011 21:36
od Weightlifter
MSAA nesežere moc, alespoň u mě ne 8x jsem měl 48FPS a 4x mám asi 55

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 5. 2011 21:46
od _DAVE_
8x FSAA se hodí jen pro opravdu silné karty, na těch slabších je velmi poznat (nižší počet RBE/ROP). Navíc ho na obrazovce ztěží rozeznáte od 4xFSAA.

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 06:12
od Mrak
Však stačí 8CSAA/16CSAA, rozdíl ve výkonu je poznat (z 28 fps na +-42), ale rozdíl v kvalitě grafiky zas moc ne.

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 09:05
od Lo!Zza
CSA je min nez MSA?

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 14:02
od Mrak
No takhle.. Jelikož neumím moc anglicky, tak to dávám dohromady jen útržkovitě, dám Ti sem celej text. Já pochopil, že to funguje podobně, jen to žere míň výkonu.
http://developer.nvidia.com/csaa-coverage-sampling-antialiasing

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:10
od Lo!Zza
Asi mas pravdu, ale kdyz jsem skousel benchmarky tak mi to nejvic hazelo s MSAA 2x a 4x. Ostatni byly jakz takz nastejno.
Nakonec jsem to vypl uplne. Ja tam ten rozdil stejne nevidim.

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:22
od Mrak
Ten benchmark celkově v dirt 2 i dirt 3 je nějakej zvláštní a nesouhlasí s vůbec, když hraješ. Jsou tam sakra rozdíly v počtu snímků.

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:40
od Weightlifter
Mi to odpovídá, kolem 45FPS mi to jede v závodě

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:49
od Lo!Zza
A to mas vsechno na high?

Tak ja nevim, jak jinak jeste duveryhodne to fps zmerit.

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:53
od Weightlifter
Jo všechno na max 1920x1200 nepřetaktované

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:54
od Sasakr
Co si pamatuju bench v Dirtu 2, tak naprosto odpovídal pak i výkonu ve hře.

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:56
od Weightlifter
Tak ono to odpovídá protože se jede normálně závod, ale jsou tu potom ještě náročnější lokality, třeba ty tratě v lese kde to padá trochu více

Re: CMR:Dirt 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2011 16:58
od Lo!Zza
A DX9,10 nebo 11? Zda se mi to totiz dost malo. Ja mam v prumeru tak tech 45fps (medium/high nastaveni)