Lepus píše:ja se vam divím že Castle je nejsilnější ??? tak to je hlína važně castle sou imho nic moc stojej moc jednotky sice silaci ale co to pomuže když dostanou implozí za 3000 damage
osobně preferuju necro v kombinaci z Thantem (specialita oživování).
podle mě je *nejslabší* pravě Castle a Rampart
Rampart z duvodu že ma jen jednoho střelce a pokud dobivate hrad tak věže se automaticky zaměřují na něho = permanentne chodíte z 30 lučisníkama v armadě a to vam hru nevyhraje
a u Castle je to samo kušínici prdlajs vydržej komp se na ně zaměřuje a zealoti to nevytrhnout
podle mě jsou nejsilnější Necro Dungeon Tower
ale třeba Stronghold je taky super
každej hrad ma svoje pro a proti
Si připadám jak oživovatel starejch zašlejch mrtvejch vláken, ale nedá mi to.
Znovu jsem rozjel HoMaM III: WoG a i přes nestálost ve vistách musím jen říct, že si nějak odporuješ.
Vyčítáš, že Rampart má jen jednoho střelce, a proto je nejslabší, ale Necro má taky jednoho střelce a je silnější? Ano, je tam maník na oživování nemrtvých, ale stejně tak resurrection na čtvrtém levelu mage guildy (občas se holt musí hledat). Nehledě na to, že existuje artefakt na ovládání věží, které při dobývání nestřílejí
Rampart považuju za jeden z nejsilnějších hradů, protože když jsou dva, uživí se plná stoprocentní armáda díky trpasličím hamounům.
Necro je na tom dost podobně, ale pokaždé je potřeba zlatej důl, neumí vydělávat hrad sám za sebe, ale hlavně má velmi slabou jednotku sedmého levelu. Takoví Dragonliches, to už je něco jiného, ale ty v hradě nenajdeš. Tower je můj nejoblíbenější, Dungeon má skvělé hrdiny (DVA!!), kteří mají v základní výbavě kouzlo resurrection, plus dvě střelecké jednotky v hradě, harpyje a černí draci, to všechno z něj dělá silný hrad. Velká výbava kouzly, dvojitá mana, to všechno se počítá.
Castle se ale postupně stává mým nejneoblíbenějším hradem, s tím s tebou souhlasím. Zealoti jsou naprd, kušníci sice střílej dvakrát, ale automaticky se na ně zaměřuje nepřítel, mage guilda jen do čtvrtého levelu a furt za ně nemůžu objevit resurrection.
Stronghold má špatnou obranu, a proto se nevyplatí, až teprve do chvíle, kdy máš velkou armádu. Kdežto Fortress má skvělou obranu a i s málem jednotek dokážeš zázraky (kombinace gorgon a hyder je luxusní, bez ohledu na to, že Fortress má jen jednoho střelce, a to ještě naprd
).
Ale vracím se zpátky ke kurčově Confluxu - měním na něj názor ve velkém. Posledně jsem zapnul ve WoG vyfikundaci "jednotky v armádě rostou 4% za den", a najednou jsem měl bez mrknutí oka 120 fénixů a nikdo si neškrt
Ale jo, hra je skvěle vyvážená a znovu po jednom roce trávím noci v posteli s noťasem a mastím Wake of Gods