STARCRAFT 2

Warcraft, Starcraft, Commandos, Civilization...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod David Sláma 5. 9. 2010 15:07

Pár hodin jsem zkoušel Galaxy Editor a nakonec jsem se dobral k nějakému výsledku. Je to malá 1v1 Melee mapka s velmi dlouhou rush distance; nechybí high-yield expanze, destructible rocks, neprůhledné keře, Xel'naga věže a ozdůbky. Jestli máte chuť, otestujte ji - případný feedback piště klidně do PM. Mapu najdete pod názvem River Wild a vypadá takhle:
Obrázek
David Sláma, editor časopisu Computer
Failure is not an option. | Ignorantia iuris non presumitur nec toleratur.
David Sláma
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alianna Hitomi 5. 9. 2010 16:27

Nemá tu někdo mentolku?
Dostaly se mi do pusy nějaké vnitřnosti, když jsem si probíjela cestu sem.
----------------------------------------------------------------------------
It's true. It's on the Wikipedia.
Alianna Hitomi
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lepus 16. 9. 2010 11:48

to bodování je nějaky divny. jsem byl silver rank 2 a najednou jsem gold rank 1 :-D
trolling is a art
Lepus
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 18. 9. 2010 00:18

No, takze celkem solidne nerfnuli Terrany. :-\
http://us.battle.net/sc2/en/blog/692221
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 18. 9. 2010 07:43

Tak jsem konečně dohrál Starcraft 2. Protože jsem až do letoška neměl se Starcraftem žádné zkušenosti (zastával jsem názor "další kopie Duny"), zahrál jsem si i napřed i jedničku, tak můžu srovnávat.

Co se mi líbilo: Starcraft 2 je hezky a pečlivě udělaná hra. Prakticky kažá mise v kampani má nějaký nový nápad, cutscény jsou zábavné, celkem mě zajímalo, jak se příběh bude vyvíjet (i když ničeho zajímavého jsem se nakonec nedočkal). Líbí se mi nastavitelná obtížnost (i když jí jinak rád nemám) - na Normal byla hra možná až příliš snadná, ale i fanatik si zřejmě na vyšší stupně přijde na své. Pozitivně hodnotím také, jak přímo a přesně hra navazuje na první díl - fanoušci musí být štěstím bez sebe.

Co se mi nelíbilo: Nutnost registrovat se při každém spuštění do hry jako do MMO. Moc mě nenachlo ani to, že hra obsahuje jen kampaň za Terrany (+ tu druhou minikampaň). Vzhledem k tomu, že nemám druhé dvě rasy moc rád, nepředpokládám, že bych si zahrál datadisky, nebo co to bude. Za největší problém ale ve srovnání s jedničkou považuji krátké a poměrně omezené mise. Prakticky všechny mise ve hře jsou na Normal do 60 minut, často je i časový limit. Mise jsou koncipovány v podstatě jako jeden konkrétní problém, úplně se vytratila svoboda a plánování (což je běžný neduh dnešních her). Ve Starcraftu 1 (Warcraftu 3 atd.) byla velká mapa, v jednom rohu já, ve druhém rohu protivník a mezi tím velká mapa plná surovin, skal, zákrutů, člověk musel pomalu expandovat, budovat předmostí, mohl si vymyslet strategii na mapě a bitvy měly i přes dvě hodiny. Tady je všechno malé a rychlé. Na vyšší obtížnosti se taktické myšlení musí zapojit, ale takový ten dobyvatelský dojem se vytratil. Řekl bych, že ve Starcraftu 2 chybí na konci třeba pět velkých, dvou až tříhodinových bitev s velkou mapou, kde by člověk používal více typů jednotek. Na Normal jsem sice měl různé thory a goliáše, ale bez problémů jsem hru dohrál s Battlecruisery a Siege Tanky. Drtivou většinu jednotek jsem používal jen v misích, které jim byly "šité na míru".

Multiplayer nehodnotím, protože mě nezajímá. Chápu ale, že je podstatnou součástí Starcraftu 2 a proto mě neurážejí komunitní nesmysly, odkazy na facebook atd., které jinak nesnáším.

Warcraft 3 se mi líbil po všech stránkách víc, ale stejně bych dal 8/10, hlavně proto, že Blizzard udělal hru pro fanoušky (a že jich je), čehož si velmi vážím. Plné možnosti hry ale zřejmě využijete až v multiplayeru.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 18. 9. 2010 10:08

Chumbaba píše:Ve Starcraftu 1 (Warcraftu 3 atd.) byla velká mapa, v jednom rohu já, ve druhém rohu protivník a mezi tím velká mapa plná surovin, skal, zákrutů, člověk musel pomalu expandovat, budovat předmostí, mohl si vymyslet strategii na mapě a bitvy měly i přes dvě hodiny. Tady je všechno malé a rychlé.

To jej prave ten rozdil mezi Starcraftem a Warcraftem. SC je o dost rychlejsi.
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 18. 9. 2010 19:03

LOJZA: Ani ne, Starcraft 1 jsem dohrál asi před měsícem a nijak zvlášť rychlý nebyl. Byly tam bitvy na normal kolem dvou hodin, stejně jako ve Warcraftu 3.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 18. 9. 2010 19:09

Po siti byl SC rychlejsi nez W3.
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sattero 18. 9. 2010 19:35

No on i W3 je po síti mela, ale SC je vyšší liga.
Sattero
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torham 18. 9. 2010 20:11

SC hlavně staví na rushe a krátké hry s rychlým vyřízením protivníků. Warcraft je daleko pomalejší a IMHO strategičtější, protože ve StarCraftu se strategie prohloubí většinou v delších zápasech, kdy se někomu nezdaří rush a hra dál pokračuje. Tím však nechci říct, že Starcraft není strategický. Jen prostě sází na ty rushe, což mne osobně moc nesvědčí :-l

Sattero: W3 je hlavně ku*evsky nepřehlednej, zvláště pokud se někde potká více hráčů se svými armádami :-! :-\
"We may never meet again. But we never forget each other." - Leon / Kingdom Hearts
PC, PS2, DS Lite ( :love: )
Migruji na WINDOWS LIVE Messenger - Radek.Svoboda.1@seznam.cz Si mne přidejte ;)
Torham
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3nsuRED_cz 19. 9. 2010 10:54

sc2 jsou rushe a krátké hry z jediného důvodu - lidi neví, jak se rushům bránit. sc1 byl na začátku úplně stejný, ale později lidi přišli na to, jak se rushům bránit, a dnes málokterá hra končí v 5.-7. minutě (jako v sc2)
It has to start somewhere, it has to start sometime, what better place then here, what better time then now!
Zerg rush KEKEKE
C3nsuRED_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spajza X 4. 10. 2010 16:27

Je tu este niekto okrem mna zavisli na tejto hre? :)) bol som kupovat syr, taky lepsi a vyzivnejsi ako obvykle a pozeral som na obal, ze o kolko vespine gas stoji viac...
๑۩۩๑
★卐★
spajza X
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sattero 4. 10. 2010 16:35

Tak to já nějak poslední dobou neměl vůbec čas :(
Sattero
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomkalhotka 4. 10. 2010 22:56

Tak SC2 objednan, nova VGA taky, tak sem moc zvedav na tuto modlu.

Jinak prosimvas .) W3 byl stejne rychlej jako SCčko. Co se tyce delky zapasu v prumeru 20 minut.

Torham : Neprehledny armady byli to ano , ale v MP si z 95 % takovy armady nemel. W3 byl na mikro s malym počtem jednotek a temer nulovym makro systemem a sc byl pravej opak.

-- 5. 10. 2010 00:02 --

Torham píše:SC hlavně staví na rushe a krátké hry s rychlým vyřízením protivníků. Warcraft je daleko pomalejší a IMHO strategičtější, protože ve StarCraftu se strategie prohloubí většinou v delších zápasech, kdy se někomu nezdaří rush a hra dál pokračuje. Tím však nechci říct, že Starcraft není strategický. Jen prostě sází na ty rushe, což mne osobně moc nesvědčí :-l



Vis ono ve W3 se taky hrali rushe a vcelku i uspesne, ale w3 sazel spise na jine techniky a tim byl harras- Neustali otravovani nepritele , tak aby se mu zpomalovala tezba a on nestihal EXPIT hlavniho hrdinu. On si zatim v klidu technul a rozdrtil ho silnejsima jednotkama.

Novačci a prumerny hraci tyto strategie nebyli schopni rozdejchat , takze si ho defakto porazil jednim hrdinou :D, kazda rasa mela to svoje.

U w3 si byl schopnej poznat viteze po prvnich par minutach. Komu chcipla prvni jednotka , ten byl proste slabsi. Vcasny stahovani jednotek a healovani jednotek (zachrana a nepritel nema EXP delalo tak moc, ze tuto techniku SC nezna.) , popripade deny ( dorazis si vlastni jednotku aby nepritel nedostal EXP) Tyto techniky delali nadprumerny hraci warcraft a byl to zaklad ho hrat na internetove urovni .)
MSI MB Sc AM3 870A-G54, AMD Phenom™ II X4 Black Edition 965 ,DDR3 4GB KINGSTON ValueRAM, VGA HD 5770 vapor x , HDD WD 1TB, COOLERMASTER zdroj GX 550W , COOLERMASTER case HAF 912 Plus, LG FLATRON w2220P

PS2,PS3,GameCube,nintendo WII,PsP,nintendo DSl
Tomkalhotka
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spajza X 5. 10. 2010 08:47

Uz sa tesim :)
๑۩۩๑
★卐★
spajza X
Godlike
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků