STARCRAFT 2

Warcraft, Starcraft, Commandos, Civilization...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod SCobra 20. 8. 2010 19:45

Prvních pár misí je v pohodě, až pak to začne dělat bordel :-)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 20. 8. 2010 19:54

Tak daleko jsem nezkousel. Ale tak snad na to neco bude kdyz se ta hra porad hraje.
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 20. 8. 2010 20:06

Zkusím XP mod :-)

//Tak v něm nejde hra ani spustit, protože jí Virtual PC nedovolí se spustit v malém okně :D Ať jdou do háje...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3nsuRED_cz 21. 8. 2010 15:52

http://tv.esl.eu/de/ ještě dnes a zítra turnájek v sc2 v Kolíně nad Rýnem
It has to start somewhere, it has to start sometime, what better place then here, what better time then now!
Zerg rush KEKEKE
C3nsuRED_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod David Sláma 23. 8. 2010 11:29

Poslední dobou se objevuje hodně hlasů, že ZvT je nevyvážené ve prospěch terranů. Zejména jde o silný terranský mech, který není ani moc potřeba microvat, přitom zerg musí boj dost dobře zvládnout, aby měl šanci. Proti namaxovanému terranovi pak už nejde skoro vůbec nic. Na druhou stranu se mluví i o OP Mutaliscích...

Debata se rozproudila hodně kolem extrémně dlouhé hry Idra vs. Drewbie (http://www.youtube.com/watch?v=bGQnnMvlAPQ), kterou Idra nervově moc nezvládl (ač to není až tak překvapivé). Výsledek boje nebudu spoilovat, i když není moc důležitý - zajímavý je hlavně průběh, který nutně otázky o rovnováze přináší.

Pro zajímavost ještě ocituji nedávné složení TOP 200 EU hráčů: 82 terranů, 49 zergů, 63 protossů a 6 hráčů volících náhodnou rasu. V TOP10 je poměr 6/2/2/0. Jak se ZvT to zdá vám? A co protossové, mají si kde hrát?
David Sláma, editor časopisu Computer
Failure is not an option. | Ignorantia iuris non presumitur nec toleratur.
David Sláma
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sh0dAN 25. 8. 2010 11:39

Ano aj Nie.Co je vsak pojem balancovanie ? Idealny balanc podla mna neexistuje,mozno sa mu len priblizit.Je to ako nekonecno,zaroven blizko a zaroven daleko.Zatial nehravam multi ,aby som to ohodnotil ,avsak zapas IdrA vs. Drewbie mi prisiel zaujimavy a to sposobom ako Drewbie odolaval aj ked nanho IdrA neustale utocil a nestalo ho to vela sil.Automaticky vyskoci otazka,ze Terani su extra silny specialne Thor.Mna by vsak zaujimalo,ako by hral top hrac za T vs top hrac za Z.Toto by bola ukazka ci je balanc nevyvazeny.
„Hannibal ante portas"
Sh0dAN
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 25. 8. 2010 11:41

Kazda jednotka jak za T tak za Z ma nejaky counter...T maji Thory a BC...Z maji Banelingy (jak ja je nesnasim).
"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3nsuRED_cz 25. 8. 2010 12:52

Ideální balanc ovšem existuje - starcraft broodwar :) Starcraft 2 je (podle mě) zatím daleko, ale zatím je brzo. Hra je venku cca měsíc a stále jsou před námi 2 expansion sety
It has to start somewhere, it has to start sometime, what better place then here, what better time then now!
Zerg rush KEKEKE
C3nsuRED_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mousefromhouse 25. 8. 2010 14:30

Mimochodem, uz se hraji na battle.netu nejaky UMS mapy jako v SC1 ? Lame Defense, poker, turret defense apod., volacno run ? Mam porad nainstalovanou piratskou verzi, takze nemuzu hrat mp, ale kdyby uz se tam takovy mapy hraly, tak bych se dokopal k tomu vyndat z kufru u auta tu originalku co se tam uz tak dlouho vali a preinstalovat to :)
mousefromhouse

Odeslat příspěvekod C3nsuRED_cz 25. 8. 2010 16:18

Zatím jsou tam defense mapy na 100 způsobů (nezkoušel jsem), risk a fastest map possible jsem zahlédl, a několik dalších. Ještě určitě ne tolik jako v broodwarovi, ale už těch pár, co tam je, na několik hodin určitě zabaví
It has to start somewhere, it has to start sometime, what better place then here, what better time then now!
Zerg rush KEKEKE
C3nsuRED_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lo!Zza 26. 8. 2010 18:27

"U mě je problém..." - PC

for teh lulz
Lo!Zza
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sh0dAN 27. 8. 2010 18:47

Zaujimave veci sa budu diat v polovici septembra,Patch 1.1 sa blizi :)

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901?page=2#page-comments

Nedokazem odhadnut ako Teranom ublizia nove hodnoty Siege Tanku a BC.
„Hannibal ante portas"
Sh0dAN
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod David Sláma 27. 8. 2010 20:29

Vypadá to vcelku dobře. Nerf Zealotů je okay, 2gate push nebo proxy je hodně silný, přitom nerf není tak velký, aby to mělo tuto taktiku znehodnotit.

Změna tanků je hodně zajímavá - proti armored jednotkám se nemění nic, v TvZ to ale otevře větší prostor pro použití Hydralisků (ač proti nim jsou velmi, velmi silní Thorové), což je určitě dobře. Změna u BC je spíše minoritní - ta jednotka se ve většině matchů beztak neobjeví, a když, tak spíše v nízkém počtu (v opačném případě soupeř něco děsně pokazil); výjimkou je snad BC rush (fakt to jde docela dobře použít). Oceňuji i změnu u Reaperů a Bunkerů - RR + Bunker je hodně silná věc schopná způsobit velikou ekonomickou škodu, takhle to bude zajímavější.

Celkově ale očekávám, že ladění bude do budoucna ještě hodně, stále mi přijde, že tam, kde tossovi nebo terranovi stačí ball-up a A-move, musí zerg neskutečně microvat a modlit se, že trefil dobré složení jednotek (o dokonale zvládnutém macru nemluvě).
David Sláma, editor časopisu Computer
Failure is not an option. | Ignorantia iuris non presumitur nec toleratur.
David Sláma
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod C3nsuRED_cz 28. 8. 2010 00:34

Já bych řekl, že patch bude výborný. Sice jsem trochu doufal, že odeberou marauderům stim, ale reapeři změnu určitě potřebovali, tanky taky. U zealotů změnu build time zcela nechápu, v betě bylo 38 vteřin, před vydáním hry změna na 33 a teď zpátky na 38? Já bych dal 35 :) Změna damage u tanků určitě pomůže v ZvT a změny u BC a ulter podle mě ani nebude znát.
It has to start somewhere, it has to start sometime, what better place then here, what better time then now!
Zerg rush KEKEKE
C3nsuRED_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lepus 30. 8. 2010 11:28

Kampan dohrána 2x na hard. v podstatě průměr. nic co by mě posadilo na *****.
a konec byl uplně trapnej.
co se tyče multi tak orig mě přijde v utery takže nemužu soudit, zatím
trolling is a art
Lepus
Rampage
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků