NHL 2008

NHL, FIFA, Pro Evolution Soccer, Championship Manager...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Majorus 8. 6. 2007 16:13

V podstatě jsem víc hrál jen 98 a ta pro mě zůstává nepřekonaná...
Můj Twitter-> Majorus_hw

Můj web se skrývá na ikonce planetky, pod avatarem ;)
Majorus
Unstoppable
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mr_wawra 8. 6. 2007 16:16

mne se hodne libilo NHL 2004, jenze proste furt to neni ta prava simulace hokeje.. nejaky braneni stredniho pasma chybi, furt se lita jenom nahoru dolu, zadna hra za brankou ani v rozich.. to proste neni hokej. jsem zvedavej az si koupim NHL 2k7 pro PS2, podrobim to velmi prisnymu zkoumani :)
HC Slavia Praha - to je moje radost!
Kultura kriplů vydrží vše
mr_wawra
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 10. 6. 2007 16:21

No tak microsoft si zaplatil minulý rok za to že nový engine bude jen pro X360 a na PC se neobjevil...ale slibovali že v 08 už bude i na PC...jenže ouha...zprávy mluví o tom že tam opět nebude...no počkáme si na oficiální vyjádření...jenže mě už to nějak nezajímá když mám X360 akorát 08 mi podle prvních obráků připadá naprosto stejná jako 07...takže přemýšlím jestli koupit 07 nebo už počkat na 08 :-)
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HALI32 10. 6. 2007 16:43

konzole posilaji pc dolu je to hodne poznat ale uz nabyvam toho nazoru ze konzolky jsou na zabavu jako hrani her lepsi nez pc (v datartu jsem si zkousel wii, a nechtelo se mi domu)
HALI32
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HAck_SG 10. 6. 2007 17:22

Peter S. Kenedy: určitě počkej na 08. Přece jenom to jsou první obrázky, a jsou na nich jen kosmetické změny, ale třeba tváře vypadají lépe. Navíc jako celek to může vypadat zas úplně jinak. A navíc ještě 2K neukázalo své trumfy a jak je znám, tak zas natrhnou EA ***** :)
HAck_SG
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HAck_SG 14. 6. 2007 15:21

Nášup novinek:

Oficiální web o NHL 08 :arrow: http://www.easports.com/nhl08/

Každý den nové tapety a loga.
Na obalu bude Eric Staal.

Pár velmi zajímavých obrázků :arrow: http://www.cznhl.com/galerie/albums/userpics/203.jpg
http://www.cznhl.com/galerie/albums/use ... al_204.jpg
http://www.cznhl.com/galerie/albums/use ... al_205.jpg

David Littman představuje novinky v NHL 08 Blogu:

NHL 08 Nejskvělejší hra na Zemi
Zdravím,
tady je David Littman. Jsem producent NHL 08 a jsem především zodpovědný za herní stránku.

Odteď až do vydání vás budou producenti NHL 08 informovat o vývoji hry. Rád bych začal tím, že bych poděkoval všem, kdo hrál NHL 07. Po pročítání různých fór, recenzí a ukazatelů prodejnosti na celém světě není pochyb, že NHL 07 byla obrovský úspěch. Nicméně dobře víme, co chcete, aby se v NHL 08 zlepšilo a snažíme se, aby se tak i stalo… plus mnohem více. Skill Stick byl pouhý začátek. Když si prohlížíme na YouTube tisíce pohybů a vašich gólů, víme, že chceme stejně tak proniknout do každé oblasti hry. Nechceme vám přinášet předdefinované pohyby a jediný způsob, jak skórovat. Jak se dozvíte v následujících několika měsících, práce s hokejkou, střelba a bruslení nejsou jediné oblasti, na kterých jsme pracovali.

V tomto první příspěvku budu mluvit především o zlepšení, která jsme dělali konkrétně v oblasti samotné hratelnosti. V budoucích příspěvcích od producentů se ponoříme do nových funkcí atd., takže přehlédneme každou konkrétní oblasti celé hry.

Bruslení
Především, naším cílem je vytvořit nástroje a mozek hráče NHL, vložit to do naší hry a zbytek už nechat na vás. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je pomocí bruslení. Do NHL 08 jsme implementovali nový engine pro pohyb hráčů, který řeší všechny potíže s touto činností v NHL 07. Budete mít 100% - ní kontrolu nad vašimi hráči. Pokud pohnete levou páčkou o 10%, váš hráč se bude pohybovat 10% - ní rychlostí. Pokud pohnete levou páčkou rychle, váš hráč se pohne rychle o několik metrů. Pokud budete držet levou páčku na 100%, váš hráč se bude pohybovat se 100% - ním úsilím. Jinými slovy, váš hráč se bude pohybovat přesně tak, jak to od něj chcete a s úsilím, jaké od něj požadujete. Nejenom že bude hra vypadat mnohem autentičtěji jako sport, ale také vám to opravdu pomůže při efektivnější hře v obraně.

Když jste v minulém ročníku pohnuli levou páčkou, váš hráč vystartoval daným směrem a úplně jste se mohli ocitnout mimo pozici. Tento problém také zasahoval hráče ovládané CPU a vaši CPU ovládání spoluhráči se pak ocitali při napadání mimo a nechávali vás v obranné zóně bez pomoci. Až budete poprvé hrát NHL 08, okamžitě zaznamenáte, jak plynule bruslení ve srovnání s NHL 07 vypadá.

Nás nový engine pro pohyby hráčů také přidává skupinu nových animací, které pomáhají ovládání. Například, vaši obránci v útočném pásmu budou stát na modré čáře a budou se horní částí těla stále natáčet za pukem, takže jim můžete odkudkoliv přihrát zpět a oni budou připraveni buď přihrávat nebo vystřelit z první. Když pohnete levou páčkou do opačného směru než se pohybujete, doba, po kterou trvá než zastavíte, je závislá na tom, jak dlouho tisknete a držíte páčku. Například, poté, co přejedete modrou čáru v útočném pásmu, můžete stisknout páčku zpět abyste zastavili, a jen co obránce přejede kolem, pohnete páčkou vpřed, zvýšíte tím rychlost a proženete se kolem obránce. Existuje tak mnoho příkladů, co všechno nový engine pro bruslení dokáže, a očekáváme, že od vás i měsíce po vydání hry uslyšíme, co všechno je možné.

Další velkou změnou je změna směru. Nyní pokud budete chtít zachovat rychlost, ale přitom i změnit směr, můžete jemně rolovat vaší páčkou dokola pro přešlapávání. Když chcete změnit směr jízdy rychle, ale neztratit zároveň veškerou rychlost, otáčejte páčkou rychle pro otočku. Konečně, pokud chcete vyrazit do protisměru opravdu rychle (třeba po ztrátě puku nebo v oslabení apod.), pohněte páčkou přesně do opačného směru, zastavíte, a pak vyražte jiným směrem – nicméně v tomto případě ztratíte veškerou rychlost.

Skill Stick
Jsme opravdu pyšní na naši loňskou inovaci Skill Sticku. Nicméně jsme ho nevyčerpali úplným způsobem. Loni jste pomocí Skill Sticku mohli intuitivně vítězit v souboji s brankářem. Nicméně jsme cítili, že jsme ho plně nevyužili při souboji 1 na 1 s obránci. Tady je pár věcí, o které jsem loni opravdu usiloval a jsou podstatnou částí našeho vývoje Skill Sticku v NHL 08:

1) Hráči NHL to dokážou

Jak jsem již řekl, chceme vám dát stejné nástroje, jaké má hráč NHL a nechat vás rozhodnout, jak je budete používat. To nejsou přednastavené scény, které vám dají 0% kreativity. Jsou to jednoduché postupné techniky, které hráči NHL používají, aby překonali obránce v situaci 1 na 1. Za prvé, hráč si posune puk v nějakém směru (mezi obráncovými nohy, pod jeho hokejkou, o jeho brusle nebo jakýmkoliv jiným způsobem). Potom se vyhne obránci. Pak se zmocní puku na opačné straně od obránce. Jednoduché… je to tak? Takže, zde je několik věcí, které jsou klíčové, aby se přesně tohle stalo:

a) V opravdovém hokeji není puk přilepený na hráčově holi – to je klíč pro tento pohyb – to samé musí být aplikováno do videohry, aby bylo dosaženo stejného výsledku.
b) Je také pravděpodobné, že se obránce pokusí o hit nebo vypíchnutí puku, pokud si nenačasujete svůj pohyb správně – přesně jako ve skutečnosti.
c) Mnoho hráčů nemá potřebné schopnosti, aby v tom uspěli. Vylepšení Sklil Stisku je v tom autentické. Z tohoto důvodu se nemůže Donald Brashear stát Alexem Ovečkinem. Bude stále jednodušší v tomhle uspět se schopným hráčem jako je Ovečkin.

2) Když hraju NHL 07 online proti mnohým z vás, nejlepším způsobem jak hrát obranu, je přepnout se na nejbližšího hráče k puku, a pak napadat protihráče s pukem. V NHL 07 nebyl kromě přihrávky nebo nahození jiný způsob, jak tomu čelit.

Stejně jako stráví hráči NHL roky trénováním, než budou dobří v souboji 1 na 1, stejně tak je potřeba mnoha trénování, aby hráč tuto funkci zvládl. Ale když si jednou ovládání osvojí, soupeř začne hráč skutečnou obranu, nikoliv obranu z videohry. Ověřili jsme si, že AI defenzivních hráčů je bystrá a nenechá se porazit, a kdokoliv, kdo bude hrát online, bude muset hrát stejným způsobem. Když jede Jágr ve skutečném hokeji proti obránci, všimli jste si, na jakém prostoru musí pracovat? Obránce poodstoupí a hlídá si širší prostor, protože nechce v souboji 1 na 1 vyhořet. Jágr může zastavit, zakroužit nebo vystřelit zápěstím, protože si prostor díky svým vysokým schopnostem udělá. A to je to, co tato funkce do hry přináší.

Další vylepšení
Dnešní příspěvek má v úmyslu dát vám určitý přehled o naší práci na bruslení a Skill Sticku. Dám vám ještě malý přehled věcí, které se mi v NHL 07 nelíbily, a které jsme v 08 opravili.

1) Je mi špatně z gólů, kdy se puk převalil přes brankáře. To bude opraveno, bez starostí.

2) Udělali jsme obrovská vylepšení v AI. Většina naší práce se zaměřila na týmovou hru a některé z našich největších funkcí souvisejí s AI. Je to opravdu něco tak velkého, že se musím držet, abych to neprozradil do doby, než tak učiníme oficiálně, takže zůstaňte na příjmu.

3) Budete schopni uchytit se v útočném pásmu a pokrýt si puk. Z důvodu mnohem tužší defenzivy AI mezi kruhy (jen zkuste vést puk před branku...) budete opravdu tohle potřebovat, abyste si vytvořili gólové šance.

4) V obranném pásmu budou vaši CPU spoluhráči také hrát mnohem lépe pozičně a z důvodu nové funkce Skill Sticku při hře 1 na 1 budete chtít také hrát poziční hru a nepřistupovat pokaždé k hráči, který puk vede. Také jsme přidali nové obranné ovládání a akce, které budou CPU hráči také využívat.

5) Naším cílem je, aby online hra vypadala přesně jako offline hra. Takže si nedělejte žádné starosti s online v NHL 08. Znovu, nemohu ještě prozradit nové funkce, ale v přípravě je již blog, který bude této věci věnovaný.

Tak zatím...
-Littyp/quote]


zdroj: cznhl.com

Dále se vyjádřil i k PC verzi:
"PC version will be the same ***** as last year, but people still buy this crap so we will add some stupid features that doesn´t work and we will call in - revolution passing system"
Na otázku proč tu PC verzi ještě dělají když je to takové nehratelné odpověděl:
"Because some people don´t understand that hockey on PC is DEATH, but we get from this version lot of money every year"
HAck_SG
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 19. 6. 2007 23:10

Tak nad tou odpovědí s PC verzí jsem se hodně zasmál...ale líbí se mi že to takhle otevřeně přiznali :-) je fajn vědět že na PC hokej vymřel :-)
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HAck_SG 23. 6. 2007 11:31

HAck_SG
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod celebrise 28. 6. 2007 11:07

HAck_SG píše:Dále se vyjádřil i k PC verzi:
"PC version will be the same ***** as last year, but people still buy this crap so we will add some stupid features that doesn´t work and we will call in - revolution passing system"
Na otázku proč tu PC verzi ještě dělají když je to takové nehratelné odpověděl:
"Because some people don´t understand that hockey on PC is DEATH, but we get from this version lot of money every year"o/quote]

Kde je link na toto vyjadreni :?:
celebrise
First Blood

Odeslat příspěvekod HAck_SG 28. 6. 2007 11:12

je to na foru cznhl.com. Někteří lidi jsou tam napojeni přímo na EA :wink:
HAck_SG
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 28. 6. 2007 11:29

celebrise píše:
HAck_SG píše:Dále se vyjádřil i k PC verzi:
"PC version will be the same ***** as last year, but people still buy this crap so we will add some stupid features that doesn´t work and we will call in - revolution passing system"
Na otázku proč tu PC verzi ještě dělají když je to takové nehratelné odpověděl:
"Because some people don´t understand that hockey on PC is DEATH, but we get from this version lot of money every year"o/quote]
Kde je link na toto vyjadreni :?:

Ty sis ještě nevšíml že to tak je každý rok že serou na PC verzi? K tomu nepotřebuješ ani link :-)
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marty89 28. 6. 2007 12:15

Doufám, že letos to bude lepší než v posledních několika letech. Sice si to každý rok zahraju, ale už tak během 2. dne hraní dokážu na nejtěžší obtížnost porazit s kýmkoli kohokoli.
Legen - wait for it... dary
Cerveza o muerte
Marty89
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 28. 6. 2007 12:16

Další takový co asi nezaregistroval že na PC to bude už pořád jen to samé a nic lepšího tam neuvidíš
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marty89 28. 6. 2007 12:18

Nejsem náročný, bohatě mi bude stačit, když trochu zvýší obtížnost.
Legen - wait for it... dary
Cerveza o muerte
Marty89
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 28. 6. 2007 12:20

Hmm ty by jsi měl pracovat v EA :-) jestli tě baví 4 roky ten samý hokej jen s vyšší obtížnosti tak to potěš pánbůh
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků