Freelancer má taky jakýsi RPG systém vývoje pilota... Ale lepší je Tachyon (Freelancer vykradl vpodstatě všechno, co bylo už v Tachyonu), i když se už v podstatě nedá sehnat - sice tam není RPG systém, ale zase se dá hrát několikrát po sobě, přičemž se mi stalo, že i po třetí jsem se dostal do misí, které jsem před tím nikdy neviděl
Ale nepodařilo se mi odhalit systém, jakým se generují...
Freespace je taky geniální - oba dva díly (dají se pořídit na GOG včetně datadisku k prvnímu dílu).
A když už jsme u GOG, včera přibyly Incoming a Incoming Forces. Sice se ve vesmíru odehrávají jen zčásti, ale taky stojí za zahrání. Ale o těch už jsem psal...
A pak je tu Echelon a Starlancer, což jsou spíš simulátory - Starlancer se dokonce nedá vůbec hrát bez joysticku.
Ty Xka jsou spíš obchodní strategie než vesmírné střílečky, tak bacha na to.
SpaceForces jsem už komentoval, nevyplatí se to kupovat. Yageru bych se taky vyhnul - je to čistě střílečka, přišlo mi to o ničem. Zato budgetové A.I.M je celkem zajímavé.
WingCommander nebo Elite apod. jsou příliš zastaralé, než abych to dokázal překousnout...
X-Wing jsem nehrál.
Je to můj oblíbený žánr
//Ještě by mohl být zajímavý Battlecruiser, jenže se mi nepodařil nikde sehnat. A taky jeden simulátor ze světa Star Treku byl celkem povedený, akorát si nemůžu vzpomenout na jméno...
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.