Tomula:
Jak Oblivion rozběhnout na slabších grafikách?
(Pro všechny karty, který mají pixel shadery 1.x; ale mohou to zkusit všichni pro zvyseni FPS)
1. Stahnete si Oldblivion(
http://www.dius.org/oldblivion.zip), program, přes který budete Oblivion spouštět (vybalte ho kam chcete) a který opravuje spoustu chyb (padání v některých lokacích, v menu,...)
2. Stáhněte si shaderpack pro Oldblivion(
http://atomizer.sux2b.us/screenshots/ob ... haders.zip) a nahrajte ho do adresáře Oldblivionu. Tenhle override nahrazuje shadery 2.x na 1.x (s Oldblivionem by neměl být potřeba, ale zatím u Oldblivionu nefungují správně stromy)
3. Voda: v ini změňte: usewatershaders=0 (pokud nechcete mít fialovou vodu, do adresáře Data\Textures\water\water00.dds nahrajte soubor vody -
http://games.build-a.com/oblivion/watertexture.zip)
4. V původním ini změnte (měňte vždy jen ini soubor v Dokumenty\My Games\Oblivion!):
fLODLandVerticalBias=-1000.0000 (odstraní takový ty zelený bloky rozesetý po okolní krajině - respektive šoupne je pod zem)
- pro úpravu světlosti postavy v inventáři změňte v ini šest řádek fMenuPlayerLightDiffuse[Blue/Green/Red] na 2.000 a fMenuPlayerLightAmbient[Blue/Green/Red] na 0.900
-v nastavení hry si zapněte vzdálenou krajinu a vypněte vzdálené stromy, ty zatím nefungují
5. Na
http://www.stg-gaming.com/forum/ je přímo fórum věnované podpoře starších karet.
- modré stromy odstraníte buď zapnutím vzdálené krajiny (distant landscape) přes launcher nebo přes konzoli ~ kam napíšete setfog 15000 20000 - Nastavením následujících tří řádků rapidně zvýší výkon, ale za cenu ztráty nasvícení oblasti
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=0
bDoAmbientPass=0
6. více na oldblivion.com)
ZDROJ - Hofyland