Stránka 105 z 106

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 9. 2013 22:17
od SCobra
V poslední době jsem spíš řešil, že se někde nespustil správný skript, NPC neudělalo, co mělo, neotevřely se dveře apod. Těsně po vydání byly takovýhle věcí hromady a hromady.

No vida, jsem věděl, že jsem ještě na jednu sérii zapomněl. Gothic... I když tam trojka byla taky docela zprasená.

Bethesďácké hry měly odjakživa problémy s questy toho charakteru, který už jsem popsal. Na to nemá přítomnost nebo nepřítomnost načítací obrazovky mezi několika rozsáhlými oblastmi žádný vliv. S M&M nebyl od jedničky do osmičky problém, devítku zabilo krachující 3DO... Ale dobře, M&M není úplně totéž - je o dost akčnější.

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 9. 2013 22:24
od Pipin
MaM sice možná nemělo problém s questy, ale hlavně to není open world hra ve smyslu Elder scrolls ( z MaM jsem hrál trojku, čtyřku, šestku a sedmičku).
Gothic byl sice bezva, i trojka (!! - Scobro, "taky docela zprasená" - rozveď to trochu a pochlub se, jak moc jsi to hrál!), ale rozlohou se jednička ani dvojka s libovolnou TES naprosto nedá srovnávat...trojka sice byla větší, ale i tak...

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 9. 2013 22:40
od SCobra
O rozlohu tu nejde, jde o vyladění a otestování questů, skriptů událostí atd. Jasně, Morrowind, Oblivion nebo Skyrim má questů určitě podstatně víc než Gothic, ale tak se prostě tomu testování musí věnovat víc času. A to je to, co Bethesda za 20 let nepochopila - že hry se vydávají "pořádně otestované" a ne jen "nějak otestované", i když dneska je druhý přístup v módě :)

Ta hromada patchů včetně fanouškovského, která na trojku vyšla, nevyšla jen tak, že jo :) Padalo to, nároky na hardware byly dost extrémní, na nějaké questy, které jsem nemohl dojet, bych si asi taky vzpomněl, kdybych si to zase zahrál...

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 9. 2013 22:57
od Pipin
Ale i o rozlohu tu jde, TES byly hr rozlehlé a leckde se něco dělo. Navíc první dvě měly generované dungeony, tam se jistě nějaký bug vyskytl o to snáz. V MM byly nějaké skripty? V těch, co jsem hrál, si žádný nepamatuju...
Musím říct, že nevím co opravovaly fanouškovské patche na trojku. Trojku jsem hrál v době vydání. nepadala mi, měla vyskoý hardwarový nároky, ale to měly všechny Gothicy, jen už si to člověk neuvědomuje (když si vzpomenu, jak se to dovdelo sekat ve dvojce v Khorinisu...). Problém nebyl s questama jako takovejma, problém byl s AI NPCček a nepřátel. Ale bylo to bez problémů hratelný.
Neříkám, že Bethesda nemá líp ladit svoje hry, ale minimálně Oblivion a Skyrim (které jsem, narozdíl od předchozích, hrál víc) mi v tomhle ohledu nepřišly nějak extrémní..

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 9. 2013 22:58
od flash789
Jedina open world hra která je podle lip odladena nez TES je GTA, i když zanrove to je o necem jinem. Jinak samozrejme v TES hrach bugy jsou, ale ja osobne jsme fakt nikdy s nejakym který mi znemoznil hru dohrat nebo tak něco tu cest nemel. Muj názor je ze v Bethesde venuji testovani casu vic nez dost, ale při enormnim poctu scriptu a buhvi ceho ještě by hru naprosto bez bugu vydali jednou za 10 let. Zatím nikdo nic lepšího nepredvedl. Hry typu Two Worlds, které i při mensi rozloze měli bugu 10x tolik takze u druhého dilu radsi udelali hru o dost mensi aby aspoň bylo hratelne. A co tak ctu o Zaklinaci 3 tak z puvodnich planu na big open world hru se taky stava takova linearnejsi rozkouskovana hra. Na tom je jasne videt ze v Bethesde tech 20 let zkusenosti preci jen k necemu jsou, protože at se ostatní snazi jak chteji nakonec to je vždycky trochu,,jina,, open world hra nez TES. Jedinej opravdu solidni pokus byl Gothic 3, ovšem prorazil nejak spatnou stranou a vedl k restartu cele serie pod nazvem Risen. proste neverim tomu ze v dnesni době existuje firma co by doakzala udelat hru typu TES bez bugu, mozna Rockstar kdyby se do tohohle zanru pustil.

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 10. 2013 21:15
od xgandalf
Tak série TES je svojí "zabugovaností" známá, ne? Začalo to už u Areny, která nebyla bez patche dohratelná (dva měsíce, dva zku*vený měsíce jsem hledal v hlavní questlinii kostel, kterej prostě ze hry nějak "zmizel", takže se člověk zasekl na místě). Daggerfall pokračoval v krásné tradici, kdy sice u nás vyšla hra jakžtakž opatchovaná, ale prakticky taky nedohratelná - padalo to, nešly léčit některý nemoci (propíraný případ s lykantropií), bugy v hlavní questlinii, sem tam zmizela klíčová postava a podobný lahůdky. Vím to, hrál jsem, trpěl jsem a přitom se skvěle bavil. Divný... :D

Next generation (Morrowind, Oblivion, Skyrim) je proti tomu selanka - sem tam se bugy najdou, ale není to nic kritickýho, navíc každej, kdo to myslí s TES trochu vážněji, tak jede s modama - s ohledem na to, jak se tyhle hry umí vypořádat s modama od různých tvůrců, bych řekl, že se jedná o slušnej výkon. U Zaklínače 3 jsem podobnou změnu čekal už dřív - upřímně jsem měl trochu hrůzu toho, když by chtěli spojit rozlehlost TES a silnou příběhovou linku resp. dopady rozhodnutí na herní svět. Tedy takhle - když by se to čirou náhodou povedlo, tak by to byla bomba, ale byla by to první hra, která něco podobného zvládla. Na druhé straně se tu totiž rýsoval průšvih obrovskejch rozměrů, kdy by to vývojáři z CDR nezvládli pohlídat a celej systém by se sesypal jako domeček z karet.

Co se Gothicu 3 týká, tak tam se zabugovanost týkala jednak hardwarové stránky, ale i herních atributů. Z hlediska hardwarové stránky prostě byl obrovskej problém, že na některých konfiguracích jela hra ale neskutečně pomalu. Moc si nerozuměla s kombinací AMD/ATI, takže na mým poměrně výkonně nadprůměrným PC, kde jsem měl čtyřjáddrovýho Athlona a HD 4870 (což rozhodně ve svý době nebylo nějaký ořezávátko) byla hra prakticky nehratelná. Kromě toho byly bugy v herním designu (zasekl ses v křoví a nemohl dál), v herních mechanismech (některý příšery nešly zabít, blokování nefungovalo, střílení s lukem nemělo žádnej efekt), případně v magii. Ne, opravdu Gothic 3 není dobrej příklad. Je ale nutný dodat, že G3 nebyl vydanej jako dodělanej, což je na něm evidentně vidět.

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 2. 2014 00:32
od Elara
Překlad prvních dvou dílů:
Tvrdí se, že autoři "pustili fantazii na špacír"

Do jaký míry se teda odloučili od výchozího textu?

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2015 13:26
od Sam Fisher
Otázka ohledně Fallout 4. Ví se jak to bude s aktivací krabicové verze? Jestli to bude bez DRM nebo skrze Steam? Nějak jsem na to nikde nenarazil.

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2015 17:39
od SCobra
Steam. Kdy naposled jsi viděl hru bez DRM od někoho jiného než CDProjektu?

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2015 21:44
od flash789
A to bych se ještě nedivil kdyby tam nacpali Denuvo, to je ted v mode a většina AAA her ho ma. Taky není divu, prinasi výsledky:)

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2015 22:33
od PD
F4 nejspíš vynechám. Kromě grf karty bych musel měnit i CPU nebo rovnou celej počítač. Utěchou mije, že za F4 stojej stejný lidi jako za F3, tak že možná o nic nepřijdu.

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2015 08:56
od Marcel Kudlvasr
Ahoj Doupáci, a bude se dštít voheň a síra...vyletí ohně pekelné, hecht. Koukám liduprázdno a doufám, že sa někdo přidá?! Fallout 4: jak si mohli drze vydat takhle,,chudičkou,, edici, kde je manuál, mapa, další DVD...Po pár hodinách ,,gulage,,hraní: Kde jsou nějaký přístupný baráky(kromě těch bez dveří, že), bedna na odložení věci, slušnej Pípboy s přehledným manažmentem, přehledem perků, prase, aby se v tom vyznalo, kde jsou horký klávesy? 1 - 9/0 asi to zero, že. Zatím jsem se dopotácel k Fabrice s raidery, nééé to opravdu přepískly a když už si hrajou na pokračování v tradici FALOUTTA 3, nesahá jí to ani po kolena, tak ji měli vylepšovat a né zhoršovat a ořezávat! Hned na začátku dát takovouhle střílečku, bez možnosti se někde pochlapit, to je věc...a vypadá to spíše na střílečku než RPG...Co s tím? Jedině to začít hrát, ale po svojom: nejít do střetu! celé to obejít, pochlapit se a vrátit ze na začátek...A začít konečně hrát, ach jo. Doufám , že se rozjedou dikuze na fórech co nejdříve, zklamanej Tulák po Pláních, Ogden - Marcel od Zvonu.

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2015 13:32
od mtmccox2
Smutkem nesmírným mě slova tvá plní, neboť očekávání velká jako supermutantovy bicepsy jsem si tak bláhově vybudoval..

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 11. 2015 15:50
od Marcel Kudlvasr
Ahoj MTMcccoxi, no , byl jsem nevyspalej, ale do takovýho 20.levlu, všechny REDy(Raidi, padaj z luftu, hehe, Mutanti, Zombie, plnej krám) velkým obloukem obcházet Mutové, pabouci a štíři se hrabou ze země ako, Z2, no aspoň, že se o Lanšmída starat nemusíš, ten má svýho enžla. Doufám, že tohle nebude nikdo považovat za spoily? Situace je taková, že každé info je do začátku dobré, neb dobrodrůža a překvápek si každej užije dosti, až z něj zbydou vohořelý kosti-Molotov prší odkuďkoliv! a miny nejsou na dálku vidět(nééé jako v F3,bohužel) ze všech stran. Chce to střídat Permanent a rychlej Save, jakmile se objeví RED! No i jinde, kde to již ,,voní,, od pohledu. Když je zelená, tak bez varování, přebarvěj a začne ohňos. Tož jsem opatrně začal Toulky RAD planin a sbírám po Bouračkách a mrtvolách co se dá...není to kam dávat a obcodníci jsou zatím od sebe daleko, a tvrdě vše tavím na chechťáky a střelivo - je vo něj bída větší než
v F3 i NV. Takže držet se na Vlastní Cestě a kašlat na to si brblaj. No jdu uklidit a zase kousek se poplazím. Nahá pr-delka Máca os Zvonu

Re: Série Fallout

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 11. 2015 04:14
od Marcel Kudlvasr
Ahoj Doupáci, hmm tady chcíp pes? Nebo se bojite poudat o hraní Fallouta? Tomu ani naznačené spoily nic nepokazí, ten je již zkaženej dostatečně a společným pokecem o hraní se dá ještě něco zachránit. Bez keců co by, kdyby, prostě tady takovej dodrbanej je a něco s ním musíme udělat... Hrát se to normálně nedá, nějak je tu přehnaně havěti, vždy jich ani v RADu(a že To svítí celoplošně né jako ve trojce jena na odkladištích!) tolik těch 200 let nemohlo Krísta , Mária přežít a v takových hejnech, ve Falloutu trojce byli taky a nebyl to SAM!, po stovkách a ve vlnách...Zatímní stav po 35 hoďkách hry 17 levl + stále holá pr-delka, no asi jsem někde střelil ,,Valout 111,, a jsem ve slipech a v Brmnču, teď jsem jedno komplet batle z jednoho é Absoloma, hecht, u něj v Chejši, začal si, jo Ty Samotáři a invalidní důchodci, hehe já Pumpíka na,,8,, a on parádní Sniperku s glázem?! Jakpak to asi dopadlo, hej. Je to tu na většině čtverců biteví zóna, šílená doba post apu...až moc, a to ma mrzí je to střílečka a nééé pohodová RPG jako byla Trojka F. A tolika jsem se tišil dokouřit, potopit do swampu a jdese hrát, još do rána musím sehnat nějaký chechťáky už je opět Zero.
Tak se huž konečně ozvěte, ať tu nekukám sám, díky Tulák Ogden z pláíní, Máca od Zvonu.