Dungeons of Aledorn

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Team21 23. 12. 2014 00:37

Vánoční blahopřání Teamu 21

Zdravím všechny naše příznivce. Dnes Vám chceme popřát pěkné Vánoční svátky, plné klidu a hraní her všeho druhu. Odpočiňte si od všedních starostí a věnujte se tomu, co máte rádi. I my budeme v několika příštích dnech trávit čas s našimi blízkými a odpočineme si od vývoje DoA.
Takže ještě jednou hezké Vánoce a při další Newsce na shledanou ;)

Obrázek

za Team 21
Nefarit
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 29. 12. 2014 03:24

Představení hospodské minihry kostky

Zdravím všechny vývojáře, příznivce dungeonů a RPG. Dnes pro Vás máme nové informace z obsahu naší hry Dungeons of Aledorn. V rámci světa DoA budete putovat po světě a navštěvovat tak nejednu putyku. A právě v těchto hospodách budete moci mimo jiné hrát i různé minihry. Jedna z nich je i hra v kostky.
Hra vychází částečně z hry vrchcáby. Cílem hry je nasbírat co nejvíce bodů v několika ?bodových disciplinách?. I když se jedná o kostkovou hru a tudíž hru velmi založenou na náhodě, půjde v ní taktizovat pomocí tzv. schovávání hodů.
Minihru kostky samozřejmě nebudete muset hrát, pokud vás nebude bavit, hru DoA půjde dohrát bez jediné odehrané partie. Ovšem pro hard-core hráče zde máme i několik aktivních achievementů vážící se právě k této minihře.

Posíláme 2 různé alternativy tvaru kostek. Pokud máte zájem, napište nám, které se vám líbí více.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Rádi uvítáme vaše dotazy a vážíme si všech komentářů. Díky za váš zájem a podporu.

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 4. 1. 2015 18:11

Ukázka grafiky – upravená tvrz Alchymisty

Zdravím vás přátelé. Přinášíme další aktuality z vývoje hry Dungeons of Aledorn . Dnes se opět vrátíme k jedné naší předešlé ?newsce?. Není tomu tak dávno, co jsme prezentovali lokaci s názvem ?tvrz Alchymisty?. Opět jsme poslouchali vaše názory a dle některých jsme tvrz pozměnili. Výsledky můžete vidět v dnešní Newsce.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Díky moc za feedback a za veškeré vaše komenty.

Též nás můžete sledovat na:
Facebook
G+
Twitter
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 5. 1. 2015 16:24

Screenshoty vypadají pěkně a z některých je cítit správná ponurá atmosféra :) .

Pokud bych měl něco trošku zkritizovat, tak musím říct, že pokud tu čítárnu osvětlují jen ty svíčky, které vidíme na screenshotu, tak je to nějaké divné (světla je moc..ale možná tam jsou nějaká okna, které na screenshotu nejdou vidět :) ). Ale to je jen drobnost.
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 5. 1. 2015 17:58

Díky za feedback. Předám grafikovi...

Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 5. 1. 2015 23:46

Tak ale zase mě nemusíte brát moc vážně, nejsem odborník. Jen mi připadá, že je tam nějak moc zdrojů světla (včetně nějakého namodralého, který by snad jedině mohl pocházet z venku - někdy k večeru/večer?) a například se mi nezdá ten stín svícnu projektovaný na knihovnu.
Asi bych si to musel nasimulovat v reálu :D , ale mám pocit, že by nebyl takový velký (vzhledem ke vzdálenosti od knihovny) a navíc je sám zdrojem světla a přitom vytváří stín jako nějaká relativně velká "překážka", přes kterou žádné světlo neprochází. Asi to má být jakože stín jedné z těch svíček, ale i tak mi to přijde jako trochu nepravděpodobný stín :)

Ale to jsou vcelku detaily, které při hraní asi těžko bude někdo řešit :)

edit: grafik si určitě říká "ježišmarja, to je beztak ten samý idiot, kterému se předtím nezdál můj most realistický" :mrgreen: :potichu
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 13. 1. 2015 21:23

Zdravím vás přátelé. V dnešním blogu ohledně vývoje Dungeons of Aledorn se zaměřím na představení některých aspektů mechaniky boje. Povím vám něco o vlivu zatížení, pohybu mezi nepřáteli a zpracování zranění v boji. Tento blog bude dále rozvíjen v budoucnu. Cílem je představit vám veškeré základní mechaniky, které budou v našem tahovém souboji uplatňovány. Blog naleznete ZDE.
Pokud Vás ohledně víše zmíněných mechanik cokoliv zaujme, či se budete chtít na něco zeptat, klidně tak učiňte...

Díky za přízeň

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 19. 1. 2015 12:30

Ukázka grafiky hry - Condra - ostrov Pirátů

Zdravím vás přátelé, hráče a příznivci hry Dungeons of Aledorn. Dnes pro vás máme po delší odmlce zase něco z prostředí naší hry. Půjdeme se prostřednictvím print screenů podívat, jak bude vypadat lokace ostrova pirátů a jejich města Condra. Jak je u nás zvykem, většina modelů je nakoupená a složená z Assetů doplněná o normálové mapy, shadery a světla. Užijte si dnešní screeny a při příští newsce na shledanou.

Stejně jako vždycky uvítáme jakýkoli feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 19. 1. 2015 18:40

Opravdu mi to nedalo a musel jsem oprášit svůj starý účet :)

Zkoušel jsem se proklikávat tím blogem o DoA a pořád si nějak nejsem jistý, co za hru si pod tím vlastně představit. Přijde mi, že si začal s tím seznamováním někde odprostřed.

V kapitolce Soubojová mechanika – část 1. píšeš o statech, jak vlastně vypadá samotný herní charakter ve hře, čím je definovaný? Jak vypadá mechanika levelupu? apod. To jsou třeba věci, o které se zajímám jako o první.

Když už jsem načal ten boj. Je kolový fajn. Kolo bude postaveno na akčních bodech a něčem jako je stamina. Nebudu rozebírat volbu, ale v tu chvíli mě zajímá, jak to bude vypadat na začátku každého kola - to se AB a stamina obnoví zas na plnou míru? A takhle by se dalo pokračovat dále. Vliv hmotnosti za frustrující nepovažuju, za frustrující to považuju až ve chvíli, kdy mi to sáhne na iniciativu ... a to je třeba další věc, jak bude vypadat pořadí účastníků boje?

Vím, mnoho otázek najednou, ale když už tu ta možnost je, tak proč jí nevyužít ;)
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 22. 1. 2015 03:12

Ahoj, doporučuji si přečíst hned první newsku, ta čtenáře se hrou seznámí asi nejvíce. Nicméně pokud ti je to málo, klidně ti pošlu textovou část press kitu, která už je o hodně podrobnější ;)

Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 23. 1. 2015 21:31

Ahoj,

celý tenhle topic a blog jsem si samozřejmě přečetl ještě před položením dotazu, press kit mi toho tedy neřekne o mnoho více. Asi nemá smysl pokládat další otázku, že? ;) Nevadí, tak hodně štěstí s vývojem.
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 25. 1. 2015 18:23

Ahoj, ale jo určitě má. Press kit ti určitě řekne o hodně více. Klidně mi pošli mail a já ti ho přepošlu ;)

-- 25. 1. 2015 18:24 --

Ukázka grafiky - představení velké pirátské lodi

Zdravím všechny fanoušky dungeonů, fantasy a naší hry Dungeons of Aledorn. Ode dneška přesně za měsíc nám začíná kampaň na KS a tak jsme se rozhodli ukázat vám další část z grafiky naší hry. Minule jsme vám ukázali, jak bude vypadat přístavní město pirátů Condra. Dnes budeme v tomto duchu pokračovat a představíme vám hlavní pirátskou loď. Užijte si screeny a nebojte se nás na cokoli zeptat. Stejně tak uvítáme jakýkoli feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Díky za přízeň

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 4. 2. 2015 21:52

Představení grafiky - typická Aledornská jeskyně

Zdravím všechny příznivce dungeonů, RPG a hry Dungeons of Aledorn. Jelikož jsme RPGečko, tak není asi příliš zvláštní, že se v rámci hraní DoA dostanete do nejedné jeskyně. Jak bude taková jeskyně ve světě DoA vypadat Vám ukážeme v dnešní newsce.
Stejně jako vždy budeme rádi za veškerý feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Díky za přízeň

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 13. 2. 2015 23:47

Zdravím Vás přátelé. Už se nám pomalu blíží den, kdy Dungeons of Aledorn půjde na kickstarter. Za 12 dní nám to začne. Do té doby budeme samozřejmě i nadále přinášet screeny ze hry. Dnes pro Vás máme interiér alchymistovi laboratoře v hlavním městě. Jako vždy budeme rádi za jakýkoliv feedback.
Díky moc

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Ertefol 13. 2. 2015 23:55

Jak je ta jeskyně boží, tak tohle je divné... To světlo vypadá hrozně nepřirozeně, je tam přepálený bloom a rozmazání obrazu, na mě.
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků