Dungeons of Aledorn

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Team21 19. 11. 2014 19:48

Zdravím všechny naše příznivce. Tentokráte bych Vám rád představil jak asi bude vypadat souboj. Uvidíte zde několik screenů přímo z boje. Většina animací, které budou charaktery v boji provádět jsou vytvořeny naší mocapovací skupinou. O samotném mocapu se jistě ještě zmíním v nějaké další newsce. Tak si užijte tuto a pokud se Vám naše hra DoA líbí, nebojte se likeovat a sdílet nás dál ;).

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 23. 11. 2014 00:25

Představení interiéru hospody

Zdravím všechny příznivce vývoje hry DoA. V dnešní newsce vám opět ukážeme něco málo z herního prostředí hry - grafiky. Jedná se o interiér hospody z hlavního města Lim. Součástí interiéru jsou i NPC vygenerované pomocí jednoho zatím nejmenovaného softwaru včetně námi mocapovaných animací.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás sdílet ;)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 24. 11. 2014 13:37

Už to začíná vypadat zajímavě :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 26. 11. 2014 02:18

Kamerou na Team 21

Nejednoho z vás v uplynulých dnech zajímalo, kdo vlastně je team 21.
V této newsce se Vám ukážeme.

Obrázek
Photo 1 - Téměř celý Team 21: zleva - Daniel "McNezmo" Nezmar (lead graphic designer), Marek Kačaljak (music), Zdenek Rygl (motion capture actor), Martin "Arbiter" Mikš (lead programer), Jaroslav "Jerry" Knotek (programer assist), Ladislav "Nefarit" Štojdl (game designer), Yeve Drovosseková (graphic artist), Tomáš Studnička (motion capture), Jakub Ejem (motion capture), Jan Tříška (project assist). Dámy dole zleva: Martina Nováková (marketing), Heather Crowther (translation)).

Obrázek
Photo 2 - Tohle je naše hlavní pracovna. Zde debatujeme, programujeme, modelujeme a vůbec řešíme vše potřebné. Chybějící místo vedle Arbitera patří Danovi, který je momentálně za kamerou.

Obrázek
Photo 3 - Další z pohledů na naši hlavní pracovnu. Arbiter pracuje na soubojovém systému.

Obrázek
Photo 4 - Jerry zrovna ladí jednu z miniher.

Obrázek
Photo 5 - Pohled ze střižny. Dan debatuje s Markem o hudbě. Dan je totiž náš hlavní všeuměl.

Obrázek
Photo 6 - Heather nahrávající dialog

Obrázek
Photo 7 - Yeve ve svém živlu.

Obrázek
Photo 8 - Motion capture: Náš šermíř Zdenek se právě připravuje pro mohutný útok.

Obrázek
Photo 9 - A samozřejmě se musí myslet i na zábavu.

Dnes jsme vás seznámili s prostředím, ve kterém pracujeme a s tím, jak vypadáme. Podrobnější seznámení s každou osobností v našem týmu bude někdy v budoucnu formou blogu.
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 28. 11. 2014 11:45

Zdravím všechny příznivce DoA a RPG her vůbec. I když je v našem názvu přímo napsáno Dungeons, tak jsme vám ještě žádný dungeon neukázali. Samozřejmě v rámci hry DoA jich budete moci procházet nemalé množství. Proto jsme se rozhodli, že to v dnešní Newsce napravíme a ukážeme vám několik screenů z jedné temné kobky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 28. 11. 2014 12:29

Tohle už se mi nelíbí... Ty kořeny jsou takový hnusný a nasvětlení je taky divný. Trochu jak ve starém Neverwinter Nights...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 28. 11. 2014 20:40

Bacha na to, dneska jak se ve hre něco moc leskne nebo tam je moc barevno tak to plno lidi co zije ve sklepich a hraje hry nevydejcha, dat dneska do hry zelenou louku a slunicko je o hubu:)

Jo, to nasviceni a koreny je divny, ale designove to není tak spatny.

jinak si myslim ze aby takovahle hra prorazila a byla skutecne uspesna, tak to chce najit nejakou vyvazenost mezi old schoolem a modernou a hlavne aby to bylo motivujici. Dulezity jsou prkotiny jako jak se to ovlada, nebo treba managment inventare. Inventare ,tabulky, portréty postav musej vypadat hezky, ne lacine, na tyhle věci clovek ve hre musí koukat porad.
Mozna bych zbytecne nesel po nejakym uzasnym a propracovanym pribehu, ony tyhle hry muzou stejne nejvic tezit z hratelnosti, rozvoje postav, souboju, vybaveni a tak. Taky bych se pokusil to udelat tak aby co mozna nejvic hracu mělo krapet odlisnej zážitek, to pak dodava hre pocit zahadnosti a velikosti a nuti lidi prolejzat kazdej kout v nadeji ze zazijou něco jiného, nez ostatní. nebo to pak muzou hrat víckrát, protože mají proc. Znovuhratelnost dela ze spousty her legendy. A ne, nahodny generovani tomu nepomuze:)

Co se tyce dungeonu, je dobrej napad pojmout dungeon jako celek a dat mu jakoby svoje vyzneni, dat mu vlastní pribeh a smysl proc tam je. Pokud puzzly tak se pokusit dungeon udelat jako jeden velkej prostorovej puzzle, je sice fajn mit spoustu malejch puzzlu na otvirani dveri a dalších pitomin, ale aby se dungeon stal legendarni je potřeba aby hrac musel pracovat z celym dungeonem, to mu pak da pocit toho ze zdolal skutecne něco velkého a ne ze jen otevrel par dveri a pobil par potvor a udelal level.
Samo nevim co mate za plany a tak, ale tohle me jen tak na rychlo napadlo, když uz sem tohle forum zase navstivil:)
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 29. 11. 2014 12:22

flash má pravdu :) Fallout, Baldurs Gate, TES nebo Might & Magic nemají žádné závratně propracované příběhy, ale je tam hromada obsahu, spousta možností hlavně co se postav týká a každý si tam najde to svoje.

Zrovna dungeony bych se inspirovatl třeba v Might & Magic 6 :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 1. 12. 2014 17:24

Tak to myslím, že Vám uděláme celkem radost. Páč příběh neberu jako nejsilnější stránku hry. To co DoA přinese bude hlavně propracované mechaniky boje, inventáře a vůbec všeho, co hráč ve hře bude moci dělat. Snažíme se opravdu přiblížit klasickým stolním RPG hrám, jak jen je to na PC možné ;)

-- 1. 12. 2014 17:25 --

Zdravím všechny příznivce hry DoA a RPG vůbec. Dnešní newska nebude určena pouze pro oči, ale také pro uši. Přinášíme vám krátký úryvek hudby k jedné z lokalit formou teaseru. Hudbu pro nás dělá hudebník Marek Kačaljak, kterého časem též představíme.

Teaser

Udržujte nám přízeň a pokud se vám DoA líbí, nezapomeňte nás sdílet.
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 5. 12. 2014 21:00

Zdravím všechny příznivce RPG a naší hry DoA. Dnes vám povím něco o tom, jak jsem psal GDD (game design document). Jedná se o další část blogu. Blog naleznete zde.

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com[/url]
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 7. 12. 2014 17:57

Zdravím všechny příznivce DoA a RPG vůbec. Dnes pro vás máme velmi zásadní “Newsku”. Jak jistě víte, tak DoA si hodně zakládá na soubojovém prostředí a právě dnes vám představíme jak momentálně vypadá GUI pro taktickou část hry. Předem díky za vaše komentáře a případné dotazy!

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní NEWSka líbila, sdílejte nás dál…

Najdete nás také zde:
Facebook
G+
Twitter

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 10. 12. 2014 15:25

Představení grafiky - okolí tvrze Alchymisty

Zdravím všechny příznivce RPG a hry DoA. Dnes pro vás máme další ukázku grafiky z naší hry. Představíme Vám okolí pevnosti Alchymisty, do které se pravděpodobně podíváte v rámci hlavního příběhu hry. Interiér pevnosti si necháváme na jindy. Pokud se vám na lokaci okolí pevnosti něco nezdá, budeme rádi, když se o to s námi podělíte. Též uvítáme jakýkoli feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Najdete nás také zde:
Facebook
G+
Twitter

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 13. 12. 2014 15:21

Zdravím všechny příznivce RPG, dungeonů a hry @Dungeons of Aledorn. Dnes pro vás máme zase něco z vývoje. Tentokrát to bude představení Mocapu (motion capture). Tuto “newsku” jsme se rozhodli zpracovat formou videa, ve stejném duchu jako byl nedávný Teaser s prezentací hudby. I tentokráte bude video doplněno o hudbu ze hry, kterou dělá Marek. Ve videu též uvidíte našeho zbrojmistra Zdenka. Pokud vás zajímá cokoli ohledně mocapu, klidně se nás zeptejte. V teamu 21 máme několik lidí, kteří mají s mocapem bohaté zkušenosti.

Motion Capture video


Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní video líbilo, sdílejte nás a likujte na našem FB webu.

Najdete nás také zde:
Facebook
G+
Twitter

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 16. 12. 2014 15:57

Zdravím všechny příznivce dungeonů, RPG a naší hry Dungeons of Aledorn. Abyste viděli, že vaše názory jsou pro nás velmi důležité a nasloucháme jim, tak pro vás dnes přinášíme upravené podpalubí, které jsme před časem prezentovali. Upravovali jsme hlavně textury (jejich sjednocení), stíny a nasvícení. Výsledek můžete vidět na následujících screenech.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní screeny líbily, sdílejte nás a lajkujte na našem FB webu nebo na našich stránkách.

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 22. 12. 2014 14:51

Blog č.4 – Pokračování v skládání týmu

Zdravím vás přátelé. Není tomu tak dávno, co jsem psal o tom, jak nejednoduché to bylo se sestavováním týmu. Dnes na toto téma navážu. Povím Vám o tom, kteří lidé mě opustili a naopak, kteří se přidali. Newska, kterou dnes budeme uveřejňovat je další (již 4tou) z částí blgou. Přímý odkaz na blog naleznete zde.
Pokud Vás bude cokoli zajímat ohledně managementu malého týmu a problémy, se kterými se musíme potýkat, klidně se nás zeptejte. Plně doufám, že Vám dokážu odpovědět.
Team21
Killing Spree

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků