Dungeons of Aledorn

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Team21 7. 11. 2014 15:53

Představení hry

Zdravím všechny příznivce RPG her. Tohle je první ze serie "Newsek", které teď budeme v pravidelných intervalech zveřejňovat. V této se dozvíte něco málo o našem projektu Dungeons of Aledorn (DoA).

DoA je kombinací klasických old-school dungeon crowlerů s modernímy RPG prvky a taktickými souboji. V rámci hraní DoA se budete pohybovat v několika zásadních GUI, ve kterých bude dán důraz zejména na reálnost a uvěřitelnost, jak jen je to ve světě fantasy možné.

Obrázek

V základním GUI tzv. průzkumném budete procházet lokace světu DoA v pohledu z první osoby, tak jak je u starých známých dungeon crowlerů zvykem. V tomto GUI budete provádět většinu nebojových akcí: průzkum, otevírání truhel, hledání tajných vchodů, interakci s NPC, sběr bylin a mnohé další akce.

Druhým GUI, se kterým se setkáte je cestování po mapě. V rámci úspor jsme se rozhodli nedělat dnes velmi popagovaný "open world game", ale rozhodli jsme se pro formu lokací, tak jak to mnozí z vás jistě znají např. z her Fallout či Baldur's Gate. Tím jsme si uvolnili prostředky, které můžeme použít na kvalitnější a zajímavější lokace. Samozřejmě v rámci cestování může hráč narazit na nepřeberné množství náhodných setkání, které hře dodají potřebnou atmosféru.
Dalším zajímavým GUI bude management spánku - kemp. V tomto GUI budete moci nastavovat, co vaše družina bude v době odpočinku dělat, což se pak projeví na různé vlastnosti jednotlivých postav.

Asi nejdůležitějším a zároveň pro nás největší výzvou je v DoA GUI boje. Toto GUI bude kombinací ISO-metrického pohledu a ptačí perspektivy. Zde a právě v tomto GUI si klademe nejvyšší nároky na reálnost. Chceme, aby hráč nebyl frustrovaný něčím co chtěl udělat a hra mu to neumožnila. Další velkou zajímavostí naší hry je to, že battlegroundy (až na pár výjimek) nebudou připraveny dopředu, ale budou umístěny právě tam, kde se hráč střetl s nepřátelským charakterem. Tj. to co hráč viděl v průzkumném GUI, bude hráče obklopovat i v GUI boje.

Obrázek

Dungeons of Aledorn bude směsicí rébusů, dialogů, taktických soubojů, plnění questů a v neposlední řadě kvalitního RPG systému. Hra je určená pro hard-core hráče a hráče hledající výzvy. DoA samotná byla inspirována hned několika předními hrami v žánru. Jmenovitě: Betrayal at Krondor, Realms of Arcania: Shadows over Riva, Might & Magic, King's Bounty a
Fallout.

V příští newsce, která bude za cca 3 dni, ukážeme již nějaké screeny ze hry.

Můžete nás též sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

či přímo na našich stránkách

-- 7. 11. 2014 15:56 --

Druhá NEWSka v pořadí - screeny z podpalubí

Zdravím všechny příznivce RPG a hry DoA. Od minulého představení projektu uplynuly již tři dni a tak jsme tady z další newskou. V té dnešní ukážeme něco málo z grafiky naší hry. Jedná se o několik screenů z jedné z prvních lokací, kterou hráč uvidí. Je to podpalubí lodi. Doufám, že se vám bude líbit stejně, jako nám.

Obrázek
Obrázek 1 - Podpalubí 01

Obrázek
Obrázek 2 - Podpalubí 02

Obrázek
Obrázek 3 - Podpalubí 03

Obrázek
Obrázek 4 - Podpalubí 04

Obrázek
Obrázek 5 - Logo hry včetně infa o KickStarteru 02

Udržujte nám přízeň a sdílejte nás

Též nás můžete sledovat na:
Facebook
G+
Twitter

-- 7. 11. 2014 15:59 --

Další z řad NEWSek - BLOG č.1 - Jak to celé začalo?

Zdravím všechny příznivce DoA a RPG. Jistě již netrpělivě čekáte na další ?newsku?. V té dnešní zabrousíme trochu do historie. Prostřednictvím prvního dílu z mého vývojářského blogu Vám povím něco o tom, jak vůbec celý projekt vznikl a co k jeho vzniku vedlo.

Obrázek

Blog budu dále pravidelně v několika následujícíh ?newskách? doplňovat. Převážně o historii projektu a myšlenkových pochodech v rámci psaní GDD. Takže pokud někoho z vás informace o prvopočátku DoA zajímají, neváhejte a čtěte zde.

Další NEWSku očekávejte 10.11.14 ;)

Ti kteří nás sledují delší dobu již možná tento blog četli.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod flash789 8. 11. 2014 03:12

urcite vam preju at vam to vyjde, ale zatím to na me pusobi hrozne amatersky i na pomery indie. Zkusenost s tim osobne nemam, ale mam pocit ze jit na kick chce preci jen něco vic, aby to klaplo. Sam často premyslim nad tvorbou nejake rpg hry, ale narozdil o vas porad zustavam jen u toho premysleni, takze hodne stesti.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 8. 11. 2014 16:35

Děkuji za podporu.
Doufám, že v příštích newskách ti názor o amaterismu vyvrátíme. Až uvidíš například mocapované animace, či videa přímo z prototypů ^^

Team21
Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Barsian 9. 11. 2014 13:16

z obrazkov zatial vidno iba grafiku, a hrat hry kvoli grafike, je ako pozerat porno kvoli pribehu... takze zatial drzim palec a snah to dokopete do poriadneho RPG titulu
facebook.com/barsiantv
Barsian
First Blood

Odeslat příspěvekod SCobra 9. 11. 2014 23:35

Podle obrázků jsem si myslel, že to je nějaká modifikace do Skyrimu :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 10. 11. 2014 15:08

Zdravím všechny příznivce DoA. Dnes pro vás mám skvělou zprávu. Doprovodný obrázek v naší třetí newsce vyhrál na portálu gamedev.net soutěž.
?image of the day?.
Obrázek
Velká gratulace naší ART-grafičce Yeve?
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 10. 11. 2014 17:10

Grafiku zatím nemůžu moc soudit, ale artworky máte fakt pěkné :)
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 10. 11. 2014 21:42

Ukázka grafiky hry – představení lokality Manto”

Zdravím vás přátelé RPG, DoA a fantasy vůbec. Dneska bych Vám rád představil další lokaci, kterou jako hráči DoA navštívíte. Jedná se o malou zapadlou horskou vesničku, ve které se ovšem nějaký čas zdržíte. Teda za předpokladu, že děláte rádi vedlejší questy.
Obrázek
Obrázek 1 - Okolí Manta

Obrázek
Obrázek 2 - Pohled na náves Manta

Obrázek
Obrázek 3 - Pohled z návsi směrem za řeku

Obrázek
Obrázek 4 - Hlavní cesta do vesnice Manto

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 11. 11. 2014 16:29

Skyrim...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slash_luke 11. 11. 2014 16:42

jj, Skyrim z toho jde fakt dost "cítit" :)
A trochu mě zarazil ten most - nejsem sice architekt, ale nějak si neumím představit, že by se okamžitě nezřítil :D

Jinak z těhle screenshotů grafika vypadá hezky.
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ertefol 11. 11. 2014 18:46

Taky se mi to líbí - ty první screenshoty mám pocit, že trpí hlavně kvůli tomu, že v nich ještě nejsou stíny
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 11. 11. 2014 20:08

Děkujeme za podporu.
Připomínky ohledně mostu jsem již předal grafikům ;)

Jinak budeme rádi, když nás podpoříte na:
Facebooku
G+
či
Twitteru
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod icotech852 11. 11. 2014 21:07

Ertefol píše:Taky se mi to líbí - ty první screenshoty mám pocit, že trpí hlavně kvůli tomu, že v nich ještě nejsou stíny

spravne,treba tam dat tiene a bude to super
forsaken...
icotech852
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 13. 11. 2014 21:09

Zdravím všechny příznivce hry Dungeons of Aledorn. Uplynuly nám zas 3 dni a přicházíme tedy s další ?newskou?. V té dnešní vám představíme grafické ztvárnění GUI - průzkumu. Na finální verzi se samozřejmě stále pracuje, nicméně toto už je z velké části funkční GUI a většina jeho prvků je aktivních.

Obrázek

GUI plánujeme stavitelné. Tzn. že hráč si může pozice jednotlivých prvků měnit tak, aby to vyhovovalo jeho stylu hraní. Stejně tak půjde u některých prvků upravovat i jejich velikost.
Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 16. 11. 2014 20:50

Zdravím všechny příznivce hry DoA. V dnešní ?newsce? vám představím další část blogu. Tentokráte na téma začátek sestavování týmu. Blog naleznete zde

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 19. 11. 2014 19:48

Zdravím všechny naše příznivce. Tentokráte bych Vám rád představil jak asi bude vypadat souboj. Uvidíte zde několik screenů přímo z boje. Většina animací, které budou charaktery v boji provádět jsou vytvořeny naší mocapovací skupinou. O samotném mocapu se jistě ještě zmíním v nějaké další newsce. Tak si užijte tuto a pokud se Vám naše hra DoA líbí, nebojte se likeovat a sdílet nás dál ;).

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 23. 11. 2014 00:25

Představení interiéru hospody

Zdravím všechny příznivce vývoje hry DoA. V dnešní newsce vám opět ukážeme něco málo z herního prostředí hry - grafiky. Jedná se o interiér hospody z hlavního města Lim. Součástí interiéru jsou i NPC vygenerované pomocí jednoho zatím nejmenovaného softwaru včetně námi mocapovaných animací.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás sdílet ;)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 24. 11. 2014 13:37

Už to začíná vypadat zajímavě :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 26. 11. 2014 02:18

Kamerou na Team 21

Nejednoho z vás v uplynulých dnech zajímalo, kdo vlastně je team 21.
V této newsce se Vám ukážeme.

Obrázek
Photo 1 - Téměř celý Team 21: zleva - Daniel "McNezmo" Nezmar (lead graphic designer), Marek Kačaljak (music), Zdenek Rygl (motion capture actor), Martin "Arbiter" Mikš (lead programer), Jaroslav "Jerry" Knotek (programer assist), Ladislav "Nefarit" Štojdl (game designer), Yeve Drovosseková (graphic artist), Tomáš Studnička (motion capture), Jakub Ejem (motion capture), Jan Tříška (project assist). Dámy dole zleva: Martina Nováková (marketing), Heather Crowther (translation)).

Obrázek
Photo 2 - Tohle je naše hlavní pracovna. Zde debatujeme, programujeme, modelujeme a vůbec řešíme vše potřebné. Chybějící místo vedle Arbitera patří Danovi, který je momentálně za kamerou.

Obrázek
Photo 3 - Další z pohledů na naši hlavní pracovnu. Arbiter pracuje na soubojovém systému.

Obrázek
Photo 4 - Jerry zrovna ladí jednu z miniher.

Obrázek
Photo 5 - Pohled ze střižny. Dan debatuje s Markem o hudbě. Dan je totiž náš hlavní všeuměl.

Obrázek
Photo 6 - Heather nahrávající dialog

Obrázek
Photo 7 - Yeve ve svém živlu.

Obrázek
Photo 8 - Motion capture: Náš šermíř Zdenek se právě připravuje pro mohutný útok.

Obrázek
Photo 9 - A samozřejmě se musí myslet i na zábavu.

Dnes jsme vás seznámili s prostředím, ve kterém pracujeme a s tím, jak vypadáme. Podrobnější seznámení s každou osobností v našem týmu bude někdy v budoucnu formou blogu.
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 28. 11. 2014 11:45

Zdravím všechny příznivce DoA a RPG her vůbec. I když je v našem názvu přímo napsáno Dungeons, tak jsme vám ještě žádný dungeon neukázali. Samozřejmě v rámci hry DoA jich budete moci procházet nemalé množství. Proto jsme se rozhodli, že to v dnešní Newsce napravíme a ukážeme vám několik screenů z jedné temné kobky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 28. 11. 2014 12:29

Tohle už se mi nelíbí... Ty kořeny jsou takový hnusný a nasvětlení je taky divný. Trochu jak ve starém Neverwinter Nights...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 28. 11. 2014 20:40

Bacha na to, dneska jak se ve hre něco moc leskne nebo tam je moc barevno tak to plno lidi co zije ve sklepich a hraje hry nevydejcha, dat dneska do hry zelenou louku a slunicko je o hubu:)

Jo, to nasviceni a koreny je divny, ale designove to není tak spatny.

jinak si myslim ze aby takovahle hra prorazila a byla skutecne uspesna, tak to chce najit nejakou vyvazenost mezi old schoolem a modernou a hlavne aby to bylo motivujici. Dulezity jsou prkotiny jako jak se to ovlada, nebo treba managment inventare. Inventare ,tabulky, portréty postav musej vypadat hezky, ne lacine, na tyhle věci clovek ve hre musí koukat porad.
Mozna bych zbytecne nesel po nejakym uzasnym a propracovanym pribehu, ony tyhle hry muzou stejne nejvic tezit z hratelnosti, rozvoje postav, souboju, vybaveni a tak. Taky bych se pokusil to udelat tak aby co mozna nejvic hracu mělo krapet odlisnej zážitek, to pak dodava hre pocit zahadnosti a velikosti a nuti lidi prolejzat kazdej kout v nadeji ze zazijou něco jiného, nez ostatní. nebo to pak muzou hrat víckrát, protože mají proc. Znovuhratelnost dela ze spousty her legendy. A ne, nahodny generovani tomu nepomuze:)

Co se tyce dungeonu, je dobrej napad pojmout dungeon jako celek a dat mu jakoby svoje vyzneni, dat mu vlastní pribeh a smysl proc tam je. Pokud puzzly tak se pokusit dungeon udelat jako jeden velkej prostorovej puzzle, je sice fajn mit spoustu malejch puzzlu na otvirani dveri a dalších pitomin, ale aby se dungeon stal legendarni je potřeba aby hrac musel pracovat z celym dungeonem, to mu pak da pocit toho ze zdolal skutecne něco velkého a ne ze jen otevrel par dveri a pobil par potvor a udelal level.
Samo nevim co mate za plany a tak, ale tohle me jen tak na rychlo napadlo, když uz sem tohle forum zase navstivil:)
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 29. 11. 2014 12:22

flash má pravdu :) Fallout, Baldurs Gate, TES nebo Might & Magic nemají žádné závratně propracované příběhy, ale je tam hromada obsahu, spousta možností hlavně co se postav týká a každý si tam najde to svoje.

Zrovna dungeony bych se inspirovatl třeba v Might & Magic 6 :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 1. 12. 2014 17:24

Tak to myslím, že Vám uděláme celkem radost. Páč příběh neberu jako nejsilnější stránku hry. To co DoA přinese bude hlavně propracované mechaniky boje, inventáře a vůbec všeho, co hráč ve hře bude moci dělat. Snažíme se opravdu přiblížit klasickým stolním RPG hrám, jak jen je to na PC možné ;)

-- 1. 12. 2014 17:25 --

Zdravím všechny příznivce hry DoA a RPG vůbec. Dnešní newska nebude určena pouze pro oči, ale také pro uši. Přinášíme vám krátký úryvek hudby k jedné z lokalit formou teaseru. Hudbu pro nás dělá hudebník Marek Kačaljak, kterého časem též představíme.

Teaser

Udržujte nám přízeň a pokud se vám DoA líbí, nezapomeňte nás sdílet.
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 5. 12. 2014 21:00

Zdravím všechny příznivce RPG a naší hry DoA. Dnes vám povím něco o tom, jak jsem psal GDD (game design document). Jedná se o další část blogu. Blog naleznete zde.

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com[/url]
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 7. 12. 2014 17:57

Zdravím všechny příznivce DoA a RPG vůbec. Dnes pro vás máme velmi zásadní “Newsku”. Jak jistě víte, tak DoA si hodně zakládá na soubojovém prostředí a právě dnes vám představíme jak momentálně vypadá GUI pro taktickou část hry. Předem díky za vaše komentáře a případné dotazy!

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní NEWSka líbila, sdílejte nás dál…

Najdete nás také zde:
Facebook
G+
Twitter

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 10. 12. 2014 15:25

Představení grafiky - okolí tvrze Alchymisty

Zdravím všechny příznivce RPG a hry DoA. Dnes pro vás máme další ukázku grafiky z naší hry. Představíme Vám okolí pevnosti Alchymisty, do které se pravděpodobně podíváte v rámci hlavního příběhu hry. Interiér pevnosti si necháváme na jindy. Pokud se vám na lokaci okolí pevnosti něco nezdá, budeme rádi, když se o to s námi podělíte. Též uvítáme jakýkoli feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Najdete nás také zde:
Facebook
G+
Twitter

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 13. 12. 2014 15:21

Zdravím všechny příznivce RPG, dungeonů a hry @Dungeons of Aledorn. Dnes pro vás máme zase něco z vývoje. Tentokrát to bude představení Mocapu (motion capture). Tuto “newsku” jsme se rozhodli zpracovat formou videa, ve stejném duchu jako byl nedávný Teaser s prezentací hudby. I tentokráte bude video doplněno o hudbu ze hry, kterou dělá Marek. Ve videu též uvidíte našeho zbrojmistra Zdenka. Pokud vás zajímá cokoli ohledně mocapu, klidně se nás zeptejte. V teamu 21 máme několik lidí, kteří mají s mocapem bohaté zkušenosti.

Motion Capture video


Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní video líbilo, sdílejte nás a likujte na našem FB webu.

Najdete nás také zde:
Facebook
G+
Twitter

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 16. 12. 2014 15:57

Zdravím všechny příznivce dungeonů, RPG a naší hry Dungeons of Aledorn. Abyste viděli, že vaše názory jsou pro nás velmi důležité a nasloucháme jim, tak pro vás dnes přinášíme upravené podpalubí, které jsme před časem prezentovali. Upravovali jsme hlavně textury (jejich sjednocení), stíny a nasvícení. Výsledek můžete vidět na následujících screenech.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Udržujte nám přízeň a pokud se vám dnešní screeny líbily, sdílejte nás a lajkujte na našem FB webu nebo na našich stránkách.

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 22. 12. 2014 14:51

Blog č.4 – Pokračování v skládání týmu

Zdravím vás přátelé. Není tomu tak dávno, co jsem psal o tom, jak nejednoduché to bylo se sestavováním týmu. Dnes na toto téma navážu. Povím Vám o tom, kteří lidé mě opustili a naopak, kteří se přidali. Newska, kterou dnes budeme uveřejňovat je další (již 4tou) z částí blgou. Přímý odkaz na blog naleznete zde.
Pokud Vás bude cokoli zajímat ohledně managementu malého týmu a problémy, se kterými se musíme potýkat, klidně se nás zeptejte. Plně doufám, že Vám dokážu odpovědět.
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 23. 12. 2014 00:37

Vánoční blahopřání Teamu 21

Zdravím všechny naše příznivce. Dnes Vám chceme popřát pěkné Vánoční svátky, plné klidu a hraní her všeho druhu. Odpočiňte si od všedních starostí a věnujte se tomu, co máte rádi. I my budeme v několika příštích dnech trávit čas s našimi blízkými a odpočineme si od vývoje DoA.
Takže ještě jednou hezké Vánoce a při další Newsce na shledanou ;)

Obrázek

za Team 21
Nefarit
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 29. 12. 2014 03:24

Představení hospodské minihry kostky

Zdravím všechny vývojáře, příznivce dungeonů a RPG. Dnes pro Vás máme nové informace z obsahu naší hry Dungeons of Aledorn. V rámci světa DoA budete putovat po světě a navštěvovat tak nejednu putyku. A právě v těchto hospodách budete moci mimo jiné hrát i různé minihry. Jedna z nich je i hra v kostky.
Hra vychází částečně z hry vrchcáby. Cílem hry je nasbírat co nejvíce bodů v několika ?bodových disciplinách?. I když se jedná o kostkovou hru a tudíž hru velmi založenou na náhodě, půjde v ní taktizovat pomocí tzv. schovávání hodů.
Minihru kostky samozřejmě nebudete muset hrát, pokud vás nebude bavit, hru DoA půjde dohrát bez jediné odehrané partie. Ovšem pro hard-core hráče zde máme i několik aktivních achievementů vážící se právě k této minihře.

Posíláme 2 různé alternativy tvaru kostek. Pokud máte zájem, napište nám, které se vám líbí více.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Rádi uvítáme vaše dotazy a vážíme si všech komentářů. Díky za váš zájem a podporu.

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 4. 1. 2015 18:11

Ukázka grafiky – upravená tvrz Alchymisty

Zdravím vás přátelé. Přinášíme další aktuality z vývoje hry Dungeons of Aledorn . Dnes se opět vrátíme k jedné naší předešlé ?newsce?. Není tomu tak dávno, co jsme prezentovali lokaci s názvem ?tvrz Alchymisty?. Opět jsme poslouchali vaše názory a dle některých jsme tvrz pozměnili. Výsledky můžete vidět v dnešní Newsce.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Díky moc za feedback a za veškeré vaše komenty.

Též nás můžete sledovat na:
Facebook
G+
Twitter
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 5. 1. 2015 16:24

Screenshoty vypadají pěkně a z některých je cítit správná ponurá atmosféra :) .

Pokud bych měl něco trošku zkritizovat, tak musím říct, že pokud tu čítárnu osvětlují jen ty svíčky, které vidíme na screenshotu, tak je to nějaké divné (světla je moc..ale možná tam jsou nějaká okna, které na screenshotu nejdou vidět :) ). Ale to je jen drobnost.
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 5. 1. 2015 17:58

Díky za feedback. Předám grafikovi...

Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 5. 1. 2015 23:46

Tak ale zase mě nemusíte brát moc vážně, nejsem odborník. Jen mi připadá, že je tam nějak moc zdrojů světla (včetně nějakého namodralého, který by snad jedině mohl pocházet z venku - někdy k večeru/večer?) a například se mi nezdá ten stín svícnu projektovaný na knihovnu.
Asi bych si to musel nasimulovat v reálu :D , ale mám pocit, že by nebyl takový velký (vzhledem ke vzdálenosti od knihovny) a navíc je sám zdrojem světla a přitom vytváří stín jako nějaká relativně velká "překážka", přes kterou žádné světlo neprochází. Asi to má být jakože stín jedné z těch svíček, ale i tak mi to přijde jako trochu nepravděpodobný stín :)

Ale to jsou vcelku detaily, které při hraní asi těžko bude někdo řešit :)

edit: grafik si určitě říká "ježišmarja, to je beztak ten samý idiot, kterému se předtím nezdál můj most realistický" :mrgreen: :potichu
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 13. 1. 2015 21:23

Zdravím vás přátelé. V dnešním blogu ohledně vývoje Dungeons of Aledorn se zaměřím na představení některých aspektů mechaniky boje. Povím vám něco o vlivu zatížení, pohybu mezi nepřáteli a zpracování zranění v boji. Tento blog bude dále rozvíjen v budoucnu. Cílem je představit vám veškeré základní mechaniky, které budou v našem tahovém souboji uplatňovány. Blog naleznete ZDE.
Pokud Vás ohledně víše zmíněných mechanik cokoliv zaujme, či se budete chtít na něco zeptat, klidně tak učiňte...

Díky za přízeň

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 19. 1. 2015 12:30

Ukázka grafiky hry - Condra - ostrov Pirátů

Zdravím vás přátelé, hráče a příznivci hry Dungeons of Aledorn. Dnes pro vás máme po delší odmlce zase něco z prostředí naší hry. Půjdeme se prostřednictvím print screenů podívat, jak bude vypadat lokace ostrova pirátů a jejich města Condra. Jak je u nás zvykem, většina modelů je nakoupená a složená z Assetů doplněná o normálové mapy, shadery a světla. Užijte si dnešní screeny a při příští newsce na shledanou.

Stejně jako vždycky uvítáme jakýkoli feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 19. 1. 2015 18:40

Opravdu mi to nedalo a musel jsem oprášit svůj starý účet :)

Zkoušel jsem se proklikávat tím blogem o DoA a pořád si nějak nejsem jistý, co za hru si pod tím vlastně představit. Přijde mi, že si začal s tím seznamováním někde odprostřed.

V kapitolce Soubojová mechanika – část 1. píšeš o statech, jak vlastně vypadá samotný herní charakter ve hře, čím je definovaný? Jak vypadá mechanika levelupu? apod. To jsou třeba věci, o které se zajímám jako o první.

Když už jsem načal ten boj. Je kolový fajn. Kolo bude postaveno na akčních bodech a něčem jako je stamina. Nebudu rozebírat volbu, ale v tu chvíli mě zajímá, jak to bude vypadat na začátku každého kola - to se AB a stamina obnoví zas na plnou míru? A takhle by se dalo pokračovat dále. Vliv hmotnosti za frustrující nepovažuju, za frustrující to považuju až ve chvíli, kdy mi to sáhne na iniciativu ... a to je třeba další věc, jak bude vypadat pořadí účastníků boje?

Vím, mnoho otázek najednou, ale když už tu ta možnost je, tak proč jí nevyužít ;)
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 22. 1. 2015 03:12

Ahoj, doporučuji si přečíst hned první newsku, ta čtenáře se hrou seznámí asi nejvíce. Nicméně pokud ti je to málo, klidně ti pošlu textovou část press kitu, která už je o hodně podrobnější ;)

Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 23. 1. 2015 21:31

Ahoj,

celý tenhle topic a blog jsem si samozřejmě přečetl ještě před položením dotazu, press kit mi toho tedy neřekne o mnoho více. Asi nemá smysl pokládat další otázku, že? ;) Nevadí, tak hodně štěstí s vývojem.
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 25. 1. 2015 18:23

Ahoj, ale jo určitě má. Press kit ti určitě řekne o hodně více. Klidně mi pošli mail a já ti ho přepošlu ;)

-- 25. 1. 2015 18:24 --

Ukázka grafiky - představení velké pirátské lodi

Zdravím všechny fanoušky dungeonů, fantasy a naší hry Dungeons of Aledorn. Ode dneška přesně za měsíc nám začíná kampaň na KS a tak jsme se rozhodli ukázat vám další část z grafiky naší hry. Minule jsme vám ukázali, jak bude vypadat přístavní město pirátů Condra. Dnes budeme v tomto duchu pokračovat a představíme vám hlavní pirátskou loď. Užijte si screeny a nebojte se nás na cokoli zeptat. Stejně tak uvítáme jakýkoli feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Díky za přízeň

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 4. 2. 2015 21:52

Představení grafiky - typická Aledornská jeskyně

Zdravím všechny příznivce dungeonů, RPG a hry Dungeons of Aledorn. Jelikož jsme RPGečko, tak není asi příliš zvláštní, že se v rámci hraní DoA dostanete do nejedné jeskyně. Jak bude taková jeskyně ve světě DoA vypadat Vám ukážeme v dnešní newsce.
Stejně jako vždy budeme rádi za veškerý feedback.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Díky za přízeň

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 13. 2. 2015 23:47

Zdravím Vás přátelé. Už se nám pomalu blíží den, kdy Dungeons of Aledorn půjde na kickstarter. Za 12 dní nám to začne. Do té doby budeme samozřejmě i nadále přinášet screeny ze hry. Dnes pro Vás máme interiér alchymistovi laboratoře v hlavním městě. Jako vždy budeme rádi za jakýkoliv feedback.
Díky moc

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Ertefol 13. 2. 2015 23:55

Jak je ta jeskyně boží, tak tohle je divné... To světlo vypadá hrozně nepřirozeně, je tam přepálený bloom a rozmazání obrazu, na mě.
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurcatovium 14. 2. 2015 00:07

Bloom je zhouba moderních her... :-(
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 21. 2. 2015 17:14

Grafik má bloom rád, dělá to schválně je to sabotér :D Přiznal se k tomu.
Nicméně ono je hodně znát screen a pak když to hrajete, tak jak se to světlo a stíny hýbou, tak to není tak hrozně přepálené, ale u těch screenů to působí nepřirozeně.
Díky za feedback

-- 21. 2. 2015 17:15 --

Změna data startu KS kampaně a ukázky z prototypu souboje

Zdravím vás pařani a fanoušci Dungeons of Aledorn
Po dlouhé diskusi a dlouhém uvažování o aktuálním stavu naší pre-alpha verze hry, jsme se rozhodli, že KS kampaň odložíme do 11. března. Je to proto, že chceme každému poskytnout takovou verzi hry, která lépe odráží možnosti souboje v DoA. Byla to těžká volba, ale je to tak nejlepší pro hru i pro Kickstarter kampaň.
Ujišťujeme vás, že budeme každý den tvrdě pracovat až do startu, aby se naše pre-alfa zlepšila do takové úrovně, aby potěšila veškeré beckery, kteří nás podpoří v naší kampani 11.3.2015.
Prozatím Vám přinášíme alespoň screeny z pre-alpha verze souboje.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 23. 2. 2015 10:59

Když už mluvíte o tom, jaká je hra "v pohybu" - možná jsem to přehlédnul, ale proč jste ještě nevydali žádné (třeba jen krátké) gameplay video?
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 28. 2. 2015 04:59

TO je hodně dobrá otázka. Mě to PR zakazuje, že prej to necháme až na KS. Gameplay videa máme opravu spousta, vydrž ještě pár týdnů a příjde to ;)

Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 1. 3. 2015 14:54

Představení GUI inventáře

Zdravím Vás přátelé, vývojáři, hráči a fanoušci hry Dungeons of Aledorn. Čas se nám pomalu krátí (10 dní do startu KS kampaně) a my pro Vás máme zase něco z vývoje. Tentokráte Vám představíme, jak vypadá GUI inventáře. Jak je ze screenů patrné, slotů na vybavení bude více než dost. Jako vždy budeme rádi za jakýkoli feedback.
Díky za Váš názor a těšíme se společně na 11.3.15 na naší KS kampaň.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod kurcatovium 1. 3. 2015 15:59

Proč ten pán vypadá jako těhotný lenochod?
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 6. 3. 2015 14:59

Na postavách se ještě pracuje. Vznikají pomocí softwaru MIXAMO, se kterým se stále učíme.
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod flash789 7. 3. 2015 22:29

ten inventar vypada otresne, podobne delali rusove když měli boom rpg her před deseti lety..
Podle me vam tohle na KS uz neprojde, mozna tak nekdy když ta manie z KS zacala, dnes jsou lidi uz hodne optarny komu daj peníze.

Ale nektere ty obrazky vypadaji pekne, otázka je jak to vypada v pohybu.
kazdopadne hodne stesti, ale uprimne rikam, ze na tohle bych zatím peníze nedal.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod formaldehyd 8. 3. 2015 20:43

Ale tak nechme se překvapit, kampaň začíná za 3 dny ;) Otázkou je, o kolik si řeknou. Když si vezmu, že třeba kampaň na Underworld Ascendant se docela dlouhou "táhla", a to za ní nestojí zrovna noname vyvojáři, tak to bude podle mě klíčový okamžik. Důvěra hráčů už je nižší, větší šanci mají ti, co můžou už něco konkrétního ukázat a jsou připraveni být 24 hodin k dispozici pro dotazy.

Za sebe mám spíš problém s těmi screenshoty se souboji. Z toho mě akorát jde zrak šejdrem. To je jak kdyby se bojiště namapovalo na kouli. Když už to má mít inspiraci v Realms of Arkania, tak není od věci, se toho držet. Z Might and Magic tam zatím nevidím nic.

Nekonzistentnost grafiky už tu někdo zmiňoval hned z počátku. Ale to určitě ještě nějak vypilují. Pohled na hru v pohybu tu opravdu chybí. Z té dosavadní prezentace bych byl taky hodně na vážkách, jak už jsem zmínil, rozhodující bude, s čím v té kampani přijdou a jaký to na mě udělá dojem v ní :D
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 8. 3. 2015 20:49

Ukázka grafiky – starý hřbitov
Zdravím všechny herní nadšence, fanoušky RPG a hry Dungeons of Aledorn. Už jen tři dni zbývají do startu naší kampaně na KickStarteru. Přinášíme tedy poslední předkampaňovou newsku. Dnes to bude opět ochutnávka z grafiky hry. Jedná se o hřbitov, na kterém se bude odehrávat jeden vedlejší úkol. Těšíme se na vás 11.3.15 při startu naší kampaně. Předem díky všem za podporu.
Váš Team 21
P.S. jako vždy uvítáme jakýkoli feedback

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Též nás můžete sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com[/url]
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 11. 3. 2015 21:34

Kampaň odstartována
KICKSTARTER
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 11. 3. 2015 23:16

Předně gratuluju k tomu startu, řekli jste si o celkem rozumnou částku.

20 let designování herních projektů ... no, doufám, že je ti Nefarite alespoň 40 let, to je totiž první věc, která mě zaujala. Každopádně nechat mluvit Dana, nebyl špatný tah, byť bych raději slyšel autora toho celého ;)

Hru jsme jakžtakž v pohybu viděli, otázek by se určitě i tak našlo dost, ale pro představu to stačí. Pokud uspějete, Quido Henkel, pokud to tedy sleduje, si asi bude trhat vlasy, protože jste v podstatě představili jen lehce faceliftovanou Realms of Arkania ;) Změna herních pravidel na tom mnoho nezmění. Nehledě na ustřední motiv hry.

Tady je na řadě má otázka. Možná, že opět jen řečnická ;) Když už jste vyšli do kampaně, tak teď mi určitě jako fanouškovi Might and Magic prozradíš, čím se DoA v této sérii inspirovalo? Já v tom stále vidím jen RoA.
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 12. 3. 2015 03:29

Ahoj,
40 mi není, ale designuju opravdu od dětství, s tím prostě nelžu. Nechat mluvit Dana byla jednoznačná volba...

Souhlasím, že RoA je jeden z hlavních inspirací pro hru, nicméně uvidíš sám, že od RoA jsme hodně daleko hlavně v mechanikách. Nicméně nestydím se za to, navíc mluvíme o tom, že jsme duchovní nástupce těchto dungeonů...

V M&M byla inspirace hlavně v přestupových questech a skillování dovedností. To je to, co se zatím ukazuje špatně. Ale jediná hra, o které vím, že měla družinu a každého člena si mohl díky questu povíšit na jiné povolání mělo M&M a je to dobrý a zábavný prvek, proto jsem tam M&M uvedl.
Další prvek je hospodská minihra, která se bude hrát po celém Aledornu a též bude mít smysl ji hrát všude, podobně jako Acromage... ;)
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod formaldehyd 12. 3. 2015 09:37

Ahoj, díky za odpověď.

Rozhodně se za inspiraci stydět nemusíš, jenom jsem zhodnotil svůj první dojem z kampaně :) O mechanikách jsem se dočetl už v tom Press Kitu, co jsi mi poslal, tady jsem právě zvědavý, jak to pak bude v praxi fungovat. Třeba inspiraci ve skillech a povyšovacích questech z M&M jsem v něm neviděl, to je pro mě docela vítaná novinka. Minihru jsem zaregistroval. Teď koukám, že tam máte i tech demo, to jsem včera nějak přehlídl.

Akorát tam nevidím, jakým způsobem to máte v plánu distribuovat (STEAM, GOG, ...), tedy např. i případný Early Access atd.

Jsem docela zvědav, jestli vás zaregistruje komunita na RPGCodexu, případně jaký k tomu zaujme postoj. Prezentaci DoA jsem zatím našel jen tady a na portálu České-Hry.

Edit: Zpět, už to na RPGCodexu vidím :)
formaldehyd
First Blood

Odeslat příspěvekod Team21 24. 3. 2015 15:49

Obrázek
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 8. 4. 2015 19:46

Obrázek
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 9. 4. 2015 21:03

Today is last update from our KS campaign... enjoy it ;)
Obrázek
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Ertefol 10. 4. 2015 18:05

Hele, přispěl jsem vám, sice málo, ale jo... A jsem rád, že se povedlo :) Ale těma Stretch goalama jste mě rozesmáli - já vím, máte je připravené, ale tak měli jste teď zveřejnit třeba jen ten první, druhý...
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod formaldehyd 10. 4. 2015 19:18

Taky jsem nepřihodil zrovna vysokou částku, přeci jen ty priority už jsou dnes úplně jinde, ale snad už můžu Team21 pogratulovat k úspěšně završené kampani. V jednu chvíli jsem se docela obával o cílovou částku, ale je vidět, že zbytečně. Je to bezesporu zasloužený úspěch.
formaldehyd
First Blood


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků