od flash789 28. 11. 2014 19:40
Bacha na to, dneska jak se ve hre něco moc leskne nebo tam je moc barevno tak to plno lidi co zije ve sklepich a hraje hry nevydejcha, dat dneska do hry zelenou louku a slunicko je o hubu:)
Jo, to nasviceni a koreny je divny, ale designove to není tak spatny.
jinak si myslim ze aby takovahle hra prorazila a byla skutecne uspesna, tak to chce najit nejakou vyvazenost mezi old schoolem a modernou a hlavne aby to bylo motivujici. Dulezity jsou prkotiny jako jak se to ovlada, nebo treba managment inventare. Inventare ,tabulky, portréty postav musej vypadat hezky, ne lacine, na tyhle věci clovek ve hre musí koukat porad.
Mozna bych zbytecne nesel po nejakym uzasnym a propracovanym pribehu, ony tyhle hry muzou stejne nejvic tezit z hratelnosti, rozvoje postav, souboju, vybaveni a tak. Taky bych se pokusil to udelat tak aby co mozna nejvic hracu mělo krapet odlisnej zážitek, to pak dodava hre pocit zahadnosti a velikosti a nuti lidi prolejzat kazdej kout v nadeji ze zazijou něco jiného, nez ostatní. nebo to pak muzou hrat víckrát, protože mají proc. Znovuhratelnost dela ze spousty her legendy. A ne, nahodny generovani tomu nepomuze:)
Co se tyce dungeonu, je dobrej napad pojmout dungeon jako celek a dat mu jakoby svoje vyzneni, dat mu vlastní pribeh a smysl proc tam je. Pokud puzzly tak se pokusit dungeon udelat jako jeden velkej prostorovej puzzle, je sice fajn mit spoustu malejch puzzlu na otvirani dveri a dalších pitomin, ale aby se dungeon stal legendarni je potřeba aby hrac musel pracovat z celym dungeonem, to mu pak da pocit toho ze zdolal skutecne něco velkého a ne ze jen otevrel par dveri a pobil par potvor a udelal level.
Samo nevim co mate za plany a tak, ale tohle me jen tak na rychlo napadlo, když uz sem tohle forum zase navstivil:)
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.