Dungeons of Aledorn

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Team21 7. 11. 2014 15:53

Představení hry

Zdravím všechny příznivce RPG her. Tohle je první ze serie "Newsek", které teď budeme v pravidelných intervalech zveřejňovat. V této se dozvíte něco málo o našem projektu Dungeons of Aledorn (DoA).

DoA je kombinací klasických old-school dungeon crowlerů s modernímy RPG prvky a taktickými souboji. V rámci hraní DoA se budete pohybovat v několika zásadních GUI, ve kterých bude dán důraz zejména na reálnost a uvěřitelnost, jak jen je to ve světě fantasy možné.

Obrázek

V základním GUI tzv. průzkumném budete procházet lokace světu DoA v pohledu z první osoby, tak jak je u starých známých dungeon crowlerů zvykem. V tomto GUI budete provádět většinu nebojových akcí: průzkum, otevírání truhel, hledání tajných vchodů, interakci s NPC, sběr bylin a mnohé další akce.

Druhým GUI, se kterým se setkáte je cestování po mapě. V rámci úspor jsme se rozhodli nedělat dnes velmi popagovaný "open world game", ale rozhodli jsme se pro formu lokací, tak jak to mnozí z vás jistě znají např. z her Fallout či Baldur's Gate. Tím jsme si uvolnili prostředky, které můžeme použít na kvalitnější a zajímavější lokace. Samozřejmě v rámci cestování může hráč narazit na nepřeberné množství náhodných setkání, které hře dodají potřebnou atmosféru.
Dalším zajímavým GUI bude management spánku - kemp. V tomto GUI budete moci nastavovat, co vaše družina bude v době odpočinku dělat, což se pak projeví na různé vlastnosti jednotlivých postav.

Asi nejdůležitějším a zároveň pro nás největší výzvou je v DoA GUI boje. Toto GUI bude kombinací ISO-metrického pohledu a ptačí perspektivy. Zde a právě v tomto GUI si klademe nejvyšší nároky na reálnost. Chceme, aby hráč nebyl frustrovaný něčím co chtěl udělat a hra mu to neumožnila. Další velkou zajímavostí naší hry je to, že battlegroundy (až na pár výjimek) nebudou připraveny dopředu, ale budou umístěny právě tam, kde se hráč střetl s nepřátelským charakterem. Tj. to co hráč viděl v průzkumném GUI, bude hráče obklopovat i v GUI boje.

Obrázek

Dungeons of Aledorn bude směsicí rébusů, dialogů, taktických soubojů, plnění questů a v neposlední řadě kvalitního RPG systému. Hra je určená pro hard-core hráče a hráče hledající výzvy. DoA samotná byla inspirována hned několika předními hrami v žánru. Jmenovitě: Betrayal at Krondor, Realms of Arcania: Shadows over Riva, Might & Magic, King's Bounty a
Fallout.

V příští newsce, která bude za cca 3 dni, ukážeme již nějaké screeny ze hry.

Můžete nás též sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru

či přímo na našich stránkách

-- 7. 11. 2014 15:56 --

Druhá NEWSka v pořadí - screeny z podpalubí

Zdravím všechny příznivce RPG a hry DoA. Od minulého představení projektu uplynuly již tři dni a tak jsme tady z další newskou. V té dnešní ukážeme něco málo z grafiky naší hry. Jedná se o několik screenů z jedné z prvních lokací, kterou hráč uvidí. Je to podpalubí lodi. Doufám, že se vám bude líbit stejně, jako nám.

Obrázek
Obrázek 1 - Podpalubí 01

Obrázek
Obrázek 2 - Podpalubí 02

Obrázek
Obrázek 3 - Podpalubí 03

Obrázek
Obrázek 4 - Podpalubí 04

Obrázek
Obrázek 5 - Logo hry včetně infa o KickStarteru 02

Udržujte nám přízeň a sdílejte nás

Též nás můžete sledovat na:
Facebook
G+
Twitter

-- 7. 11. 2014 15:59 --

Další z řad NEWSek - BLOG č.1 - Jak to celé začalo?

Zdravím všechny příznivce DoA a RPG. Jistě již netrpělivě čekáte na další ?newsku?. V té dnešní zabrousíme trochu do historie. Prostřednictvím prvního dílu z mého vývojářského blogu Vám povím něco o tom, jak vůbec celý projekt vznikl a co k jeho vzniku vedlo.

Obrázek

Blog budu dále pravidelně v několika následujícíh ?newskách? doplňovat. Převážně o historii projektu a myšlenkových pochodech v rámci psaní GDD. Takže pokud někoho z vás informace o prvopočátku DoA zajímají, neváhejte a čtěte zde.

Další NEWSku očekávejte 10.11.14 ;)

Ti kteří nás sledují delší dobu již možná tento blog četli.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod flash789 8. 11. 2014 03:12

urcite vam preju at vam to vyjde, ale zatím to na me pusobi hrozne amatersky i na pomery indie. Zkusenost s tim osobne nemam, ale mam pocit ze jit na kick chce preci jen něco vic, aby to klaplo. Sam často premyslim nad tvorbou nejake rpg hry, ale narozdil o vas porad zustavam jen u toho premysleni, takze hodne stesti.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 8. 11. 2014 16:35

Děkuji za podporu.
Doufám, že v příštích newskách ti názor o amaterismu vyvrátíme. Až uvidíš například mocapované animace, či videa přímo z prototypů ^^

Team21
Nef
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Barsian 9. 11. 2014 13:16

z obrazkov zatial vidno iba grafiku, a hrat hry kvoli grafike, je ako pozerat porno kvoli pribehu... takze zatial drzim palec a snah to dokopete do poriadneho RPG titulu
facebook.com/barsiantv
Barsian
First Blood

Odeslat příspěvekod SCobra 9. 11. 2014 23:35

Podle obrázků jsem si myslel, že to je nějaká modifikace do Skyrimu :)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 10. 11. 2014 15:08

Zdravím všechny příznivce DoA. Dnes pro vás mám skvělou zprávu. Doprovodný obrázek v naší třetí newsce vyhrál na portálu gamedev.net soutěž.
?image of the day?.
Obrázek
Velká gratulace naší ART-grafičce Yeve?
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Slash_luke 10. 11. 2014 17:10

Grafiku zatím nemůžu moc soudit, ale artworky máte fakt pěkné :)
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 10. 11. 2014 21:42

Ukázka grafiky hry – představení lokality Manto”

Zdravím vás přátelé RPG, DoA a fantasy vůbec. Dneska bych Vám rád představil další lokaci, kterou jako hráči DoA navštívíte. Jedná se o malou zapadlou horskou vesničku, ve které se ovšem nějaký čas zdržíte. Teda za předpokladu, že děláte rádi vedlejší questy.
Obrázek
Obrázek 1 - Okolí Manta

Obrázek
Obrázek 2 - Pohled na náves Manta

Obrázek
Obrázek 3 - Pohled z návsi směrem za řeku

Obrázek
Obrázek 4 - Hlavní cesta do vesnice Manto

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 11. 11. 2014 16:29

Skyrim...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slash_luke 11. 11. 2014 16:42

jj, Skyrim z toho jde fakt dost "cítit" :)
A trochu mě zarazil ten most - nejsem sice architekt, ale nějak si neumím představit, že by se okamžitě nezřítil :D

Jinak z těhle screenshotů grafika vypadá hezky.
Slash_luke
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ertefol 11. 11. 2014 18:46

Taky se mi to líbí - ty první screenshoty mám pocit, že trpí hlavně kvůli tomu, že v nich ještě nejsou stíny
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 11. 11. 2014 20:08

Děkujeme za podporu.
Připomínky ohledně mostu jsem již předal grafikům ;)

Jinak budeme rádi, když nás podpoříte na:
Facebooku
G+
či
Twitteru
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod icotech852 11. 11. 2014 21:07

Ertefol píše:Taky se mi to líbí - ty první screenshoty mám pocit, že trpí hlavně kvůli tomu, že v nich ještě nejsou stíny

spravne,treba tam dat tiene a bude to super
forsaken...
icotech852
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Team21 13. 11. 2014 21:09

Zdravím všechny příznivce hry Dungeons of Aledorn. Uplynuly nám zas 3 dni a přicházíme tedy s další ?newskou?. V té dnešní vám představíme grafické ztvárnění GUI - průzkumu. Na finální verzi se samozřejmě stále pracuje, nicméně toto už je z velké části funkční GUI a většina jeho prvků je aktivních.

Obrázek

GUI plánujeme stavitelné. Tzn. že hráč si může pozice jednotlivých prvků měnit tak, aby to vyhovovalo jeho stylu hraní. Stejně tak půjde u některých prvků upravovat i jejich velikost.
Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Team21 16. 11. 2014 20:50

Zdravím všechny příznivce hry DoA. V dnešní ?newsce? vám představím další část blogu. Tentokráte na téma začátek sestavování týmu. Blog naleznete zde

Obrázek

Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru

Team21
http://www.aledorn.com
Team21
Killing Spree

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků