Stránka 18 z 32

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2011 23:54
od xgandalf
flash789: Nešil, nebo to někdo nepochopí a potom, co po dvou letech hraní zabije 5000 vlků, tak ti začne posílat výhružný emaily, kde že jsou ty nahý baby...:-))

PC: Tady bych řekl, že se právě projevila lesk a bída recenzí (celosvětově) - čili já třeba s tebou naprosto souhlasím, že Skyrim není desítková hra. Jasně, je to skvělá RPG hra, v tomhle roce asi nejlepší, ale určitě má chyby (a fakt teď nemám na mysli prkotiny typu boj ze sedla), které to hodnocení srážejí dolů.
ALE - jak má takovej recenzent hodnotit, když hru musí přece jenom nějak srovnat jednak s konkurencí, druhak s předchozím dílem - z hlediska konkurence například Zaklínač 2 (průměr cca 9/10), nebo pro mě průšvihový Dragon Age 2 (průměr cca 8/10). Pak mu v podstatě jiná věc už nezbývá.
K tomu systému cestování ve Skyrimu. Přece jenom, asi se budu hádat, ale potvor je tu o něco víc, než v Oblivionu. Hlavně mě ale tady cestování a procházení různých průsmyků, cestiček a lesíků baví, krajina má svoje specifický kouzlo, který mi vyhovuje víc, než u Oblivionu, kde to bylo takový moc hmmm, jak to říct, neoriginální prostředí. Tenhle trend se ale táhne celou novodobou sérií TES, vzpomeň si na Morrowind, kde po čase už taky člověk byl schopnej zlikvidovat Cliff Racera jedním Fireballem - pravda, tam ten rozdíl byl trochu v systému levelingu.

A co všichni máte s tou grafikou, mě se docela líbí - pravda, já jsem celkem nenáročnej, ale podle mě si hlavně s exteriérama vyhráli v Bethesdě fakt hezky..:-))

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2011 23:58
od Lo!Zza
flash789 píše:A ten obrazek neni modifikace , jen musis projit vsechny cesty ve hre po vlastnich a zabit 5000 vlku,pak jde zenskym sundat spodni pradlo jako bonus :D:D


Pockej, to jako fakt, nebo je to jen sranda? :shock:

Jak si tu nekdo stezoval, ze nejde v Oblibenych nahodit dve stejne zbrane do dvou ruk, tak to jde. Staci klepnout levou mysi na zbran, drzet, a k tomu klepnout pravou.

Mne na te grafice vadi nejvic to, ze i na maximum dohledovosti tam doskakujou veci. Nejvic mi vadi trava.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 01:36
od 8Paul
Dohlednost trávy i stromů se dá razantně vylepšit přes ini, a ugridstoload=7 je naprostá paráda..

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 10:03
od Lo!Zza
8Paul píše:Dohlednost trávy i stromů se dá razantně vylepšit přes ini, a ugridstoload=7 je naprostá paráda..


gridstoload vazne pomohlo, ale pokles FPS je teda dost dramaticky! Jaky je prikaz a hodnota na tu travu? Stromy mi az tak nevadi, ale ta trava je hrozna.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 12:13
od PC
To jsou ale trotli: "Tys toho muže zabil. Jo, jsem tady na Samotě předákem. Je to moje práce." Překladatel si zaslouží si pocítit sekeru na krku "Headsman" je přece kat, ne předák... (Přesněji stínající kat.)

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 13:45
od -Dreamer-
Loizza: Měl bys to ještě doplnit o další příkazy:

[General]
uInterior Cell Buffer=64
uExterior Cell Buffer=256
uGridsToLoad=X
iPreloadSizeLimit=209715200

Kde X může být 5, 7, 9 nebo 11 A bacha, nejde se jednoduše vrátit z vyšší hodnoty na nižší. Save s X=7 nepůjde, pokud to vrátíš na 5.

Více na: http://forums.bethsoft.com/index.php?/t ... lt-57911/c

PC: Proč to hraješ v češtině?

Tohle je taky šikovná věc: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=134 Donutí to Skyrim používat i víc než jen 2 GB RAM. Jo a pokud máte ATI a zjišťujete škubání, zkuste přes ATI Tray Tools nastavit Flip Queue Size jedničku nebo dvojku.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 14:40
od Slash_luke
-Dreamer-: ten 4GB patch jsem zkoušel a bohužel bez úspěchu (narozdíl od 99% lidí, kteří jej zkoušeli)..po jeho aplikování mi Skyrim vůbec nejde spustit a hlásí chybu "Application load error 3:0000065432", což je chyba Steamu (pravděpodobně se mu nedaří ověřit upravený exe soubor).
Google nepomohl, našel jsem několik případů, kdy to dělalo po aplikování patche na Fallout:NV apod. (očividně má s pamětí problém více her Bethesdy), ale nikde žádné řešení :-/

Netušíte náhodou někdo, co by to mohlo vyřešit? Jinak mám Windows 7 Home Premium 64bit.

Hmm, a jak se tak dívám, tak pár dalších lidí má v diskuzi pod tím patchem stejný problém, ale opět žádné konkrétní řešení..ach jo, holt budu muset ty občasné pády přežít (někdy po 15ti minutách hraní, někdy až po hodině a půl..a někdy musím hru restartovat sám, protože začnou vypadávat textury - což ale předpokládám souvisí se stejným problémem, který řeší ten patch) do doby, než Bethesda vydá další patch opravující milion chyb a budu doufat, že mezi opravami bude i tato .

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 15:59
od flash789
luke - tenhle problem maji vicemene vsichni , jen se kazdemu projevuje casove jinak,takze si toho nekdo kdo hraje treba 2-3 hodiny v kuse ani nemusi vsimnout..me hra treba pravidelne spadne tak po 4-5 hodinach hrani , nebo mam ruzovy textury atd..chce to patch , myslim ze zadny amatersky postup nepomuze...LAA mi diky Steamu nefunguje taky.
Jinak celkem dobra vec je nastavit primo ve steamu parametr pro spusteni +fullproc , po tomhle nastvaveni me Skyrim vyuziva 60-80% vykonu procesoru , misto puvodnich 50-60%.


Jinak diky pripomince Chumbaby ze skilly se zrejme nezlepsuji 10x a udelas level ale uplne jinak jsem dneska udelal par testu ...a..je to tak.
Funguje to tak ze kdyz kuprikladu mate lvl 20 tak skilly treba na urovni 16 vam pridaji do teplomeru levelu mene nez skilly ktere mate na urovni 70. Takze vlastne Bethesda skoro kompletne opustila stary system a nekde v pozadi bezi normalni sbirani expu.
Priklad : teplomer co ukazuje postup levelu je 1000 , mate lvl 20 , zlepsite Alchemy na uroven 16 do teplomeru levelu dostanete treba 118 bodu , pak zlepsite one handed na 74 a dostanete do teplomeru levelu 389 bodu...je to jen priklad jak to funguje.
Pro ty co tohle zajima . udelejte si jednoduchy test , najdete trenera co uci nejaky skill co mate nizko , za predpokladu ze mate treba lvl 20+ a naucte se u nej 5x , uvidite jak vam teplomer levelu poskoci tak o 15%, misto predpokladanych 50% jako v predchozich dilech.
Takze tohle totalne rozhozuje teorie o maximalnim levelu , cely system je jeste daleko zahadnejsi nez byl , co z toho nakonec vyleze..jestli pujde udelat lvl 50 nebo lvl 150 jako maximum...tezko rict , nejak mi to hlava nebere:)

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 16:39
od PC
A proč bych to měl hrát v anglině když je to česky ?

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 18:33
od Lo!Zza
flash - To je zajimave. Ale presto by i ty vedlejsi skilly mely jit vytahnout na 100 (akorat to zabere daleko vic casu). I kdyz bych asi hadal, ze by to melo jit naopak, kde nizsi skilly by pridavaly vic expu.

Dreamer - Ja to zkousel i s tema dalsima radkama, a jak jsem rikal - pokled FPS o nejakych 20 mi za to nestoji. I kdyz to vypada fakt pekne.

Ten 4GB mod je prej celkem na nic, protoze lidi co to sledovali zjistili, ze se ten exac hodne casto ani neblizi tomu stropu 2GB.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 18:46
od flash789
Loiza - je to v zavislosti na tvojem levelu..kdyz mas lvl 5 treba tak ti skill ktery ti skoci na uroven 16 prida klidne 20%..ale kdyz uz mas level vyssi,treba 20, tak ti ten samy skill na stejne urovni prida treba jen 4%..jako,taky v tom trochu tapu jak to presne funguje..ale takhle nejak by to melo byt.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 19:59
od powerball
PC píše:A proč bych to měl hrát v anglině když je to česky ?

protoze to v cestine zni hrozne trapne

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 20:13
od Chumbaba
FLASH: Konečně se bavíme o Skyrimu na úrovni! Podle mě to sbírání expů není (i když asi chápu, jak to myslíš), protože v povaze expů je, že se dostávají paušálně za úspěchy ve hře, zatímco tady se pořád zvyšují levely používáním skillů. Možná to vysvětluje, proč Howard tak mlžil kolem maximálního levelu. Takhle si dokážu představit, že nakonec budeš mít všechny perky, protože pak už budeš zvyšoval jen skilly na vysoké úrovni, takže levely se jen posypou, ale i variantu, že pak už nebudeš levelovat vůbec, protože kvůli vysokému levelu nebudou skilly skoro vůbec nabíjet teploměr. Nejlepší by bylo něco mezi - tak uvidíme.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 20:45
od powerball
no jasne nevim proc to tak vedecky resite, napriklad ja mam ted u smithing,two handed a heavy armor level sto a jiny zbrane nez obouroucni a tezkou zbroj nepouzivam takze se budu levelovat uz o hodne pomalejs

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2011 20:48
od Chumbaba
Tak, pokud má někdo týden po vydání Elder Scrolls skilly na stovce, tak to není moc dobrá vizitka pro Bethesdu... Vypadá to, že to ty zpomalovací pluginy přeci jen bude chtít.