Stránka 1 z 32

The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 12. 2010 08:41
od Chumbaba
Upřesnění žánru: Freeform RPG
Výrobce: Bethesda Softworks
Distributor v ČR: Cenega
V prodeji od: 11. listopadu 2011
Homepage: http://www.elderscrolls.com/
Minimalní konfigurace: neoznámena
Články na Doupě.cz:
Zoom (první pohled na hru, shrnutí prvních informací)
Všechny články o hře
Očekávání Doupě.cz: 9/10
Koupit na shop.doupe.cz
Obrázek
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je mi velkou ctí, založit na tomto diskuzním fóru thread o pátém dílu Elder Scrolls: Skyrim.

Hra byla oznámena přesně rok před plánovaným vydáním. Skyrim by měl vyjít 11. 11. 2011.

Pro začátek pro ty, co ještě neviděli první teaser:

http://www.gametrailers.com/video/vga-10-elder-scrolls/708369

Doufám, že tento thread utěšeně pokvete a velmi se těším na diskuze o levelujících krysách a dalších věcech, které k Elder Scrolls na tomto diskuzním fóru neodmyslitelně patří.

:-)

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 12. 2010 11:13
od SCobra
Kéž by se vyvarovali chyb Oblivionu a udělali konečně hru, která bude výborná i bez overhaulů a modifikací :-)

Debata o Freeform RPG oddělena zde - Ertefol

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2011 22:43
od Pipin

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2011 23:33
od SCobra
Hmm, super, další zjednodušení postavy a ještě brutálnější level scaling... Jsem si myslel, že lidi na level scaling nadávali u Oblivionu dostatečně hlasitě...

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 1. 2011 23:51
od Chumbaba
První novinky vypadají hodně dobře. Pomalejší levelování, zůstane zachováno hraní z první osoby, engine na questy zní zajímavě, craft... ohledně věcí, jako je dědění obchodů bych byl skeptičtější, Howard je známá slibotechna. Mimochodem, kdo byl tak hloupý, že zabíjel v Oblivionu obchodníky? Jinak, 18 skillů je zase trochu míň, ale pořád je to docela hodně. Mysticismus mi nijak zvlášť chybět nebude, uvidíme, co udělají s enchantingem. Level scaling má být umírněnější než v Oblivionu, spíš po vzoru Falloutu 3, což by mohl být problém, protože ve Falloutu 3 podle mě moc nefungoval (ani nevím, jestli tam skutečně byl).

Pipinovi díky za info!

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 1. 2011 00:09
od Lo!Zza
Jen jsem to prelit a zda se mi, ze to pekne zjednodusili...

Tesim se na dual wielding a na ten novej engine (treba to s tim s nehem nebo vetrem zni skvele)

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 1. 2011 11:11
od SCobra
V Oblivionu přeci nešlo zabít obchodníka... Jen jsi ho omráčil a on se pak zase zvedl.

Level Scaling má být umírněnější? Já jsem z toho teda pochopil, že se bude týkat všech potvor a bude zřetelnější... Ve Falloutu žádný nebyl.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 1. 2011 12:08
od Chumbaba
SCOBRA: Nj, co na to říct. Buď si to přečti pořádně nebo piluj angličtinu. V Nathanově postu pod červeným odkazem na stránce, co jí sem linkoval Pipin, je popis level-scaling ve Skyrimu údajně převzatý z fóra Bethesdy.

http://www.vg247.com/2011/01/08/bethesda-clarifies-skyrims-enemy-level-scaling-feature/

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 1. 2011 12:17
od SCobra
Aha, to jsem přehlídl ;-)

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2011 11:14
od Pipin
Jenom ještě dva doplňující linky:
1. Link na článek na Kotaku, kde není nic moc nového, dávám ho sem ze dvou důvodů - jednak stran dual-wieldingu uvádějí i možnost sesílat dvě různá kouzla zároveň (případně jedno oběma rukama pro větší efekt), a zadruhé, levelující krysy s milionama životů nejsou jen výsadou Doupěte....:D
http://kotaku.com/5728236/the-next-elder-scrolls-has-new-combat--levelling

2. Přímý link do bethesdího fora a vyjádření stran level scalingu:
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1156332-is-level-scaling-backnoooooooooooo/page__st__40__p__16933097#entry16933097

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2011 21:14
od Chumbaba
Je vidět, že lamky nepíší jen na herní weby jen v Čechách. "I nejmocnějšího bojovníka mohla zabít krysa nebo rozzuřený krab". Z toho je vidět jednak, že autor Oblivion nehrál nebo jen velmi povrchně, ale také to hezky dokládá, že tento nesmyslný mýtus kolem Oblivionu žije na internetu vlastním životem zcela bez návaznosti na zkušenost se hrou (protože neustále jeden opisuje od druhého). Z hlediska průměrného herního recenzenta / čtenáře herních webů prostě v Oblivionu levelují krysy a nikdo s tím už nic neudělá. Na druhou stranu, tady na Doupěti je to ještě zlaté, už jsem našel i diskuze, kde se na základě ručně kreslených ilustrací ke Skyrimu "zasvěceně" diskutuje o enginu :-).

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2011 13:00
od Pipin
RPS sumarizuje nový článek z Game Infomeru, link je v textu. Není tam žádná zásadní bomba (krom toho že ve hře podle všeho budou mamuti :D ), zato je tam parádní screenshot.

Edit- tady je:
Obrázek

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2011 14:02
od Player.
Zase level scaling? :|

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2011 14:55
od Pipin
Má být umírněnější, přečti si příspěvky a odkazy výše...

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2011 18:42
od Lo!Zza
Ja se musim priklonot na stranu Chumbaby. Proste to levelovani priser je blbost. Pamatuju, ze na zacatku jsem do vlka seknul 2-3x nez zdechl. Na vyssim lvl. do nej staci jedna rana.