The Elder Scrolls V: Skyrim

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Do fóra se už nepřihlásíte přezdívkou, je potřeba e-mail. Hned teď se podívejte, jakou e-mailovou adresu tady používáte a zapište si ji: odkaz Uživatelský panel v hlavičce –> záložka Profil. (Podrobnosti)

Odeslat příspěvekod flash789 18. 11. 2011 21:50

Mozna by se musely vsechny skilly zvysovat rovnomerne , coz by ale byl asi docela opruz,venovat se vsemu najednou.Ale melo by to zarucit stejne rychly postup a pravdepodobne nejvyssi dosazitelny level.Ale i takhle by to stejne nemuselo byt uplne dokonaly , protoze preci jen bys leveloval a vsech 18 skillu by jsi na jeden level nezvysil takze driv nebo pozdeji by nektere zaostavaly a mene prispivaly do levelovani..chmm..peknej bordel.
Ale zacinam se trochu radovat ze ten system je vazne dobrej..a umoznil by hracum co se s tim chteji piplat se poradne vyradit..
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 18. 11. 2011 21:59

Chumbaba píše:Tak, pokud má někdo týden po vydání Elder Scrolls skilly na stovce, tak to není moc dobrá vizitka pro Bethesdu... Vypadá to, že to ty zpomalovací pluginy přeci jen bude chtít.

jj jde to hodne rychle, mam nahrano asi 50 hodin, level ted nevim neco mezi 30-40 a vicemene mam uz tu nejlepsi zbroj i zbrane a par perku na stovce
seek discomfort
powerball
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod inexplicit 18. 11. 2011 22:01

tri dny po dohrani pribehove kampane jsem teprve zacal s obcanskou valkou (v legii...havy maj takovy trapny nazev a logiku :D ) .. a musim rict..ze s drakem na zavolani se takove mnozstvi nepratel pleni jedna radost :) v tomhle ohledu je mi lito tech, co si nechavaj hlavni pribeh az na konec :D s tema "odmenama" se da slusne vyhrat =)
inexplicit
Rampage

Odeslat příspěvekod flash789 18. 11. 2011 22:02

powerball-nejlepsi zbroj znamena co?..daedric??

Explicit-hmm..dik za spoiler..delas nam fakt radost :(
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtmccox2 18. 11. 2011 22:09

Sakra Inex, tohle jsem přečíst nechtěl.
Jesus Christ made changes to your life. Do you want to save it?

|Yes||No|
mtmccox2
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod inexplicit 18. 11. 2011 22:12

dyt je to jenom "zbran" ..jako kazda jina, ktera tady uz byla odhalena :) by tu lidi rovnou mohli rict ze nechteli vedet..ze existuje nejaka draci zbroj a armor se 100 a kdesi cosi jak se kam dostat a udelat to a to :) ...
inexplicit
Rampage

Odeslat příspěvekod xgandalf 19. 11. 2011 00:36

Chumbaba : Neviděl bych to tak tragicky. Při normálním hraní, kdy si člověk trochu užívá a vyloženě se nespecializuje (resp. nevyužívá trenéry), tak se hned tak na stovku nedostaneš. Jenom namátkou - mám odehráno taky 50 hodin, level 30 a nejvyšší skill mám 79 - akorát že teď už leze nahoru pěkně pomalu. Druhej nejvyšší je 75 a zbytek skillů, který používám, se plácá někde okolo 50-60. Což je podle mě právě tím, že ignoruju trenéry, kdybych je využíval, tak mám tak o deset levelů víc. Ale není důvod, resp. motivace.
Mimochodem, o tom, že bych měl nejlepší zbroj nebo zbraň, si můžu nechat zdát. Takže je to o tom, jak k tomu přistoupíš - buď pojedeš metodou co nejrychlejc nabrat levely a tohle ve Skyrimu v pohodě jde, nebo si budeš hru užívat, experimentovat, nikam se nehonit a potom ten leveling půjde zase jinak.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 19. 11. 2011 00:43

treneri meli smysl za dob 3x +5 :) Ted jsou celkem zbytecny...
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 19. 11. 2011 01:20

Jenom pro zajímavost - postřehy k zmršenýmu interface na PC a výhled do budoucna.

http://arstechnica.com/gaming/news/2011 ... ersion.ars
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 19. 11. 2011 02:11

Ja nevim..me osobne v ani jedny hre inventar dobrej neprisel. ve vsech hrach se do nej musi lezt a neco prehazovat at je to udelany jak chce,casem rutina a je podle me uplne jedno jak je to udelany..otravuje to vsude.Jedina vec ktera je mozna fajn je ta esteticka..ze muze vypadat hezky. Treba inventar v Morrowindu mi prisle dost desnej , taky se na nej v dobe kdyz TES 3 vyslo pekne nadavalo..stejne jako u Oblivionu a Skyrimu.Vlastne si tak nejak ani nepamatuju , kdyz vyjde nejaky RPG aby se na inventar nenadavalo..a proc?..protoze to proste tak aby to bylo bezproblemovy a super uzivatelsky prijemny udelat nejde.Mozna se najde par vyjimek kde se kolem invu moc neremcalo , ja osobne tohle uz davno neresim..zvyknu si a hraju :)
U Skyrimu mi prijde inventar celkem v pohode , nemam vubec pocit ze by se neco melo menit , mozna filtr predmetu podle vahy,toho kdy jsme predmet sebral ,abecedy atd ..
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wayne 19. 11. 2011 12:41

Mám originálku a odehrál jsem 19 hodin. Aktuálně hra nejde spustit. Služba steam hlásí nějakou chybu, ale v angličtině, ve které nejsem dobrý. Máte také někdo problém se spuštěním?
MackBook Pro 13" (mid 2009), OS 10.11 / ASUS G75VX-CV163H Win10

PC
Core i5 2500K, MSI Z77A-G43, 2x4GB DDR3 1333MHz, GTX260 896MB, Corsair 750W, HDD 500GB 7200RPM SATA II, DVD LG GH22LS, Samsung TV UE40D5000, Win10
Wayne
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 19. 11. 2011 15:12

flash789: Pravdou je, že zpočátku inventář v Morrowindu vypadal přeplácaně, hlavně proto, že bylo všechno na jedné obrazovce a tím se to různě překrývalo apod.
ALE - většinu námitek jsem stornoval v okamžiku, když jsem si pořídil wide-screen monitor a najednou mi došlo, že to krásně všechno pasuje (čímž netvrdím, že tam nejsou věci, které bych udělal trochu jinak, ale je to inventář přizpůsobenej k ovládání myší a všechny informace tam byly snadno dostupné). Okýnka šly přesouvat, zvětšovat a zmenšovat dle libost apod. Funkční, jednoduché, poměrně intuitivní (viz onen článek).

Oblivion už jako takovej byl přizpůsobenej víc ovládání na konzolích, na druhou stranu byl dost podobnej například interfaci v Daggerfallu - ale nic, pořád to šlo docela slušně ovládat myší, sice jsem si okamžitě aplikoval plugin, kterej mi tam dal klasickej čtverečkovej inventář z Morrowindu, ale budiž.

Skyrim - ovládání myší nefunguje - občas se ti nezvýrazní správnej objekt, když třeba při nákupu nebo prodeji klikneš těsně vedle kategorie (Weapons, Apparell, Food apod.), tak se celej interface zavře. Tragický je srovnávání jednotlivých hodnot (např. u zbraní), o tom, že by měl člověk jasnej přehled o tom, co má na sobě, se nedá mluvit. Nejde přemapovat ovládání, protože prostě Bethesda usoudila, že nikdo nic takového přece nepotřebuje - abych to upřesnil, můžeš přemapovat jenom něco, ale tlačítko STORNO na tabulátoru nepřemapuješ, nepřemapuješ třeba tlačítko L na mapě, tlačítko R při prodeji taky nejde apod. Co bych určitě čekal (a řekl bych, že k tomu vyjde mod), je uložení nastavení kombinací jednotlivých rukou (příklad - v jedný ruce meč, v druhý kouzlo). Mapa - 3D píčovi*ky jsou fakt super, hlavně když je většinu času mlha, takže mapa je zahalená oblaky. A hledej šmudlo, kde je potom nějaký ostrov. Když máš nedejbože zjistit, jestli si nemocnej, nebo otrávenej, tak na to většinou přijdeš až bůhvíkdy (já na to přišel jenom díky tomu, že mi někdo ve městě řekl, že vypadám nějak nemocnej) a musíš tam lézt přes různá submenu. Kupodivu nemám až tolik námitek k perkovacímu systému a zobrazení v souhvězdích, ale to jenom proto, že si docela dobře pamatuju, kde jsem co změnil a co ještě budu chtít změnit. Jinak je to sice efektní, ale klasické 2D stromové zobrazení by dalo okamžitě mnohem přehlednější systém. O tom, že navigace v rámci souhvězdí myší je krajně neergonomická a celý je to dělaný na gamepad, asi nemá cenu diskutovat.

Abysme si rozuměli - já netvrdím, že s tím nejde hrát a nejde si na to zvyknout - jde to. Ale proto si nebudu lhát do kapsy a nebudu tvrdit, že je to dobrý, protože si na to jde zvyknout. Ze všech novodobých (a defakto i starodobých) TES má Skyrim na PC jednoznačně nejhorší interface. Je velkej, blbě se ovládá myší a nemá rozumné možnosti něco takovýho změnit.

-- 19. 11. 2011 14:12 --

Wayne: Mě to normálně chodí, takže chyba bude někde jinde.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 19. 11. 2011 15:39

JJ..je to tak jak rikam..kdesi v hloubi tohohle fora je podobny traktat na spatny inventar v Oblivionu a jak ten v Morrowindu byl super..ted jsme se posunuli ze ten v Morrowindu zas tak super nebyl,v Olivionu ze to uslo a Skyrim to ma desny..a az vyjdou TES 6 tak se bude rikat jak je tam udesnej inventar a jak ten Skyrim to nemel tak spatny:)
Jasne, ze ten inventar neni nic moc , a snesl by dost zmen ,ale fakt si nemyslim ze by to bylo neco co kazi hru.
PS: modifikace na premapovani klaves uz je
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=88
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 19. 11. 2011 16:08

flash789: Co to je, "kazit hru". V celku zvaném Skyrim je to v podstatě drobnost, která zážitek ze hry kazí jenom minimálně, ale není důvod v tomto případě nebýt puntíčkář a maximalista...:-))) Zvláště když vidím, že nejsem jedinej, kdo si na něco takovýho stěžuje, takže otázka správnýho modu je vcelku příznačná.
Já jsem docela zvědavej, jestli vyjde na Skyrim něco podobnýho, jako Obscure Overhaul na Oblivion. Že se někdo vrhne do celého systému povyšování, levelingu atd. a celej ho překope.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -Dreamer- 19. 11. 2011 16:23

Lo!Zza píše:Ten 4GB mod je prej celkem na nic, protoze lidi co to sledovali zjistili, ze se ten exac hodne casto ani neblizi tomu stropu 2GB.
Jo no, ono to je spíš jako příprava pro nějaký náročný modifikace.

Nezkoušel taky někdo FXAA mod? Mně se to s ním pěkně škube, tak možná že jste přišli na nějaký poštelování.
Let me tell you of the days of high adventure! Let me tell you the tale of the last child of Bhaal, the one that went against the prophecy!
http://dreamer.blog.doupe.cz/
-Dreamer-
Dominating
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků