Dragon Age 2

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Wayne 11. 3. 2011 16:20

Nevím co je na té dvojce pěkného? Kdyby existoval jojstick s šipkami nahoru, dolu, pravá, levá a jen jedno jediné tlačítko na akci, hráč by si vystačil. Vždyť v této kravině jen člověk chodí a mačká tlačítko na mlácení...To s prvním dílem NEMÁ ABSOLUTNĚ NIC co dělat. Je to nejzkaženější hra co jsem kdy viděl. A to jsem se na ni tak těšil.
Wayne
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod USER47 11. 3. 2011 17:37

Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 11. 3. 2011 17:52

mi i to demo prijde snad ve vsech smerech lepsi nez jednicka


Řekl konzolista... :-)
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 11. 3. 2011 22:06

Wayne: Demo, jen demo... Jinak je to jednička jak přes kopírák...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 11. 3. 2011 22:28

Wayne: tak v jednicce stacila mys s jednim tlacitkem, protoze clovek jen chodil a klikal na veci - ani mlatit nemohl
_______________

_DAVE_: ja bych napsal spis "rekl fanda dobrych her a clovek, ktery hral hry od BioWare nekdy od dob MDK2" ;)
moje konzole >> ostatní konzole
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 12. 3. 2011 01:02

OK, tak DA2 jsem nakonec "dostal" jako dárek..:-))

Takže první dojmy a budu narážet i na předchozí připomínky, který jsem měl. (upozorňuju, že mám odehráno cca 7 hodin, čili nula nula nic).
- z hlediska taktického je to hmmm, jak to nazvat, asi katastrofa - to, že mágové (včetně křehoučké elfky) máchají holí jako Bruce Lee a občas vysílají kouzla v pozicích, že nestačím zírat (zády k nepříteli, hůl za zády, mrsk kouzlo), ještě překousnu. Co už je horší, je fakt, že kouzla se vyvolávají prakticky okamžitě (zato mají potom slušnej Cooldown), takže zase v rámci zjednodušení taktiky na prd. Občas taky postavy neposlouchají příkazy a dělají si, co chtěji (což leze na nervy, když dáte příkaz "Healing potion" a ono nic, že?). Cynická volba je některý nepřítele prostě uběhat. Běháte dokola jako trotl, nepřítel za Váma, samozřejmě nestíhá, za nepřítelem běhaj ostatní postavičky, občas ho majznou, no taktika prostě úžasná. (v DAO to nešlo). Paradoxně jako naprosto nejúčinnější taktika se mi ukázalo prostě soustředit útok všech postaviček vždycky na jednoho nepřítele.(aby zase někdo neměl připomínky - hraju na Hard)
- spawnování nepřátel dosáhlo nového extrému. Tohle už mě lezlo na nervy u DAO, protože si člověk nemohl nastavit taktiku, když se mu za zadkem objevili dva draci, ale to co se děje tady, je fakt o nervy. Vybijete deset pavouků, najednou vžum a okolo Vás se jich objeví dalších šest. Bezvaa.
- když dělám hru ze stejnýho "universa", tak bych měl dodržovat nějaký pravidla. Na levelu 6 nebo 7 dát jako bosse draka vzhledem k problémům, který s těmahle potvorama byly v DAO a nechat Vás vyhrát, fakt zavání tím, že se někdo totálně zbláznil.
- teď už čistě subjektivně a tohle nelze brát jako definitivní, protože nejsem až tak daleko. Všechny postavy v partě jsou zatím poměrně "obyčejný", něco jako "láska na první pohled" jako u Morrigan fakt nečekejte. Poměrně dobře jsou koncipovaný questy a dialogy (na systém z ME se dá zvyknout). Graficky mi nesedne moc stylizace postav, například elfové vypadají s těma ušima skoro jako králíci..:-)) To je ale věc vkusu (jenže říkejte to někomu, kdo hrál DAO za sličnou elfku).

OK, uvidíme, jak to půjde dál, průběžně něco napíšu.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wayne 12. 3. 2011 04:38

Vždyť jsem psal, že to je nepovedená kravina. Ještě že jsem zrušil objednávku.
Wayne
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 12. 3. 2011 08:29

xgandalf: ja si jeste protrpim Origins na Xbox, at mam save pro import (take se to mohlo udelat pres tu slavnou EA sluzbu, aspon k necemu by byla dobra)
- pokud mi pamet slouzi, tak ubehat nepritele byla pouzitelna taktika uz v DA:O ;)
- to bylo neprijemne uz v demu, nepratele v cutscene, pak se hodi hra do gameplay a vterinu nikde nic, najednou hormada nepratel odnikud metr dva od cloveka
- proste se zmenilo levelovani, treba v Mass Effect jsme se smrskli z 60 na 30 a take to nevadi (to my spis vadilo NWN2, kde v MotB byl kazdej vesnickej strejc na urovni urovni nejvetsich drsnaku zakladni kampane ... jenze zase to musi byt nejak hratelne)
- tak Morrigan byla dobra, ale kdo dalsi stoji v DA:O za zminku? pes? Shale z DLC?
moje konzole >> ostatní konzole
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 12. 3. 2011 09:29

Dík Gandalfe za věcné objektivní shrnutí plné verze. Já hrál jen demo.

Tomule se prostě dnes prostě říká pokrok.. Mno ještě že tady máme jiné a poctivější hry.
Už jsem to psal před časem, hry se začínají vyhraňovat podobně jako filmy. Člověk může jít na velkolepou "srajdu" jako je vpodstatě jakýkoli film od Emmericha, nebo si vybrat menší, nezávislý a často o to kvalitnější film například od Cohenů..
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 12. 3. 2011 10:54

xgandalf: Mě právě víc vadilo to, že v jedničce postavy bez taktik nedělaly vůbec nic, než že tady občas neposlouchají. Koupil jsem si to jako RPGčko, tak přeci nechci řešit nějaký taktiky...

Mágové jsou možná zbytečně akční no... Ale nevidím důvod, proč by nemohl mág umět zacházet s holí jako se zbraní, pokud to samozřejmě není 80letej dědula - i když takovej Gandalf uměl dokonce s mečem :-) Konečně zbořily nějaké RPG stereotypy a lidi si teď na to budou stěžovat...

Respawn potvor trochu evokuje God of War :D Kdyby se z toho nestalo pravidlo, bylo by to fajn zpestření...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 12. 3. 2011 12:03

2uzivatel_cz: Hmm, nevím, jak na XBOXu, ale na PC to nešlo - nepřítel tě totiž zasáhl, i když od něj byl člověk pěkně daleko (jasně, reálný to moc nebylo, ale zase to eliminovalo tenhle styl hry)
Neberu, že se změnilo levelování - dát ze začátku hry jako bosse draka je pitomost, jestliže tvrdíme, že hry jsou ze stejnýho universa. Udělat něco takovýho v DAO, tak máš z partičky křupavý toasty.
Z DAO nebyl ještě špatnej Shale ("pomsta ptákům"), Leliana (klasickej stereotyp, ale dobře prokreslenej), poměrně zábavnej byl i Alistair (hlavně v kombinaci s Morrigan, jejich slovní přestřelky byly lahůdkový). Ale jak jsem psal, nechci tu ještě soudit postavy, na to mám odehráno příliš málo. Jinak já měl Shale rovnou v původní hře, takže jsem ho jako DLC moc nebral..:-))

2SCobra: Hmmm - tak nevím, ale několik taktik bylo v DAO přednastavených a byly vcelku použitelný. (já s nima relativně bez problému vystačil). U tužších soubojů se to na těžší obtížnosti bez přepínání mezi postavama a udílením příkazů neobešlo, ale na Normal se člověk nemusel moc namáhat. Nejde jenom o mágy, že? Celá hra je možná zbytečně akční. Bojovníci občas nasazují warpovou rychlost, skáčou do vzduchu jako králíci. Jakékoliv taktiky jsou na nic, když nepřátelé mají ve zvyku objevit se ze "vzduchu". Apropo, souboje jsou z hlediska obtížnosti nevyrovnané. Některé dáte bez problému s prstem v nose a pak máte souboj v sidequestu, kde nevíte, co se děje. Radši ani nezmiňuju omezenej management postav (zkus si u nějaký postavy kromě Hawka změnit brnění) a další změny, který si myslím, že nejsou k dobru věci a z nutnosti takticky uvažovat dělají guláš(no friendly fire na Hard obtížnost apod. - zkoušel jsem Nightmare a to fakt nedám)
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uzivatel_cz 12. 3. 2011 14:43

xgandalf: utect uprostred souboje nablizko, aby clovek nejakou ranu nechytil se sice nedalo, ale ze jedna postava utikala a tahla za sebou nepritele v dostatecne vzdalenosti, kdy ostatni to do nej sili utoky na dalku, to slo
jinak nevyrovnana obtiznost sidequestu byla uz v Origins
moje konzole >> ostatní konzole
uzivatel_cz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 12. 3. 2011 15:08

Náhodou ty sady brnění mi přijdou docela dobrý :-)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 12. 3. 2011 19:18

2uzivatel_cz: Hmmm,tak teď si mě dostal, já tuhle taktiku v DAO nikdy nepoužil, takže nevím. Rozhodně se ale nedalo zdrhnout nepříteli, jak jednou na člověka útočil (v PC verzi určitě ne), kolikrát jsem se svým mágem zdrhal jako zajíc a bylo mi to prd platný. V každém případě v DA2 tahle taktika funguje skvěle, uběhat bosse není žádnej problém (zkus to v DAO, přijdu ti na pohřeb..:-)) ) Z hlediska nevyrovnanosti je fakt, že to částečně bylo i v DAO, tím hůř, protože by člověk čekal, že něco takovýho opravili .

2SCobra: Mě teda fakt, že u companionů mám omezenej management, moc dobrý nepřijde.

S dalšíma odehranejma cca 10 hodinama můžu konstatovat asi následující. Souboje jsou přepísknutý a to tak, že značně. Pokud si pamatujete na obranu proti nabíhajícím zplozemcům v Rudoskalí (DAO), kde jste jich zlikvidovali neskutečný množství, tak něco podobného tady zažíváte skoro pořád. Není vyjímkou, že postupně se zjeví třeba i dvacet nepřátel v jednom souboji (zdůrazňuju slovo postupně), přičemž místo, kde se objeví, je s velkou pravděpodobností Vám za zády. Má to dvě nevýhody. Souboje jsou strašně nepřehledný, protože tam máte narváno strašně nepřátel a po určitém čase začnou bejt otravný, což je horší. O nějaké taktice pochopitelně v něčem takovém nemůže být vůbec řeč. Zcela vážně zvažuju přepnout na Normal obtížnost, protože soubojů je opravdu hodně a s výše uvedenejma nedostatkama je to spíš tortura, než výzva.

Inon Zur, kterej skládal muziku, prohlásil:
I know there are a few bugs that still need to be fixed. Unlike other titles from Bioware, this [score] was kind of a rush job. EA really wanted to capitalize on the success of Origins, so the game was really being pushed hard to be released now. So I'd like to know if there are bugs, or if there's anything we could patch or fix.

Přeloženo do češtiny, EA tlačilo, aby Bioware vydalo DA2 co nejdřív, aby se svezlo na úspěchu DAO. Abych řekl pravdu, nemám důvod tomu nevěřit. Vydání hi-res textur pomocí patche, neodladění pro NVidie, ve hře budete zírat, když zjistíte, že se struktury dungeonů opakují, takže forma deja-vu funguje skvěle.

Na druhou stranu, se společníkama už to vypadá o něco líp, Fenris a Isabela tomu dodaly koření. Některý questy jsou taky poměrně zajímavý, takže v tomhle ohledu (spolu s dialogama) si Bioware zachovává tradičně vysoký standart
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod USER47 12. 3. 2011 19:41

xgandalf píše:Apropo, souboje jsou z hlediska obtížnosti nevyrovnané. Některé dáte bez problému s prstem v nose a pak máte souboj v sidequestu, kde nevíte, co se děje.

Už v Origins tohle bylo dost extrémní. Například se mi občas generovaly naprosto bestiálně obtížný náhodný přepady při přesunech. Jednou jsem se dostal do situace, kdy jsem byl uvězněnej v táboře a při každým pokusu o přesun do jiný lokace mě přepadla ohromná smečka vlků. A aby toho nebylo málo, zhruba na každým metru byla ohnivá past, takže jsem se nemohl skoro pohnout aby mi to nevykostilo půl party. Vůbec jsem nebyl schopen tenhle souboj udělat a musel jsem tak dlouho loadovat, než mě hra pustila dál bez něj.

Ale ona obtížnost DAO byla celkově nějaká dementní, viz. šílenej souboj s Brankou apod.
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků