Tak jsem to teď o víkendu chvíli hrál - dostal jsem se tam, co minule - ke královskému hradu... Nejde to, je to nuda. Chtělo by to propracovanější charaktery (mnich má dvě bojový hlášky, dvě + jednu, když umírá, no co to je?), propracovanější prostředí, propracovanější rozhraní a propracovanější rozhovory - proč zrovna ty neudělali jako ve Falloutu? Proč zvolili tuhle nepřehlednou formu, kdy já se ptám v dialogu, ale tázaný odpovídá formou "štěku"?
Pak mi vadí ten systém vlastností, dovedností a skillů. Rozhodně to není SPECIAL, i když to na první pohled vypadá podobně jako ve Falloutu. Tady jsou ty závislosti vlastností a skillů úplně jiný - asi jako v Morrowindu. A špatný podle mě je na tom to, že ten jeden bod se používá úplně na všechno (vlastnosti, skilly i recepty). Prostě mi to nepřijde jako dobrý systém - nemotivující. Ten RPG systém je tam vůbec přeplácanej - ještě do toho všeho expertní třídy dovedností - zbytečnost.
No a to prostředí a rozhraní asi nemá cenu rozebírat, takže jen krátký příklad... Nechápu třeba, proč se páčení zámků používá automaticky, když všechny ostatní skilly se musí aktivovat (teda ještě kromě léčení a možná několika dalších). Když navíc nehlásí nic o tom, že jsem neuspěl - hledal jsem jak idiot, jak že se to vlastně používá...
Zavírání nabídek by mohlo fungovat i na pravý klik nebo něco takovýho... Atd. atd... Jsou toho mraky, co mi na té hře vadí. Je tam všechno a nic není dotažené do konce...