Rainbow Six Vegas

Doom, Half-Life, Far Cry...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod Ertefol 6. 1. 2007 23:36

ehm, a jinak normální? hrát v 640x480 je blbost... Ať má hra 1024x768, klidně oželím nějaké ty efekty, ale pokud je možnost, tak minimálně tohle rozlišení, jinak se na to už opravdu nedá dívat.
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 7. 1. 2007 01:08

Weightlifter - No je sice pravda ze rozliseni je dnes nejvetsi frame killer, ale dat neco na HIGH a hrat v 640 je totalni blbost. Jde o to, ze se v tak malem rozliseni tuny detailu ktere musi karta pracne pocitat uplne slije v jeden pixel, a stejne nepujde nic videt.
Dnesni hry jsou plne drobnych detailu ktere se musi nejak prenest na obrazovku. V DOOMovi stacilo 640 na paradni pozitek ze hry. byly tam jen hole zdi ze? Ale zapni oblivion a podivej se do koruny stromu v 640x480. :wink:
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mrak 7. 1. 2007 01:42

_DAVE_ píše:Ano 22 je nehratelne. Tech 22 je prumer, a mam vlastni zkusenost ze minimalni pocty fps jsou i na 40% prumeru. To znamena ze pokud ti treba ve FEAR vyhodi bench 25fps, tak tam muze byt misty i 10fps. Prumer na hrani by mel byt minimalne na 35 fps.

Bench jsem nezkoušel, ale u FEAR mam 30 - 50 fps, záleží na mapě.. Pod 30 to nejde, spíš se to drží tak na 35-40..
Život je boj, tak se postřílejte, a já bych s dovolením prošel.

Define R4, Intel I7-8700K, MSI GTX1070/8GB, Samsung m.2 970 PRO 512GB, HyperX Savage 240GB, corsair HX650W, Asus ROG STRIX Z370-E Gaming, Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000 MHz
Xiaomi Mi9
Mrak
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Weightlifter 7. 1. 2007 14:27

_DAVE_ píše:Weightlifter - No je sice pravda ze rozliseni je dnes nejvetsi frame killer, ale dat neco na HIGH a hrat v 640 je totalni blbost. Jde o to, ze se v tak malem rozliseni tuny detailu ktere musi karta pracne pocitat uplne slije v jeden pixel, a stejne nepujde nic videt.
Dnesni hry jsou plne drobnych detailu ktere se musi nejak prenest na obrazovku. V DOOMovi stacilo 640 na paradni pozitek ze hry. byly tam jen hole zdi ze? Ale zapni oblivion a podivej se do koruny stromu v 640x480. :wink:

Jo tak to zpraví FSAA :mrgreen:
Co nejde silou, jde ještě větší silou!
HTC Touch PRO Raphael
Weightlifter
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 7. 1. 2007 15:27

Nespravi, taky jsem jednu dobu koketoval s nastavenim her na 800x600+FSAA namisto 1024x768. A nekdy to nevypadalo spatne (FEAR, Q4). Ale treba ten Oblivion nebo Titan Quest postradali dost detailu.

Ted uz to mam vyresene, mam 16:10 monitor, jedine pouzitelne rozliseni je 1280x720, coz u je pro moji kartu celkem maximum, nissi sirokouhla rozliseni se skoro nepouzivaji.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 7. 1. 2007 17:13

Mrak píše:
_DAVE_ píše:Ano 22 je nehratelne. Tech 22 je prumer, a mam vlastni zkusenost ze minimalni pocty fps jsou i na 40% prumeru. To znamena ze pokud ti treba ve FEAR vyhodi bench 25fps, tak tam muze byt misty i 10fps. Prumer na hrani by mel byt minimalne na 35 fps.

Bench jsem nezkoušel, ale u FEAR mam 30 - 50 fps, záleží na mapě.. Pod 30 to nejde, spíš se to drží tak na 35-40..a/quote]

Bench u FEARA mi taky jede dobře ale jakmile spustím hru je z toho sekaná :mrgreen:
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Weightlifter 7. 1. 2007 17:17

Mi jede FEAR jak v testu tak ve hře SUPER
Co nejde silou, jde ještě větší silou!
HTC Touch PRO Raphael
Weightlifter
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 7. 1. 2007 17:57

PSK ma 512MB RAM.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 7. 1. 2007 20:07

_DAVE_ píše:PSK ma 512MB RAM.

Však já jsem reagoval na MRAKa který má taky 512MB RAM
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 7. 1. 2007 21:55

No a ja zase reagoval na Weightliftera ktery ma pameti vic. No nejak jsme se do toho zamotali. :)
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod includes 9. 1. 2007 19:43

Už instaluju :) ... a jdu na to :twisted: ...
includes
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod includes 9. 1. 2007 21:38

hm...tak mě asi brzdí ta grafika :x, hra pěkná, ale to sekání se nedá vydržet :( ....zkoušel jsem to všechno stáhnout na minimum, ale pořád je to stejný, tak už nevím co s tím :( ...
includes
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mrak 9. 1. 2007 22:20

Copa opravuje patch, neví někdo? 1.02
Život je boj, tak se postřílejte, a já bych s dovolením prošel.

Define R4, Intel I7-8700K, MSI GTX1070/8GB, Samsung m.2 970 PRO 512GB, HyperX Savage 240GB, corsair HX650W, Asus ROG STRIX Z370-E Gaming, Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000 MHz
Xiaomi Mi9
Mrak
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sidka 9. 1. 2007 22:47

DAVE jeste neco na xbox 360 to jede 4x AA a s mnohem lepsimi textury.A k te plynulosti ja nevim jak tobe ale me na xboxu to jede 45-50 FPS a nejmene mam 35-40 FPS a to jedu na 720p.A spis se blizi xenos k 1950 XTX s 10 EDRAM.Ale podle me jeste minimalne rok a pul nebude na vetsine PC lepsi grafika nez na xbox 360 protoze GoW i RS 6 vyuziva jen jedno jadro procesoru a polovinu vykonu GPU.
sidka
Killing Spree

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 10. 1. 2007 10:38

sidka - Sice nevim na co presne reagujes, ale jak ti rikaji? "Odbornik - konzolista" ??

1) Mnohem lepsi textury?? No mozna kdybys napsapal stejne jako na PC, tak se tomu da verit. A jeste dodavam, ze lepsi uz nebudou, 512MB RAM je a bude porad jen 512MB RAM.

2) Tim ze X360 zvlada rozliseni 720p bych se moc nechlubil, tohle rozliseni neni nic extra a majitele PC ho bezne pouzivaji jiz leta. Navic tento zajimavy clanek dokazuje ze zdaleka ne vse bezi v 720p, coz je uz dost ostuda.. http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=20277

3) Rok a pul nebude na vetsine PC lepsi grafika? Nevidim duvod proc by to mela byt pravda, vetsina PC her dnes vypada s vykonejsi kartou stejne jako na X360, rozdil je v tom, ze PC jde porad dal a X360 konci na grafice GoW. (mimochodem moc pekna hra).. Proc myslis ze Crysis zatim pro X360 neni?

4) Vyuziva polovinu vykonu GPU? Co si jako pod tim mam predstavit? Jako ze hra vypne polovinu pipeline a pameti? :) Proc by to delala?
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků