Takedown: Red Sabre je taktická hra viděná z první osoby, jež svým stylem odkazuje na sérii SWAT a starší díly Rainbow Six. Vymezuje se tedy proti běžným arkádovým střílečkám a snaží motivovat k aplikaci reálných taktických postupů pro řešení situací. Toho, stejně jako její žánroví předchůdci, dosahuje především důrazem na realismus v některých základních mechanismech a náhodně generovanými pozicemi nepřátel a úkolů.
Hru vyvíjí nově vzniklé studio Serellan pod vedením Christiana Allena, jednoho z bývalých zaměstnanců Red Storm Entertainment, který se podílel mimo jiné i na vývoji některých dílů série Ghost Recon. Takedown byl částečně financován z úspěšné kickstarterové kampaně.
Koukám, že na fóru tu o hře není ani zmínka, co to? Žádní fanoušci originálních Rainbow Six?:) Vychází to pozejtří a pokud si to na steamu předobjednáte (za 14 eur), odemknete si nějakej spešl layout modulární killhouse mapy.
btw: Tady je krátká a poměrně pozitivní preview od Total Biscuita. Spousta těch věcí, který v tom nahrávaným starším buildu nebyla, už je pro release dodělaná (customizace loadoutu, vybírání insertion pointu atd.).