Deus Ex 3

Doom, Half-Life, Far Cry...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod 16cmfan 19. 10. 2011 11:48

:D
Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod USER47 19. 10. 2011 14:33

Dohráno, steam hlásí 6,8 hodin. Skvělé to bylo. Kdyby byl tenhle level už v původní hře, Hyron by na konci zdaleka nepůsobil tak "out of place". A koukám, že na steamu je achievement za něco, o čem jsem se domníval, že to ve hře vůbec nejde, kua. Asi si to dám brzo znova.:D

btw: Stejně jako v základním HR, i zde mají výhodu lidé, co četli Icarus Effect, ačkoli tentokrát trochu menší:).
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16cmfan 19. 10. 2011 15:12

No tak idem na to, uvidím, koľko mne ukáže Steam.
Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod inexplicit 19. 10. 2011 16:29

oukej..to je porad vic nez cod :)
inexplicit
Rampage

Odeslat příspěvekod 16cmfan 19. 10. 2011 16:46

Tak som to dohral, mám podobne pozitívne pocity z tohto DLC, už sa teším na ďalšie. Mne Steam napočítal 3 hoďky - ale to som sa ponáhľal, na druhý krát to budem hrať inak.

A ku grafike, je to nejak presvetlenejšie (obrysy postáv, silnejší Bloom/HDR pri výbuchoch). Asi som konzerva, ale vyzerá to trošku divne :D Pôvodná hra je čistejšia :D

http://steamcommunity.com/id/16cmfan/screenshots
Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ertefol 19. 10. 2011 22:01

Příjemná pětihodinová jízda - za celou dobu jsem nikoho nezabil (ale achieve za to tentokrát není, teď je mnohem drsnější - nesmíte za celou dobu použít žádnou zbraň, výbušninu ani praxis kit. S čímž se mi u prvního hraní nechtělo štvát) a celkově z toho mám fajn pocit. Vážně zajímavý design úrovní s nádherně propletenými a dost logickými odbočkami potěšil, jediné, co mě na něm vyloženě vadilo, byla nutnost asi 3x projít skrz jednu lokaci (vracení se)... ale nic nepřekonatelného.

Trošku zamrzí, že celé DLC nebylo už zakomponované do hry, protože by se to do ní sakra hodilo a příběhově i dávalo větší smysl + bych si samozřejmě pamatoval poněkud víc věcí a pochopil tak víc odkazů. Samozřejmě jsou tu ale argumenty, proč by to zakomponovat nešlo/šlo velmi obtížně (vybavení co měl Jensen u sebe a které mu bylo zabaveno, deaktivace augumentací a nemožnost se naupgradovat na původní level, celkově nadesignováno vyloženě tak, aby člověk musel začít od nuly...)

Dojmy ale veskrze pozitivní, za další DLC se zlobit nebudu (i podle zprávy v Credits "Stay with us, we're just getting started" je k novému obsahu slušně nakročeno a několik zmínek o konfliktu v Austrálii rozesetých po celém DLC dává tušit, kam by mohly směřovat další kroky Jensena nebo potenciálně i úplně jiného charakteru :) A asi bych byl radši za novou postavu, než chudáka Adama :)
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod USER47 19. 10. 2011 22:16

Ertefol píše:Samozřejmě jsou tu ale argumenty, proč by to zakomponovat nešlo/šlo velmi obtížně (vybavení co měl Jensen u sebe a které mu bylo zabaveno, deaktivace augumentací a nemožnost se naupgradovat na původní level, celkově nadesignováno vyloženě tak, aby člověk musel začít od nuly...)

Zrovna tohle by šlo vyřešit v pohodě. Nalevelování přesně na původní úroveň by vůbec nebylo nutný, a původní vybavení bys mohl od svýho tajemnýho pomocníka dostat na úplným konci třeba s vysvětlením typu "tak, odstranil jsi bosse, já odvolal stráže ze skladiště a tady máš krabici se svejma zabavenejma krámama".

Spíš by tam asi byly technický problémy, protože pro DLC nějak updatovali ten engine. Ono to koneckonců má i vlastní spouštěcí soubory a ve Steamu je to coby samostatná položka.

Ten australskej konflikt se trochu víc řeší v knize, stejně jako záhadnej hacker Janus. Vzhledem k tomu, že příběh a rozhovory tohohle DLC dělal právě Swallow, není divu, že rozehrává témata, na nichž už pracoval dřív.
Naposledy upravil USER47 dne 19. 10. 2011 22:26, celkově upraveno 1
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ertefol 19. 10. 2011 22:26

Jo, je fakt, že s těma zbraněma je to asi pravda, ale ty praxisy by si myslím, v další části docela chyběly...

Aha, to bude tím, že jsem knížku nečetl. Stojí za to?
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod USER47 19. 10. 2011 22:36

Tak by ti praxis kitů dali trochu víc, třeba by nějakej šoupli do závěrečný části DLC nebo tak něco. To by už nebyl velkej problém vyladit...

Kniha je dobrá, čtivá a velmi slušně doplňuje hru. Zabývá se hlavně skupinou the Tyrants, tedy tou badass záporáckou trojicí (ve knize jich je víc, včetně jednoho překvápka), o který se v samotným HR nedozvíš skoro nic. Stejně tak je tam pár postav z jedničky a trochu víc se tam rozebíraj Illuminati. Na můj vkus je to trochu moc akční, ale to se od tohohle typu knihy asi trochu očekává. Taky mi zpočátku přišla trochu těžká, protože Swallow používá trochu nestandardní výrazy, ale na to si člověk po pár stránkách zvykne. Odsejpá to a oba hlavní charaktery jsou celkem sympatický (Annu Kelso bych si uměl představit pro nějaký stealth/social DLC). Je to něco jako Jason Bourne smíchanej s Neuromancerem.:D Samozřejmě to není nějaká těžce inteligentní literatura, ale od paperbacku doprovázejícího videohru bych to ani nepožadoval...
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 16cmfan 20. 10. 2011 07:41

Ertefol píše:I podle zprávy v Credits "Stay with us, we're just getting started" je k novému obsahu slušně nakročeno a několik zmínek o konfliktu v Austrálii rozesetých po celém DLC dává tušit, kam by mohly směřovat další kroky Jensena nebo potenciálně i úplně jiného charakteru :) A asi bych byl radši za novou postavu, než chudáka Adama :)



Tiež by som sa nepohneval. Každý chce niečo iné, ja by som najradšej šiel chronologicky smerom dopredu, po udalostiach v Chirone na Antarktíde - dajme tomu, že by DLC predpokladalo, že sme prežili :D Pretože, ak budeme hrať za Adama, tak jedine asi po tejto udalosti. Alebo úplne nový charakter, čo by tiež nebolo zlé.
Som blbší ako ste Vy. Vy ste blbší ako ja.
16cmfan
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ertefol 20. 10. 2011 10:00

Právě proto říkám, že radši nový charakter - já si třeba napoprvé zvolil konec, kdy jsem celou tu slavnou stanici vyhodil do vzduchu :) A jiná postava dává taky spoustu prostoru k dalším inovacím: jiné augumentace, jiný styl hraní, úplně nové prostředí s dalšími novými postavami, možnost šlehnout tomu jakoukoliv délku (za těch 5 hodin teď jsem se vůbec nezlobil, ale mít 10 hodinový příběh by byla úplná bomba) atd. Upřímně jsem hodně zvědavý, co se ještě objeví.
PC, Wii U, 3DS
"Slabé pohlaví je silnějším pohlavím z důvodu slabosti silnějšího pohlaví k slabšímu pohlaví." - Přísloví
Jakub Kovář, externí redaktor Games, LEVELu, Pevnosti
Ertefol
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod inexplicit 22. 10. 2011 14:26

tak missing link dohran ... tri a pul hodiny cca.. a to jsem si vychutnaval kazdou mistnost :) jeste trochu natahla doba tim neustalym pochodovanim po uz proslych lokacich.. alespon uz to ale vypadalo trochu sloziteji a ne jak tunel ..
inexplicit
Rampage

Odeslat příspěvekod N.Marko 22. 10. 2011 17:21

Mno, takže Missing Link dohrán. Něco lehce přes pět hodin a podle mého kdyby takhle vypadaly všechny DLC, nezlobil bych se.

Jinak co se praxis kitů týče - na konci mi jich zbylo šest k použití. Většinou jsem to proplýžil. Chválím hezké prostředí, opět skvělý design, ale vzhledem k malému množství konverzací si tentokrát mohli dát tu práci a rozanimovat ty postavy poněkud lépe.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod inexplicit 23. 10. 2011 09:45

taky jsem si nebyl jisty...na co praxis pouzit ..co bude potreba...nakonec jsem zvolil strategii ze zakladni hry....naucit se hackovat roboty a invisibility..a vyplatilo se =)
inexplicit
Rampage

Odeslat příspěvekod N.Marko 23. 10. 2011 16:12

Já tedy hlavně hacking a s tím jsem si víceméně vystačil skoro až do konce. Akorát asi po čtyřech hodinách jsem si konečně zapnul long jump a sílu... no a pak když jsem šel do finále jsem naházel bodíky do armoru, ale nebylo vůbec zapotřebí. Stejně jako plnou hru i zde jsem většinu času strávil slíděním ve ventilačkách.
Ta neurotická snaha být normální nás přivádí k šílenství. -Solomon Short
To že jsi paranoidní neznamená, že nemáš pravdu.
Jsem pro aby se udržovaly nebezpečné zbraně mimo dosah bláznů. Můžeme začít třeba s psacími stroji. -Solomom Short
N.Marko
Godlike
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků