Stránka 3 z 19

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2005 09:20
od xgandalf
2Case: Toho jsem si vědom, chtěl jsem to jenom uvést jako hru, která je novější a přes velká očekávání byla dost krátká.

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2005 13:31
od Paar
Larry 7... na lodi? to je hodne dobra adventurka. nejvic me ale bavilo hledat ty male cervene blbosti nahodne na obrazovkach.

vim proc :)

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2005 14:12
od OCELOTR
Ještě jsem si vzpoměl na MAUPITY ISLAND. Ohromě těžká detektivní adventure, kterou údajně nikdo nikdy nedohrál. Vzpomene si někdo z pamětníků ? Třeba vetchý XGANDALF ?

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2005 23:06
od Tol
ocelot69 píše:Ještě jsem si vzpoměl na MAUPITY ISLAND. Ohromě těžká detektivní adventure, kterou údajně nikdo nikdy nedohrál. Vzpomene si někdo z pamětníků ? Třeba vetchý XGANDALF ?e/quote]


Dojem, že tuhle hru nikdo nikdy nedohrál vyvolávali jen někteří lidé z tehdejší redakce Excaliburu (konrétně ti, kteří později zakládali Score :twisted:) nicméně pokořilo ji docela dost lidí a minimálně 2 znám :) Dokonce pak snad někde vyšel českej návod.

Mě to teda přestalo bavit hned zezačátku, ale detektivky nikdy nebyly můj žánr...:)

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2005 20:12
od xgandalf
2ocelot69: Jasně,Maupiti Island jsem hrál a defakto i dohrál :D Napoprvé sem se moc daleko nedostal a napodruhé sem ji dohrál,teda pomineme-li fakt, že až podle návodu, který vyšel někde ve Score. Ale zážitek dost slabej, ani si pořádně nepamatuju, o čem to bylo. Aby sem trochu zarejpal, tehdy to vyšlo jako velkej hit na Score CD ještě s DM, což byl drobnej podraz, protože už tehdy patřily obě pařby mezi abandonware. Ale vážně, obtížnost týhle hry i podle návodu mi přišla tak děsivá, že jsem v duchu uznal, že u tohodle šlo spíš o mučení, než o hraní a to fakt nemusím.
2Paar: Larry 7 byl bezva, schválně sem si ho po dohrání prošel napodruhý podle návodu, abych přišel na ty vychytávky, jak odhalit některé, ehmmm, "zajímavé obrázky". :twisted:

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 09:53
od Pipin
xgandalf píše:2ocelot69: Jasně,Maupiti Island jsem hrál a defakto i dohrál :D Napoprvé sem se moc daleko nedostal a napodruhé sem ji dohrál,teda pomineme-li fakt, že až podle návodu, který vyšel někde ve Score. Ale zážitek dost slabej, ani si pořádně nepamatuju, o čem to bylo. Aby sem trochu zarejpal, tehdy to vyšlo jako velkej hit na Score CD ještě s DM, což byl drobnej podraz, protože už tehdy patřily obě pařby mezi abandonware. Ale vážně, obtížnost týhle hry i podle návodu mi přišla tak děsivá, že jsem v duchu uznal, že u tohodle šlo spíš o mučení, než o hraní a to fakt nemusím.
2Paar: Larry 7 byl bezva, schválně sem si ho po dohrání prošel napodruhý podle návodu, abych přišel na ty vychytávky, jak odhalit některé, ehmmm, "zajímavé obrázky". :twisted:g/quote]


Jo, MI byl šíleně těžkej, mě to vůbec nebavilo....

Larry 7 je dobrej, nejlepší na něm je ale vypravěč!

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 10:10
od OCELOTR
Pomatuje někdo né zas tak starou FLIGHT OF THE AMAZON QUEEN ? Docela příjemná variace na INDYHO, né tak geniální, ale skvěle sem se u ní bavil. Jaktože nikdo ještě nezmínil SIMON THE SORCERER ?

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 13:24
od Case
xgandalf píše:2Case: Toho jsem si vědom, chtěl jsem to jenom uvést jako hru, která je novější a přes velká očekávání byla dost krátká. /quote]


Jenže rozdíl mezi krátkým RPG (byť nesmírně dobrým) a krátkou adventurou je velmi brutální.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 15:22
od xgandalf
2Case: Hele, nerozmazávej to, jsem to použil jenom jako hru, která mě napadla z poslední doby jako krátká - většina adventur je dost dlouhá, hraje-li člověk poctivě bez nápověd. Neodvažuju se opravdu hádat, jak dlouho jsem čistýho času strávil u druhýho dílu Monkey Islandu - druhá věc je fakt, že většinu dnešních hráčů už nebaví adventury, jednoduše proto, že jsou právě takhle těžký a značně časově náročný - hráče tady vede touha po posunutí příběhu a to už dnes moc nejede.

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 18:41
od Tol
No nevím, s tou délkou adventur už to posledních pár let taky není tak horké- většina těch úspěšných (Syberia, Posel Smrti...) má taky herní dobu v rozmezí těch 10-15 hodin a objevují se i kratší či superkrátké, i když jinak velmi dobré (Road to India- 4 - 5 hodin herního času bez návodu).

Btw když už se tu bavíte o Fable- pamatujete i pohádkovou adventuru s černým humorem a krásnou kreslenou grafikou stejného jména? :D

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 19:57
od Paar
myslim ze Fable bylo od Lucas Arts, ne? mozna se pletu... nejaka znama firma...

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 20:11
od Tol
Ne, Fable nebyla od LA - byla od Telstaru a někteří lidé co na ni dělali byli bývalí zaměstnanci Disney Studios :)

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 20:27
od Case
2xgandalf: srry, nemohl jsem si to odpustit, možná právě ze zklamání z Fable.. Jinak krátké hry jsou momentálně velmi častý jev, ale je to docela hnusný od vývojářů, speciálně na konzolích, tj cena se zvyšuje, délka se snižuje...

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 21:34
od Veolw
Me strasne moc bavila Syberia a taky dobra aventura kterou jsem hral je Broken Sword Sleeping Dragon. 8)

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 6. 2005 21:40
od xgandalf
2Tol: Fable, jasně, krásná animovaná adventurka, mám ji na seznamu připravenou, ale vzhledem k časový vytíženosti sem se k ní ještě nedostal.. 8)
Jinak s tou délkou máš pravdu, ale zase je to strašně odvislý od toho, kdo to hraje - například jako příklad poslouží jeden můj známej, kterej to s Poslem Smrti protahoval přes tejden (tvrdil, že denně cca 5-6 hodin) prostě proto, že neměl s adventurama moc zkušeností a začínal s nima. A když už se bavíme o tý Syberii, tak ta je podle mě taky na trochu dýl, přece jenom tam je pár zákysů, na kterejch člověk zkejsne - nemluvě o druhým dílu, kterej mi přišel lehkej až do okamžiku, kdy sem přijel do nějaký tý vesnice, kde bylo bůhvíkolik obrazovek prázdnejch, asi až na tři - to mě teda dožralo, tímhle si to u mě trochu rozlily...:evil:
Ale co, mám doma plnou krabici starých adventur (a druhou krabici RPG), který sem ještě nehrál, takže mám pocit, že do budoucna se rozhodně nudit nebudu. :)
2Case: Tenhle trend není jenom na konzolích, na PC se to projevuje taky - bohužel - ale přece jenom to PC má výhodu nižších cen her. Vývojáři tvrděj, že lidi chtějí radši kratší délku a intenzivnější zážitek - ehmm, ehmm, nechci polemizovat, ale rozhodně by se k tomu dalo najít pár poznámek (a dost kritických).