Tak já na hrách (a herní scéně jako takové) taky nenávidím něco věcí:
Mnozí distributoři by si zasloužili nálepku "Vydřiduch". Ty ceny jsou (hlavně u konzolí a DSka, částečně i některé PC hry) v případech novinkových (nebo třeba jen pár měsíců starých) her naprostá šílenost. Normální člověk není milionář a z něčeho musí taky žít, nemůže všechno vrazit do her....a s cenami kolem 1k i výš je hraní dost drahý koníček (pirátství ponechme protentokrát stranou, já píši názor
člověka-hráče poctivě kupujícího hry). Zlaté e-shopy a bazary
A zlatej CD Projekt - ten sází přijatelné ceny a ještě nabídne hezké balení, kvalitní manuál, podporu a u některých her (
Zaklínač) docela solidní hromadu dárků/bonusů/goodies - třeba teď jsem v pondělí bral
World in Conflict (ten není zase tak starý) za 400,-
Ono totiž si vydavatelé stěžují na pirátství, ale...ono, když hra (řekněme novější nebo prostě profláklá) stojí támhle 1300,- a cena zase tolik neklesá (příklad: EA), tudíž se nesmíme divit, že spousta lidí na tu hru nemá a tak si ji upirátí
Navíc především EA příliš moc nezajímá kvalita her, hlavně když se prodá (při tomhle jsem si vzpomněl na sérii
NFS, kterou jsem kdysi doslova žral a teď z ní EA udělali s**t + dojičku na prachy
Dáme minutku ticha jako vzpomínku na kdysi vynikající závodní sérii, která padla za oběť komerčáckému jednání EA
). I když, abych EA nehaněl, mají nového ředitele a vypadá to zajímavě - vždyť komerčáčtí EA pustili Willu Wrightovi tak riskantní a nejistý projekt, jakým megalomanská
Spore určitě je.
Dále mne někdy zaráží kecy o konci PC herní scény. Absolutně nechápu, proč mnozí (pardon) blbečci dělají humbuk se zánikem PC her. To není pravda - EA dají PCčkářům dřívě výhradně konzolovou sérii:
BurnOut, konkrétně poslední díl
Paradise. Kdyby PC hraní mělo vážně zaniknout, myslíte si, že by EA dali PC verzi
Burnoutu Paradise zelenou?
Naštval mne kompletně celý
Chrono Cross (až na pár opravdu lahůdkových momentek
). Hra, od které jsem čekal vzhledem k desítkovým hodnocením opravdu hodně, mne VELICE DRSNĚ zklamala
Samozřejmě, létající mozečci v
Duke Nukem 3D byli taky mojí nightmare, naštěstí bylo RPG (případně broxna) vždy v pohotovosti
To víc mne štvali Commandeři - takoví ti levitující tlusťoši střílející rakety - nedám pozor a už mám raketu v xichtě s nehezkými následky
Policejní vepři jsou ve větších počtech MOC nepříjemní.
Ve
Final Fantasy VII mne šokovala...
Tu postavu jsem měl velice rád
V
FF IV jsem se moc těžko loučil s dvojčaty Palomem a Porom, jsem byl naštvaný na Square, protože to už na mne bylo místy fakt moc...navíc odešel i další můj oblíbenec z té hry: Tellah.
Celá
FF VI byla jeden obrovský šok...nemusím snad rozebírat