Hopsací mise v San Andreas

Potřebujete s něčím poradit? Neváhejte a zeptejte se

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod PC 13. 5. 2006 13:13

Nehrál. Ale hra kde jednu misi dělám týden kvůli tomu že mám pomalé reakce není taky zrovna ideální. Vemte si jak kvůli tomuto byli kritizování project igi anebo třeba the regiment ale na san andereas to nikomu z recenzentů jak se zdá nevadí.
Back to Mac - with new Mac Book Pro !
PC
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza Morkes 13. 5. 2006 13:30

PC píše:Nehrál. Ale hra kde jednu misi dělám týden kvůli tomu že mám pomalé reakce není taky zrovna ideální. Vemte si jak kvůli tomuto byli kritizování project igi anebo třeba the regiment ale na san andereas to nikomu z recenzentů jak se zdá nevadí.k/quote]


Tak si zkus zahrát Regiment a pak začni porovnávat...

Ne, je fajn, že jsi tu vyjádřil svůj názor, ale je to opravdu jen názor, stejně jako je názor recenzenta, že obtížnost nevybočuje z normálu...

Z mého pohledu je série GTA postavena na určité volnosti a specifickém způosbu ukládání. Jedině tak v podstatě nutí hráče k experimentování, zkoušení všech možností a "žití" ve městě. Kdybychom měli k dispozici klasické savování, ztratila by hra své kouzlo.

Checkpointy tuším v předchozích dílech nebyly, takže v tomto směru nabízí SA zjednodušení... je samozřejmě možné v některých misích diskutovat o jejich umístění, ale půjde jen o detaily, které jsou pod hranicí uveřejneníhodnosti v recenzích (máš malý prostor a kdybys měl popisovat kdejakou hovadinu, nedozvěděl by se čtenář vlastně nic o hře samotné).

Tvůj návrh na "realistické" chování při zkažení mise je sice fajn, ale jde naprosto proti té tvé navrhované obtížnosti. Pokud by na tebe později čekalo víc protivníků, tak po pátém pokusu bys mohl začít hru odznova, protože by ses dostal někam k obtížnosti "nightmare". Realistické chování při nesplnění mise navíc neřeší otázky, kdy tě zabijí/zavřou...

Jinak ještě obecně k tomu konceptu - každá hra stojí při vývoji před řadou kardinálních voleb - mj. savování, otevírání světa atp. Vždy musí autoři něco zvolit a oželet něco jiného. Proto bych nepovažoval za chybu fakt, že se oblast otevírá postupně (člověk se neztrácí ve víru možností, obtížnost postupně narůstá, nechybí spád a hlavně motivace do další hry).
Honza Morkes
Oficiální Xbox 360 magazín
Honza Morkes
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Náhlovský Jiří 13. 5. 2006 13:38

Hele aspon u PS verze checkpointy GTA Sa má pamatujete si jeste tu posledni ??? S Big Smokem a hasickym vozem???
Prece cuckiponty ma a ne ze ne!!!
Hej a kolik ste kdo nahral hodin ???
Ja kolem 400.
CPU AMD Athlon XP 3200+
Náhlovský Jiří
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod danniel 13. 5. 2006 13:52

Progress: 93.05%
Playing time: 78:03
Days passed in game: 289
pak už sem se na to vykašlal, ani s pomocí 3 map jsem nemohl najít poslední podkovu... :evil:
Games don't make people violent, lag does.
danniel
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skinny 13. 5. 2006 14:21

asi 98.40 % a 40h odehráno a neříkej mi Jirko že máš nahráno 400h to tě musí hodně bavit
Skinny
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Náhlovský Jiří 13. 5. 2006 20:06

Ne podkovy jsou v poho teky taky fotky taky ale skoky!!!
Ne da se 400 hodin uplne v poho..... mám 99.68%

Upozornuji ze na PS!
CPU AMD Athlon XP 3200+
Náhlovský Jiří
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 18. 5. 2006 01:55

Mě u těch tanečních misí hodně pomohlo, že jsem si u toho podupával :-)
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack O´Neill 18. 5. 2006 10:42

A abyste tyhle mise přejili tak vám GTA musí jet aspoň na 65 fps!
Jack O´Neill
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod David Sláma 18. 5. 2006 11:59

[quote="Jack O´Neill";A abyste tyhle mise přejili tak vám GTA musí jet aspoň na 65 fps!f/quote]
To je pěkná hovadina :mrgreen:
(Abyste neřekli, že můj příspěvek není konstruktivní, tak dodám, že mi GTA:SA jelo na nějakých 20-30fps a s tanečními misemi jsem neměl problémy.)
David Sláma, editor časopisu Computer
Failure is not an option. | Ignorantia iuris non presumitur nec toleratur.
David Sláma
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack O´Neill 18. 5. 2006 12:52

Opravdu? Mě to taky jelo na nějakých 20 fps a nešlo to projet páč PC bylo zpomaleno, já jsem klik a neuznalo mi to!
Jack O´Neill
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peter S. Kenedy 18. 5. 2006 12:56

[quote="David Sláma";[quote="Jack O´Neill";A abyste tyhle mise přejili tak vám GTA musí jet aspoň na 65 fps!f/quote]
To je pěkná hovadina :mrgreen:
(Abyste neřekli, že můj příspěvek není konstruktivní, tak dodám, že mi GTA:SA jelo na nějakých 20-30fps a s tanečními misemi jsem neměl problémy.)n/quote]
Souhlasím s Dawem...jelo mi to taky kolem 20-30 fps a v pohodě jsem se prokousal až k poslední misi kterou jsem ovšem dodnes neprojel a nemám už na to nervy :-)
WiiU, 3DS, PS3, PS4
Moderátor diskuzního fóra doupe
Peter S. Kenedy
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skinny 18. 5. 2006 15:16

mě to samé jako Daweovi a PSK a dalším nevim kdo by měl nějakých 60 fps jen tkvuli tomu aby to dohrál takže je to asi i o šikovnosti :wink:
Skinny
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jezek 18. 5. 2006 17:11

[quote="David Sláma";[quote="Jack O´Neill";A abyste tyhle mise přejili tak vám GTA musí jet aspoň na 65 fps!f/quote]
To je pěkná hovadina :mrgreen:
(Abyste neřekli, že můj příspěvek není konstruktivní, tak dodám, že mi GTA:SA jelo na nějakých 20-30fps a s tanečními misemi jsem neměl problémy.)n/quote]
Ale Ty máš rytnus v těle :wink:
Čeština je freeware, nikoliv open-source. To znamená, klidně ji používej zdarma, ale neupravuj ji!
PC, PS4, PS3, PS Vita, New 3DS XL
jezek
Taťka moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků