Stránka 1 z 1

Platný hod kostkou

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2021 12:31
od PájaHellerová
Ahoj :) Kdy je podle vás uznaný hod kostky? Když ji vypustíte z ruky, nebo až když v pořádku dopadne na stůl? Hráli jsme dostihy a sázky, kde, když si nevšimnete, že vám někdo stojí na koni, tak vám dotyčný nemusí platit. Toto placení se dá ale obehrát tím, že následující hráč hodí kostkou a když si figurky na vašem koni nevšimnete včas, je to "zahrané". Určitě znáte. Jenže co když si všimnete, že ten následující hráč kostkou hodí, ale než kostka dopadne na stůl, řeknete "zaplať, stojíš mi na koni". Je to už zahrané, nebo ne? Za mě je hod kostkou platný, když kostka dopadne v pořádku na stůl. Aby se např. nestalo, že kostka spadne ze stolu na zem, nebo se sekne nakřivo o desku, pak by hod stejně platný nebyl. Debatovali jsme o tom asi hodinu a výsledku jsme se nedopátrali :) dekuji za vaše názory a postřehy.

Re: Platný hod kostkou

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2021 13:00
od Sasakr
O tomhle jste debatovali hodinu? Buď se dohodněte nebo dejte hlasovat a tak to bude. Ne na vše jsou celoplanetární pravidla :-D

Re: Platný hod kostkou

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 1. 2021 13:07
od tdjohn
Mně se to líbí. Většina lidí jsou tupé hlavy, co nic neřeší. Maximálně ti řeknou, že to moc řešíš a dají si pivo :D