Série Fallout

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 11. 3. 2013 14:30

No já se přiznám že už jsem pak vytáhl návod, naposled jsem to hrál jak to vyšlo. Tam je psáno, sundat prezidenta (miloše? :) a vzít mu kartu. Tím se věže obrátí proti Frankovi. když jsem zkusil login v nižších patrech, vypsalo to chybu a že mám jít nahoru k terminálu kde je Frank. No a tam to nešlo. Tak jsem to vymlátil celé. Kartu od prezinta jsem si mohl tak pověsit na krk. :)
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 11. 3. 2013 15:24

Mám pocit, že jsem takhle taky vždycky skončil, ať už jsem hrál s návodem nebo bez návodu :) Možná je v tom ještě nějakej fígl a nebo je ve hře chyba.
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 11. 3. 2013 16:22

Fakt nevím, ale pok je to docela zásadní chyba. Protože pokud máš rozmašírovat Franka a pomáhá ti 9věží, nebo máš rozmašírovat Franka a 9věží k tomu, to je brutální rozdíl.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pipin 12. 3. 2013 10:35

Říkám, já to určitě tak dělal, Frank šel nejdřív po věžívh a až pak po mně. Ale po těch letech si fakt nepamatuju, jestli v tom byl nějakej fígl...
Welkome to heal!! - Mirdasl
Pipin
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Necrosczzz 24. 9. 2013 21:54

Takže rád bych schrnul nějak pocity z hraní všech falloutů co sem za ty roky u toho nasbíral :-)
Když bych srovnával F1 a F2 tak prostě F1 je o dost ,ale o dost lepší.Prvně sehnat si lepší zbraně i brnění v F1 opravdu trvá a neni to tak triviální jako v F2 kde v podstatě za 15 minut z Arroya můžete mít druhou nej Energo zbroj a pulsní pušku.Další věc je příběch v jedničce je prostě lepší :-) je to originální zatimco ve dvojce je to místo vody GECK nic novýho.Co mě třeba trošku vadí je že F1 se po splění posledního questu nedá dál hrát ,ale zase ty lokace jako HUB ,Nekropolis atd sou prostě líp zpracovaný.Co mě na F2 nejvíc vadí je že jediný opravdu post-app lokace jsou Klamath,Den a Modoc pak už je to moc HIGH Tech bych řekl a nějak to ztráci atmosféru.A to auto no nápad dobrý ,ale nějak mě to tam nezapadá.Další věc je že v F1 jsou prostě i ty questy propracovanější a i složitější zatimco v F2 je vše na jedno brdo.Osobně mě připadá F2 jako jenom vylepšená a zjednodušená jednička.Tak a ted Fallout Tactics.Takže ten bych označil jako nejhorší díl série a vůbec nechápu jak to mohli vůbec udělat.Prvně příběch stojí za starou belu.Proč si nemůžu vybírat questy jak bylo zvykem ? Místo toho mam určený mise který prostě musim udělat.A souboje sice zábava ,ale tak nějak bez duše.Ztrácí to smysl a prostě připadá mě to jako JA2 v post app prostředí a real timemem nic extra.Tak a ted F3 a FNW.Prostě atmosféra lokace a vše je ve F3 lepší.Zatímco v FNV máte 90% bojů na otevřenym terénu takže stačí si vzít sniperku a prostě dáte cokoliv na jakoukoliv vzdálenost téměř bez práce.Tak v F3 se plazit věčně v Metru a střílet z metru je o dost těžší a taky záživnější.FNV má sice víc zbraní a postav ,ale prostě je to zase opět jednoduší.A hlavně 3 konce ? Proboha proč ? Udělel jsem všechny tři a teda ani jeden nestál za moc.u F3 je i příběch lepší ,mise dávají smysl a ano většinu hry jste v podzemí metru ,ale má to to kouzlo.A hlavně jak je v FNV to kasíno tak chápu jasně lidi si i v post app světě chtěj zabavit takže proč ne ,ale prostě me to tam nějak nezapadá.Questy jsou divný a jejich plnění jak bysme.Co mě nejvíc zklamalo je prostě styl boje kdy opravdu sniper zmákne vše.F3 nenabízí sice tolik postav ,ale hlavní ůkol dává smysl a když člověk pochopí oč vlastně jde tak je to i dobrá zábava.DLC na F3 mohli být teda o dost lepší.Takže je tak nějak schrnu na rychlo.ZETA nejslabší ze všech připomíná mě to Doooma prostě jen jedna cesta a pokos co se dá navíc s hodně OP zbraněma takže nějaká výzva padá.Operace Anchorage fakt super problém je že když jsem měl po dokončení na lvl 10 energo zbroj a zrabně s Zety tak jsem byl jak superman pomalu.Point Lookout tak ten byl asi nej protože nabízel nové prostředí ,které bylo opravdu hodně zajímavé a i ty mise viz ponorka atd měli smysl a prostě byla to zábava.In to the pitt taky nebyl špatný ,ale vozit ty ignoty mě přišlo jako mučení hráčů ,aby hledali něco co je třeba nebaví.Mohli být jako odměna za speciální questy bylo by to asi lepší.A Broken Steel krásně navazuje na příběch a dává další možnosti za mě super.A co se týče DLC v FNV slabota nad slabotu možná by pár znich ušlo ,ale v jinym prostředí spíš jako v F3 než open terron jako v FNV.Jediný co je na FNV to nejlepší je to že tam jsou postavy z dvojky jako Markus a lidi s klamathu takže to víc navazuje na příběch ,ale to je jen malé slabé plus bohužel.Jinak série Falloutů je pro mě jednoznačne nejlepší ze všech a jestli Bethesda použije logiku jakou dělá fallouty do dnes .A to je jeden těžší druhý lehčí a pak zase naopak tak se máme na co těšit tak snad už brzy vyjde.Jinak nechápu proč každý F3 uráží ano je to střílečka to je fakt ,ale už vidim tahový boj ve first person viewu :D Díky nechci hold doba pokročila a už to netáhne ,ale stejně vzpomínám na ty nervy když sem v F2 potkal mutanty a čekal sem koho tou bazukou trefí na to se nedá zapomenout.Tohle byl jen můj názor tak snad se mnou bude někdo souhlasit a nevyvolám nějakou Flame war.Jinak hrám zdar a Falloutům ještě víc ;)
Necrosczzz
Killing Spree

Odeslat příspěvekod Chumbaba 24. 9. 2013 22:15

Jo, souhlasím. Fallout 1 byla revoluční hra, v podstatě vrátila hardcore RPG do hry v době, kdy bylo možná Diablo a Daggerfall, ale RPG byl zapomenutý, opuštěný žánr. Dvojka se mi nelíbila. A z těch novodobých mám taky radši trojku. Je na ní podle mě vidět, že jí dělali zkušení tvůrci z Bethesdy, zatímco FNV dělali Obsidiani, kteří to prostě tak neumí. Je fakt, že New Vegas nabízel velkou volnost a hlavně hodně obsahu, questů atd. (trojka byla po vyjití dost prázdná, nevím, jak je to teď, hraju hry po vydání, ne po letech, až je autoři milostivě "dodělají"). Ale Fallout 3 na mě působil, že jsem opravdu v nějakém světě, New Vegas je prostě další RPG od Obsidianu... po příchodu do Vegas jsem usnul nudou a po probuzení jsem se k tomu už nevrátil. Ale samozřejmě všechny Fallouty jsou super a těším se, že Bethesda udělá čtyřku.

Nadávat na Bethesdu je taková móda, co s tím začal Dan Vávra, nebral bych to moc vážně. Bethesda je král současných RPG, dělá je 20 let a přes všechny výtky nabízejí zábavu na stovky hodin.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 25. 9. 2013 09:28

Problém Bethesdy je v tom, že se za těch 20 let vůbec nikam neposunula :) V oblasti free-roam RPG odjakživa vydává megalomanské nedodělané zabugované produkty, které těsně po vydání hromadě hráčů nejdou ani pořádně hrát. Jistě, při tom rozsahu by se to dalo pochopit, ale ne po 20 letech zkušeností. A to je ten důvod, proč na ni lidi nadávají a to naprosto oprávněně (Vávra s tím zdaleka nezačal - začalo to už u Oblivionu, Skyrim byl jen tak populární, že se na té vlně chtěl Vávra zviditelnit).

Trojka je prázdná pořád stejně :)
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DevAstor 25. 9. 2013 15:23

Necrosczzz to moc pěkně shrnul, díky za příspěvek.

SCobra: Se nadávalo i na Morrowind a možná i víc, protože to bylo umocněné tím, že když ses chtěl dostat na druhý konec mapy, tak jsi musel oběhat hromadu přepravců a že to byla mega rozlehlá mapa světa. :)
Toto je můj osobní názor.

    (\_/)
    (°.°)           <=(čert s dvouma půllitrama)
   c(”)(”)
DevAstor
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 25. 9. 2013 15:30

Ono to v zásadě začalo u Daggerfallu, který se nedal dohrát ani po několika patchích :)
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 25. 9. 2013 15:49

To jsou zase moudra, to by mě čert ( ]:-< ) vzal. Já jsem si v roce 1994 koupil v obchodě Arenu, mám jí doma v poličce, a ta nejde dohrát. Tehdy nebyl internet, nebyly cover CD, patche nešlo sehnat, prostě jsem jí nedohrál. A držkuju tady? Ne. Elder Scrolls jsou super a je třeba je podporovat, aby vznikaly další díly. Kolik firem umí udělat fungující RPG v otevřeném 3D světě? Všechno to fňukání na Elder Scrolls vám připomenu, až to Bethesda zapíchne a nám zbydou oči pro pláč a "úžasná" RPG z kickstarteru na deset hodin.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 25. 9. 2013 16:27

NWC to umělo a líp než Bethesda, Origin to uměl líp než Bethesda... Dneska bohužel nikdo. A to je právě ta chyba. Pak by se konečně musela Bethesda zamyslet, jestli by to náhodou nešlo líp. Uvidíme, co vypadne ze Zaklínače 3 a z nového Might & Magic :)
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 25. 9. 2013 19:02

ja teda nevim, hral jsme Morrowind, Oblivion, Skyrim hned po vydani a neprislo mi ze by se nedali hrat. Par minoritních bugu tam bylo ale nic zavaznyho aby to ospravedlňovalo famu o totalni zabugovanosti her od Bethesdy. Je to stejna pitomost jako fama vypustena hernima novinarema o tom jak v Oblivionu leveluji krysy. Lidi si proste radi nekde něco prectou a pak se vydavaji na ruzna fora sirit pravdu o tom jak to je, ale realna dlouhodobejsi zkušenost jim chybi.
Jinak samo ze by to Bethesda mohla delat jinak, otázka ovšem je co by to vlastne prineslo, myslim ze spousta fandu TES chce aby to bylo vicemene všechno podobne a jakoukoliv zmenu dost tezce nesou. Idelani priklad je třeba změna levelovani postavy ve Skyrimu, pro nekoho malej detail, pro fandu serie docela pohroma.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pipin 25. 9. 2013 20:56

SCobra píše:NWC to umělo a líp než Bethesda, Origin to uměl líp než Bethesda... Dneska bohužel nikdo. A to je právě ta chyba. Pak by se konečně musela Bethesda zamyslet, jestli by to náhodou nešlo líp. Uvidíme, co vypadne ze Zaklínače 3 a z nového Might & Magic :)

Počkej, NWC, to chceš srovnávat Might and magic s Elder scrolls? Chceš říct, že NWc v MaM umělo udělat "fungující RPG v otevřeném 3D světě" líp než Bethesda v Elder scrolls? A ad Origin - Ultimy byly bezva, ale oprvdu bys řekl, že když se řekne "fungující RPG v otevřeném 3D světě", že to splňuje tu definici?
Welkome to heal!! - Mirdasl
Pipin
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 25. 9. 2013 21:24

flash: Jestli máš jiný vysvětlení toho, proč ještě po letech od vydání Skyrimu řeším s lidmi zabugované questy, mizející předměty apod., sem s ním :)

pipin: Ano, připadá mi to dost podobné.
Od konce 90. let jsem kromě aktuální generace konzolí hrál skoro na všem, na co si vzpomenete, ale teď už hraju v podstatě jen na PC nebo s dětmi na N. Switch.
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flash789 25. 9. 2013 21:44

Jo vysvetleni mam, hrac nekde sebere v dungeonu item pro úkol který ještě nedostal, nasledne ho nekam zastrci/vyhodi/proda a když se nekde k tomu ukolu dostane tak je ,,bug,, na svete:)
Jinak netusim co tam lidi provadeji, ja třeba hral ve Skyrimu nektere dejove, frakcni i volne ukoly dvakrát i trikrat s jinou postavou a nikdy jsem na nejaky zavazny bug nenarazil, a co to konzultuju ještě s dvouma dalsima lidma tak jsou na tom podobne jako ja. Myslim ze spoustu bugu si hraci zpusobi sami at uz třeba modifikacemi nebo delanim blbosti.

A k tomu NWC a Originu..hmm..Ultimy bych řekl mají bliz spis k serii Gothic a Might and Magic je uplne něco jiného nez TES, zasadni rozdil je v tom ze v TES není parta ani souboje na tahy a svet není rozkouskovanej do zon..a spousta dalšího...podobne jsi jsou mozna tak v tom ze v obou se zabijeji příšery a delaji ukoly..to je tak vse.
A pokud vim tak NWC pohorel uz při vyvoji MM9, natoz aby byli schopni udelat nejakou open world hru typu TES.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků