Jasně, tak Shadowrun je hodně postavenej na otevřené modařské komunitě.
Jenže, narozdíl např. od TES, Shadowrun má podle mě jednu značnou výhodu - je založen na desktopové hře a gamebooky pro různé scénáře už existují, tj. momentálně existuje snaha o převedení těchto scénářů do hry.
http://www.shadowrunidentity.orgJe samozřejmě otázkou, jak to bude s kvalitou a hlavně jak to bude s modařskou scénou u Shadowrunu obecně, ale tak to je vždycky riziko. Spíš bych to viděl pozitivně, protože do toho půjdou lidi, který mají se Shadowrunem zkušenosti a budou si to chtít převést takříkajíc i pro sebe.
Jenom technická - za 1,8mega (což je fakticky podle propočtů okolo mega po zaplacení Kickstarteru a daní) je v ceně i DLC Berlin, které by mělo být cca stejně dlouhé, tj. se pohybujeme okolo 20-25 hodin gameplay. Což za 20 dolarů (backers) zase taková tragédie není. Jasně, taky doufám, že Wasteland 2 bude jiná liga, ale tak koneckonců on ten RPG systém u Wastelandu taky nevypadá moc jednoduchej (díkybohu za to).
K těm prodejům - podle mýho u nás by prodeje byly minimální - není to mainstream, je to založený na deskovce, kterou u nás moc lidí nejspíš nehraje, takže bych to viděl bledě. V Kickstarteru se našlo dost lidí, který jim dali 50 dolarů a výš, což celkovej objem financí zvedlo. Ostatně, bude zajímavý, jak si povede hra na Steamu, podle mě to rozhodně prodejní trhák nebude.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel