Vysoká škola pro programátora?

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod josef.glitsher 9. 3. 2016 08:59

Ahoj,

Jsem student střední školy IT a přemýšlím, kam půjdu na VŠ. Dělám dost do programování a chci u toho zůstat, ale nějak nemohu najít obor, kde by bylo programování hodně. Nemám zájem o weby, spíš o něco "nízkoúrovňovějšího", jako C, C++, algoritmizace, hodně matiky apod. Jsem z Prahy, takže mi připadá v úvahu asi ČVUT FEL, nebo ČVUT FIT, ale i tak je to obrovské množství oborů a předmětů v nich, takže není lehké najít, co by vyhovovalo... Kterou VŠ a obor byste mi doporučili?

Děkuji za rady
josef.glitsher
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JirkaVejrazka 9. 3. 2016 09:17

Pokud se chces podivat na algoritmizace a hodne matiky, zvaz jeste MFF UK. K programovani webu se tam nedostanes, zato se dozvis hodne o nizkourovnovych vecech a teorii za nimi.
JirkaVejrazka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod karlos00x 9. 3. 2016 09:22

Na VŠ se nejdes ucit programovat. Btw pokud jsi prazak tak bych doporucil FI MUNI nebo neco na VUT - to co zazijes na kolejich to jsou pak jedny z nejlepsich vzpominek na cely zivot.
Upgrade který má smysl: SSD. Zažijete svižný počítač.
karlos00x
Pokročilý

Odeslat příspěvekod richard7854 9. 3. 2016 09:29

pokial ides na CVUT FIT, na Bc. si prvy rok-dva vobec obor nemusis vyberat, vsetky obory sa hodne prelinaju a za cele studium sa to odlisuje max troma predmetmi. Predmety maju vsetci v prvaku rovnake a v dalsich rocnikoch su tie rozdiely tiez male, takze s tym sa trapit nemusis. Na FELe je pre informatiku iba OI(https://oi.fel.cvut.cz/cs/), co je hodne podobne FITu, ale viacej zamerane na matiku a algoritmizaciu, osobne preferujem FIT.
richard7854
Junior

Odeslat příspěvekod josef.glitsher 9. 3. 2016 09:59

Děkuji za názory.