hrtak: Viděl bych to takto:
GP2X Wiz:
PSP - pochybuju
PS1 - nejspíš bude, protože i na gp2x je, ale tam to ještě jede pomalu. (otázka je co ovládání, když to nemá analog)
PS2 - jsi asi upadl na hlavu, ne?
PS2 pokud vím nejede pořádně ani na PC.
Gamecube - ta je výkonnější než PS2, takže ani náhodou.
N64 - pokud vím, tak nějaký emu je na PSP, takže na Wiz by mohl být taky.
Dreamcast - určitě ne.
Pandora:
PSP - podle diskuze na netu je to teoreticky možné. Otázka je, jestli mají lidi dostatečné podklady pro vývoj emulátoru.
PS1 - ta na Pandoře jede fullspeed už teď. Díky dvěma analog. páčkám a digital padu by neměl být problém ani s ovládáním.
PS2 - ani náhodou. Možná něco vznikne, ale pochybuju, že by se rychlost přehoupla přes jednotky fps.
Gamecube - taky ne.
N64 - tady bych byl docela optimista.
Dreamcast - Pandora má grafické jádro PowerVR, čili to samé co Dreamcast, jen asi o 3 generace novější (údajně výkon někde mezi Kyro II a geforce 3) a Dreamcast obecně není po stránce výkonu na emulaci moc náročný, takže doufám, že by mohl v hratelné podobě být. Analogové triggery by šly namapovat na druhý analog, takže ovládání by mohlo být 100%.
Edit:
Jinak ty údaje o výkonu v polygonech za sekundu jsou podle mě dost zavádějící, protože není jasné za jakých podmínek to je a jaký je výkon v reálných podmínkách. Nevím jak teď, ale v minulosti Sony tato čísla dost nafukovala, takže kdoví kolik to vlastně je.
Měl jsem: kopie Atari 2600, Sega Mega Drive II, Sega Saturn, Sega Dreamcast, GP2X, Xbox 360
Blog s občasnými příspěvky a fotoalbem z JP http://my.opera.com/TomasKunert/blog/