RPG pro začátečníka

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod mckrek7 14. 12. 2014 17:10

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jaké RPG byste mi doporučili, když jsem naprostý začátečník a ještě jsem nikdy žádné RPG nehrál. Ale mělo by to jednu podmínku - chtěl bych něco novějšího... :D
mckrek7
First Blood

Odeslat příspěvekod androidman1 17. 3. 2015 17:55

try the kingdom of amalur reckoning it is very nice RPG game with an epic graphic designs and story.
androidman1
First Blood

Odeslat příspěvekod kurcatovium 17. 3. 2015 20:02

Zaklínač 1/2
kurcatovium
Dominating
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anorexienervozni 18. 3. 2015 08:57

Divinity: Original Sin. Hral jsem to u kamose a dost se mi to libilo. Hlavne tahovy souboje kde muzes treba poslal elektrickej utok na nepratele stojici v kaluzi a tim znasobit utok. V recenzich to dostava i pres devadesatky a je to asi pul roku stary. Samozrejme killer BG 2 to zase neni, ale docela se to priblizilo.
anorexienervozni
Killing Spree

Odeslat příspěvekod haluziak 18. 3. 2015 15:12

Když chceš RPG tak nechci nové, nejlepší RPG jsou ze staré školy Baldurs Gate 1 a 2 Icewind Dale 1 a 2 Planescape Torment, Temple of elemental evil
haluziak
First Blood

Odeslat příspěvekod anorexienervozni 18. 3. 2015 16:13

baldurs gate, ice wind dale a planescape torment nejsou jediny dobry rpg na svete...
anorexienervozni
Killing Spree

Odeslat příspěvekod flash789 18. 3. 2015 21:42

Novejsi rpg pro zacatecnika a vy mu psiete Baldurs Gate a Divinity :)

Zkus Skyrim nebo Kingdom of Amalur, pripadne Two Worlds 2 taky není spatny.
Podle mě, když nějakej japonec, co programoval FF13 vidí třeba Dragon Age, tak musí umřít smíchy.
flash789
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiramisu-mascarpone 21. 5. 2016 22:01

Já kdysi hrál jako svoje první RPG Might and Magic 6. Dneska to sice není právě něco nejnovějšího, ale tenkrát bylo ;-)
Tiramisu-mascarpone
First Blood