Stránka 3 z 13

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 14:43
od tdjohn
My také věříme termínu, ale když nemáš peníze a lidi, tak to prostě moc dobře dopadnout nemůže :D

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 14:44
od SCobra
Pro některé lidi je holt lepší pitoreskní zjednodušená, ale dynamická hra jako Zaklínač nebo Skyrim, než hyper-realistický simulátor pěší turistiky.

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 16:14
od Flegmatický Krtek
Já si také netroufám tvrdit, že splní všechno do detailu, zvlášť když jediný materiál o hře, screeny, videa, jsou zatím jen přímo od vývojářů, a to může trochu klamat obsahem. Pokud by z toho ale vylezl "hyper-realistický simulátor pěší turistiky", tak by mi to osobně nevadilo, ani kdyby nebyl úplně doladěný, takových "polotovarů" už tu bylo i od daleko větších studií. Navíc to, že vyjde Kingdom Come nic nemění na tom, že si pořád můžu zahrát Sykrim, prostě si každý přijde na své a RPG žánr bude zase o něco pestřejší.

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 16:37
od CocacolaCompany
Mluvíte tu pořád o tom, že nemají peníze. Víte o tom, že v momentě, kdy splnily 300 000 liber na Kickstarteru, tak dostanou na vývoj od Bakaly dalších cca 100 000 000? To se mi zdá dost peněz na hru o rozloze 9 km^2.

Ta česká skepse se projevuje koukám i ve hrách. Naštěstí vás není většina, proto jde kampaň tak dobře. I kdyby hra nakonec nebyla tak "dokonalá", jak se prezentuje na traileru, tak jsem rád, že podpořím i českou vývojářskou scénu.

-- 25. 1. 2014 16:38 --

SCobra píše:Pro některé lidi je holt lepší pitoreskní zjednodušená, ale dynamická hra jako Zaklínač nebo Skyrim, než hyper-realistický simulátor pěší turistiky.


Pro ty ostatní je tu hra, jako tahle. Já třeba Skyrim i Fallout nehraju jinak, než s realistickýma módama a nejtěžší obtížností. A podle stažení módů (v milionech) rozhodně nejsem sám. Je tu zkrátka spousta lidí, kteří už chtějí okusit i trochu toho realismu.

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 16:58
od SCobra
100 milionů rozhodně ne. Bakala slíbil, že jim zafinancuje další vývoj, to je dost rozdíl :)

Nemám problém ani tak s realismem jako s přecházením 3 kilometrové mapy pěšky v reálném čase...

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 17:04
od SPY
V reportazi na CT Vavra rikal, ze celkem to vyjde na cca 100M ... 30M uz to stalo, 10M maji z KS, takze zbyva 60M.

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 17:07
od tdjohn
To už zní sice reálně, ale pokud to takhle nafukují v čase, tak bych se toho dost bál :D 100 milionů je fajn, ale nebylo to původně daleko méně?

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 17:16
od CocacolaCompany
Ano, 30 milionů to stálo, od Bakaly mají na vývoj mít 70 milionů. Pochopil jsem to jako investici na další vývoj hry v případě, že kampaň uspěje. Takže 100 milionů od Bakaly a dalších pár milionů jako "bonus" z kampaně, která překročí těch 300 000.

-- 25. 1. 2014 17:17 --

tdjohn píše:To už zní sice reálně, ale pokud to takhle nafukují v čase, tak bych se toho dost bál :D 100 milionů je fajn, ale nebylo to původně daleko méně?


To bylo, ale nějak se jim i přesto podařilo přesvědčit Bakalu, aby to dál investoval. Na Kickstarteru psali, jak je několikrát podržel na vodou.

-- 25. 1. 2014 17:23 --

SCobra píše:100 milionů rozhodně ne. Bakala slíbil, že jim zafinancuje další vývoj, to je dost rozdíl :)

Nemám problém ani tak s realismem jako s přecházením 3 kilometrové mapy pěšky v reálném čase...


Třeba implementujou nějakej instant traveling, jako v Elder scrolls. Tím jsem si skoro jistej, byl by nesmysl kvůli jednomu questu jezdit hodiny z jednoho konce mapy na druhej. Zase ale kdo chce prozkoumat i místa, kam ho běžné úkoly nezavedou, tak si třeba párkrát na koni projede. To je ta krása open-world RPG. Má to samozřejmě i mouchy, ale nemůžeme přece hodnotit výslednou hru, od který vyšel jenom trailer.

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 17:33
od SCobra
Chápu, jsem chtěl jen upozornit na to, že "komprimované" světy mají svůj význam :)

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 20:02
od Pipin
Tak komprimované to prostorově trochu být musí taky, když bude komprimovaný čas - tedy běh noci a dne, ne?
Dva roky je dlouhá doba, stihnout by to snad mohli...
To, že nikdy nedělali RPG, bych jim nevyčítal (jak tu zaznělo o pár stran zpět), nezkušení nejsou a vždycky je nějaké poprvé.
Sám jsem zvědav, jak to bez těch příšer atd půjde - nejde jen o draky a magii, ale i o takové ty běžné "příšery", na kterých člověk třeba expí - tady člověk půjde lesem a maximálně potká divoký prase, jinak nic...:)

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 20:11
od Alianna Hitomi
No tak jsem si na eurogameru přečetla o dabingu a jde z toho vidět ze o peníze jde az v první řadě ☺

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 21:23
od SCobra
Na Eurogameru... :D Osobně bych se na dabing taky vykašlal.

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2014 23:06
od BotuloToxin
Doufejme, že díky použití cryengine bude zachováná modovatelnost a přinejhorším už to někdo dodělá :D :D

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 1. 2014 09:23
od 8Paul
Hrozně vtipný jak v zahraničí jsou z toho všichni na větvi, na největším foru o hrách Neogaf kde thread má 11 stránek aby člověk negativní post pohledal, ale na doupěti prostě všichni mudrlanti ví jak to bude stát za houno :D
Přitom Mafia / Flashpoint, hry na kterých zakladatelé Warhorse měli vedoucí role, byly legendy (Mafia prodala přes 2 milionu, měla 9.3 na gamespotu od Wolpava který dnes píše ve Valve Portaly a HL3, Mafia 2 prodala přes 3 mega, Flashpoint založil vlastní nový žánr a prodává se dodnes), nemluvě o dalších lidech v týmu co dělali ve vedoucích pozicích na hrách jako Forza Horizon nebo Crysis 3..
Pravděpodobnost že to úspěšně dodělaj je dost velká, ten tým má zkušeností až až, a mají hotový skvělý engine takže se nemusí patlat s jeho vývojem, což byl důvod proč Mafia 2 trvala tak dlouho.

A mimoto, Bakala zatím do vývoje narval 1.5 milionu doláčů. Pracuje na tom kolem 25-30 lidí cca 2 roky. Vývoj bude cca další dva roky trvat, ale při 60-70 lidech, takže bude pravděpodobně stát kolem 4-5 milionů. Hru si budou vydávat digitálně sami na Steam/GOG/PSN/Xbone Live, takže z každé kopie (dejme tomu cenu 40 dolarů) budou mít cca 30 dolarů čistýho.
O distribuci krabic se publisheři ještě poperou, když teď vidí tu poptávku.
Dejme tomu že jen digitálně hra prodá 500 000 kopií (řekl bych hodně konzervativní odhad, když Skyrim prodal 20 mega a i každá druhá alpha typu Dayz či Rust dnes dává miliony jen na PC).
I tak by to znamenalo obrat 15 milionů, takže čistý zisk cca 10. Ikdyž dejme tomu že do marketingu taky vrazí třeba 5 mega. Stále by měli čistý zisk 5 milionů. A to furt počítám dost konzervativně a jen digitál.

Bottom line, tahle hra se Bakalovi epicky zaplatí (samozřejmě pokud se něco mega neposere, třeba že spadne meteorit nebo že vávru srazí auto) a publisheři budou smutní, a my tu budeme mít konečně pořádný selfpublished studio, doufám zaměřený i do budoucna na singleplayer RPG.

Re: Kingdom Come: Deliverance

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 1. 2014 11:31
od SCobra
Mafia 2 se taky pořád ještě prodává.

30 dolarů ze 40 dolarů mít čistýho určitě nebudou, když Steam, PSN i XLive si berou minimálně 30 % z každého prodaného kusu :) Plus daně. Na druhou stranu kdyby prodali 500 tisíc, bylo by to dost zoufalý...