Hrozně vtipný jak v zahraničí jsou z toho všichni na větvi, na největším foru o hrách Neogaf kde thread má 11 stránek aby člověk negativní post pohledal, ale na doupěti prostě všichni mudrlanti ví jak to bude stát za houno
Přitom Mafia / Flashpoint, hry na kterých zakladatelé Warhorse měli vedoucí role, byly legendy (Mafia prodala přes 2 milionu, měla 9.3 na gamespotu od Wolpava který dnes píše ve Valve Portaly a HL3, Mafia 2 prodala přes 3 mega, Flashpoint založil vlastní nový žánr a prodává se dodnes), nemluvě o dalších lidech v týmu co dělali ve vedoucích pozicích na hrách jako Forza Horizon nebo Crysis 3..
Pravděpodobnost že to úspěšně dodělaj je dost velká, ten tým má zkušeností až až, a mají hotový skvělý engine takže se nemusí patlat s jeho vývojem, což byl důvod proč Mafia 2 trvala tak dlouho.
A mimoto, Bakala zatím do vývoje narval 1.5 milionu doláčů. Pracuje na tom kolem 25-30 lidí cca 2 roky. Vývoj bude cca další dva roky trvat, ale při 60-70 lidech, takže bude pravděpodobně stát kolem 4-5 milionů. Hru si budou vydávat digitálně sami na Steam/GOG/PSN/Xbone Live, takže z každé kopie (dejme tomu cenu 40 dolarů) budou mít cca 30 dolarů čistýho.
O distribuci krabic se publisheři ještě poperou, když teď vidí tu poptávku.
Dejme tomu že jen digitálně hra prodá 500 000 kopií (řekl bych hodně konzervativní odhad, když Skyrim prodal 20 mega a i každá druhá alpha typu Dayz či Rust dnes dává miliony jen na PC).
I tak by to znamenalo obrat 15 milionů, takže čistý zisk cca 10. Ikdyž dejme tomu že do marketingu taky vrazí třeba 5 mega. Stále by měli čistý zisk 5 milionů. A to furt počítám dost konzervativně a jen digitál.
Bottom line, tahle hra se Bakalovi epicky zaplatí (samozřejmě pokud se něco mega neposere, třeba že spadne meteorit nebo že vávru srazí auto) a publisheři budou smutní, a my tu budeme mít konečně pořádný selfpublished studio, doufám zaměřený i do budoucna na singleplayer RPG.