The Elder Scrolls V: Skyrim

Morrowind, Knights of the Old Republic, Baldur's Gate...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod xgandalf 23. 1. 2011 13:34

Lo!Zza: Tak zase úplná blbost to není, jednak levelovali jenom nějaký monstra (jestli si dobře vzpomínám), druhak účinek byl takovej oboustrannej. Tj. i se slabou postavičkou mohl člověk likvidovat daedry, což bylo ehmmmm zajímavý..:-))
No nic, zatím jsem na Skyrim docela zvědavej, první zprávy ve mě moc nadějí nevzbuzují, ale na druhou stranu je blbost zakládat nějaký předpoklady na takovýchle PR kecech, kterých se ještě objeví hafo. Později budeme moudřejší. Pochopitelně takový ty rádoby sliby o skutečném živoucím světě atd. je nutný brát s rezervou, vzpomínám na úplně stejný prohlášení před Morrowindem i Oblivionem a i když nějaký zlepšení tam bylo, tak zase taková sláva to nebyla.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BotuloToxin 23. 1. 2011 16:34

No já nevím ale v menu bylo táhlo obtížnost... a Oblivion na nejtěžší.... i blbá krysa vam prorazila blok co chvilu...
HL hardcorefan,adm na half-life2.sk
ATi+AMD+Stargate SG-1 hardcorefan
[spoiler=nadpis]text[/spoiler]
BotuloToxin
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 23. 1. 2011 18:41

O obtížnosti se tu ale nemluví :-) Mluví se o tom, jestli s úrovní hráče levelují i potvory...
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BotuloToxin 23. 1. 2011 20:39

Jak říká klasik... vše souvisí se vším. Samozřejmě auto-levelovaní je zjednodušení pro vývojáře... mě nejvíce děsí spíše ta část s "generování" úkolů... a pokud i toto bude dobře uděláno... vždy se může stát, že zabijete postavu nutnou pro dokončení úkolu. Nazávěr dodám, že doufám aby se systém frakcí s New Vegas už neopakoval... prostě nemám rád, když si nemůžu ve hře udělat všechny kvesty, posbírát všechny věci.... prostě taková McGyver postava...
HL hardcorefan,adm na half-life2.sk
ATi+AMD+Stargate SG-1 hardcorefan
[spoiler=nadpis]text[/spoiler]
BotuloToxin
Killing Spree
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod gariasBJ 28. 1. 2011 19:59

No priatelia, toto bude poriadna PECKA ;-) . Prvá naj hra na svete bola TES4 Oblivion...teraz bude druhou, bo ju nahradí TES5 Skyrim ^^ ^^
gariasBJ
First Blood

Odeslat příspěvekod USER47 28. 1. 2011 20:18

gariasBJ píše:Prvá naj hra na svete bola TES4 Oblivion

:hm
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thowt1 28. 1. 2011 21:30

gariasBJ píše:Prvá naj hra na svete bola TES4 Oblivion

:shock:
profesionalna krysa na forum.doupe.cz
Thowt1
Avatarkill 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 28. 1. 2011 22:22

naj možná ve vizuálním zpracování - a to stejně jen na chvilku. I Když xichty byly hrozné hned od startu.
Osobně nesouhlasím s levelingem příšer. Je to hrozně nepřirozené. Raději ať je start hry někde na kraji mapy a hráč se postupně musí vylevelovat aby mohl jít do vzdálenějších koutů světa se silnými příšerami.
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SCobra 28. 1. 2011 23:43

Ale nee, dneska musí moct jít hráč všude už od začátku, aby se necítil omezován :-) (A aby se nezačal nudit hned na začátku...)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xgandalf 29. 1. 2011 00:22

2SCobra: Vždyť může, brání mu někdo? Ale pak ať se nediví, že tam zdechne..:-)))
Jinak i když vím, že to myslíš ironicky - svýho času bylo mantrou úplná volnost, časem mi přišlo, že se to zvrhlo takovým způsobem, že to kope určitou herní "logiku" přímo do koulí.
Jediný, co mě u her od Bethesdy utěšuje, je fakt, že podporujou editor - tj. většina věcí se časem upraví k obrazu hráčů, což mě těší. Apropo, u Skyrimu byly editor a jeho ofiko podpora už taky ohlášený.
Look, three-headed monkey. Guybrush Threepwood, mighty pirate
What can change the nature of a man? Ravel
xgandalf
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _DAVE_ 29. 1. 2011 09:44

Ano pánové je to přesně jak říkáte. Já taky (před dávnými časy) když jsem poprvé hrál Fallout vyběhnul z Vaultu 13 né "doprava" k vesnici SS, ale doleva, tam už dnes vím že je vojenská základna. :D

Jít se tam dalo - kamkoli se dalo jít, ale první Supermutant mi na prvním kole sebral desetinásobek mých životů. Potom už bylo jasné, že tady cesta eee. :-))
_DAVE_
Rampage
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BotuloToxin 29. 1. 2011 10:21

Trochu OT ale přesto k věci... když uvidíte u hry slovo volný svět nebo pohyb znamená to lenost autorů trošku promyslet leveldesign a upravit příběh( pokud nějaký je) a dovést hráče tak trochu za ručičku... ono by nevadily ani ty koridory.. kdyby se vhodně používali.
HL hardcorefan,adm na half-life2.sk
ATi+AMD+Stargate SG-1 hardcorefan
[spoiler=nadpis]text[/spoiler]
BotuloToxin
Killing Spree
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chumbaba 29. 1. 2011 10:36

Zase už tady dost plevelíte. Myslím, že už tu někde máme fórum i o Freeform RPG i o Bethesda Flames, takže doporučuji přesunout tam.

Jinak, Xgandalf má pravdu, že pro nás na PC je v podstatě jedno, co ve Skyrimu bude, protože během dvou tří měsíců budou pluginy řešící většinu problémů. Na druhou stranu konzolisté tuhle možnost nemají a budou nuceni hrát Skyrim prostě tak, jak vyjde.
Chumbaba
Killing Spree

Odeslat příspěvekod SCobra 29. 1. 2011 10:37

xgandalf: Myslím, že "svýho času" platí jen u her od Bethesdy. Ostatní RPG se musely procházet systematicky, jinak jsi chcípal. Bethesda přišla s hrami, které by byly strašná nuda, kdyby se nedalo jít kamkoliv - skoro každý si tam tak najde to svoje, co ho zabaví. Jenže to prostě vypadá divně...

BotuloToxin: Jo, to je celkem výstižný :-)
PC, PS1, PS2, PS3, PS4, WiiU, New 3DS XL, New 3DS, GC, PSP, PSVita, N-Gage, N-Gage 2, GameBoy Advanced, XBox, X360, XOne, N64, NES
SCobra
Godlike
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků