Obecně WoW mechaniky, kdy děláš statický obsah co je na chvilku rozpohybuje pro tebe či pro tebe a tvojí partu. V GW2 nejsou questy tak, jak je zvykem, že přijdeš k NPC a vezmeš si úkol, který pak odevzdáš a pak jdeš do další lokace dělat další questy, tady je to udělaný tak, že na většinu věc (netýká se dungeonů a osobního příběhu) narazíš ve světě automaticky. Dorazíš do klidnýho městečka a chceš prodat loot, když v tom přiběhne npc a začne rozkřikovat že banditi obsadili nedalekou křižovatku a že shání lidi na pomoc. Což se mi stalo v minulé betě. O eventech, tak se tohle celý jmenuje, jsem samozřejmě věděl, ale tohle mě tak překvapilo, že jsem jen chvilku stál a zíral.
Nemluvě o vylepšeních oproti prvnímu GW. Dvojka má vlastně společný s jedničkou jen příběhové pozadí, rasy a posazení v Tyrii. Jinak je to kompletně nový engine, můžeš skákat, svět není instancovaný jen pro tebe jako v jedničce, když uděláš tutorial můžeš se zadarmo portnout Asurskou bránou za kámošema co hrají jinou rasu. Není nutné se s nikým dávat do party při běhání po eventech, nikdo ti nemůže ukrást expy ani loot, PvP je prý špičkový, hlavně World vs. world vs. world, což jsou masivní bitvy několika stovek hráčů o pevnosti a suroviny. To, co je v jiných MMO považováno za end game - dlouhý dungeony, hezký brnění atp. je tady už v podstatě od 20. levelu, na který se dá dostat tak za tři, čtyři dny pohodlného hraní, což samozřejmě neubírá na kráse opravdový end game, kdy se válčí s draky o celý mapy. A hlavně, tohle všechno bez měsíčních poplatků.
Let me tell you of the days of high adventure! Let me tell you the tale of the last child of Bhaal, the one that went against the prophecy!
http://dreamer.blog.doupe.cz/