Stránka 51 z 63

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2010 11:27
od Weightlifter
Ale že by se to nějak natáčelo jsem si nevšiml, jasně že se hýbe, ale nevím že by se natáčelo
U starých her to tak bylo, že se za tebou otášely keře a všechno možné aby to vypadalo lépe ale u Crysis to už není

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 2. 2010 11:47
od USER47
Mám dojem, že zrovna u OFP:DR jsou stromy ve větší dálce opravdu jen natáčecí 2D sprity, ale je to asi tak to poslední, co mi na tý hře vadí:-D.

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 2. 2010 12:10
od USER47
Konečně se podařilo vykoumat, jak zprovoznit freelook ve vozidlech. Večer se to chystám vyzkoušet.

TemplarGFX píše:Hi everyone!

I have tried all sorts of things to get this to work, but have had no luck in the past. I tried GlovePie a while ago, but without success, now, thanks to The Silver for making me aware of the TrackIR fixer patch from FreeTrack its all possible!

Firstly, download these two files :

http://www.mediafire.com/file/gynzyymnznw/TrackIRFixer1.2.0.10.rar

http://glovepie.org/GlovePIEWithEmotiv043.zip



  1. Uncompress TrackIRFixer1.2.0.10.rar and place the EXE into your Dragon Rising installation folder
  2. Run the EXE, it will patch your OFDR.EXE (and make a backup)
  3. Uncompress GlovePIEWithEmotive043.zip into its own folder (this application doesnt install itself, you just inzip it
  4. Run GlovePIE (if in Vista/Windows 7, right click the exe and choose "run as administrator")
  5. Paste the below script into the script window
  6. hit RUN
  7. start Dragon Rising
  8. ENJOY!
* You might want to save the script so you can just load it up later!*

Kód: Vybrat vše
var.resx = 1360; //horizontal resolution in game
var.resy = 768;  //vertical resolution in game
var.centre = 1;  //0 = do not recentre view 1 = centre view
if key.LeftAlt then
  if var.firststep == 0 then //this centres the mouse on the first frame
    mouse.CursorPosX = var.resx/2;
    mouse.CursorPosY = var.resy/2;
    var.firststep = 1;
  end
  //the following converts the mouse to trackir data
  FakeTrackIR.yaw = MapRange(mouse.CursorPosX, 0, var.resx,-180,180);
  FakeTrackIR.pitch = MapRange(mouse.CursorPosY, 0, var.resy,180,-180);
else
  if var.centre == 1 then //recenters trackir
    FakeTrackIR.yaw = 0;
    FakeTrackIR.pitch = 0;
  end if
  var.firststep = 0;
end if
Things to note about the script :


  • Pressing and holding the LEFT ALT key enables the TrackIR emulation. hold this down to look around when your in a vehicle
  • var.resx and var.resy need to be set to the resolution you are using ingame for this to work properly
  • var.centre controls whether the veiwpoint is recentred when you let go of LEFT ALT. set it to 0 if you want the view to stay where it is when you let go, or set it to 1 to have the view go back to centre
  • regardless of var.centre when you press LEFT ALT, the view will be recentred, this is because the view starts in all sorts of funky positions without it
LIMITATIONS

When in a helicopter, the mouse is also used by to control pitch and roll, and so both viewing and pitching/rolling happen at the same time. I am currently trying to figure out how to stop this via a fake mouse input to the game, but no luck so far

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 2. 2010 15:44
od USER47
Ještě dodám názorný video:

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2010 13:53
od USER47
Jedna z nejzajímavějších modifikací, tentokrát se to týká grafiky. Hodně lidí včetně mě si stěžovalo na příliš jasnou noc a přepísknutý barevný filtry v postprocesu. Templar si to vzal do parády a výsledky jsou přinejmenším velice zajímavé.

Rozdíly mezi obrazem s plným a s upraveným postprocesem (nahoře je ta modifikace):
Obrázek

Konečně se dají rozeznat uniformy:
Obrázek

Zde je i názorné porovnávací video z druhé mise (na stránce youtube ve větší rozlišení):


Druhá část novinky spočívá v zeslabení nočního světla na jakž takž realistickou úroveň, video zde:


Tyto modifikace fungují bohužel jen u hry ve verzi 1.0, neboť patche zablokovaly modifikování souborů kvůli zneužívání v MP.

Zdroj:
http://community.codemasters.com/forum/ ... 1-0-a.html

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2010 14:06
od -Dreamer-
Templar jede. Co se týká Codemasters, tak raději no comment.

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2010 14:18
od USER47
Codemasters by Templara měli naverbovat na tvorbu pokračování:). Koneckonců Clive Lindop taky začínal jako moder prvního OFP či tak něco.

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2010 14:33
od inexplicit
USER47 píše:..jakž takž ...


dyt je tma tma jako prase :D ..ale bohuzel k nicemu kdyz to nefunguje spatchem..

no ..jinak sme se zasekli v kampani se mi zda :D

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2010 14:52
od -Dreamer-
Nevím, kde jste zaseklí vy, ale já se furt plácám v misi, kde zachraňujete posádku vrtulníku. :D
Chtělo by to čtvrtýho.

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2010 15:34
od USER47
inexplicit píše:...ale bohuzel k nicemu kdyz to nefunguje spatchem..

Tohle není ArmA. Pokud člověk nehraje moc mulťák a nebazíruje na ubohým obsahu těch dvou DLC, tak to klidně může hrát bez patchů. Já dohrál kampaň ve verzi 1.0 a žádný chyby jsem nepotkal. Všechny skripty fungovaly tak jak měly, nikde jsem se nezasekl atd...Patche s kampaní nic moc neudělaly, maximálně opravily pár drobností.

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 2. 2010 15:55
od inexplicit
no ja taky patch nemel a zadny problem nebyl :D to vy honem honem nainstalovat patch vseciii :D

dreamer..hm..to je ta 5ta mise?

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 2. 2010 19:29
od USER47
Tak už je ta modifikace ke stažení:
http://filebeam.com/c49ab5c59f1cd64148d3b58ec10f6f65



Jdu to vyzkoušet.

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 2. 2010 20:22
od USER47
Tak musím říci, že to zatím vypadá opravdu výborně. Tohle jsou zatím screeny z první a třetí mise, žádnou noční jsem ještě nezkoušel. Později možná něco dodám.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 2. 2010 20:25
od inexplicit
si rikam jesi tam neni pres den uz trochu tma :D

Re: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 2. 2010 20:27
od USER47
Tma tam bohužel trochu je...snad to není poslední verze (jak znám templara, tak asi ne:)).