KONEC FPS AKČNÍCH HER?!?!?!?

Doom, Half-Life, Far Cry...

Moderátor: Moderátoři Doupě.cz

Odeslat příspěvekod dangerouse 21. 6. 2015 15:12

KOUKÁM ŽE KLASICKÉ AKČNÍ HRY JAKO BYLO CALL OF DUTY, BATTLEFIELD, GHOST RECON, OPERACE FLASPOINT, MEDAL OF HONOR, VIETCONG, MEN OF VALOR, Shellshock 2: Blood Trails A PODOBNÉ UŽ NEVYCHÁZÍ A VYCHÁZET ASI NEBUDOU CO? MYSLÍM TAKOVÉ KDE SI PO DLOUHÉM DNU V PRÁCI SEDNU K PC SPUSTÍM SINGLEPLAYER A VELMI RÁD POSTŘÍLÍM BANDU PŘISTĚHOVALCŮ V SANDÁLÍCH A TURBANECH CO POD PROSTĚRADLEM NA SOBĚ SKRÝVAJÍ AK-47. NECHCI LÍTAT S JETPACKEM NA ZÁDECH ANI MLÁTIT VESMÍRNÉ MUTANTY LASEROUVOU BASSEBOLKOU NECHCI SE ANI TRÁPIT HODINY HRANÍM NĚJAKÉHO MULITIPLAYERU ABYCH MĚL V ZÁSOBNÍKU O DVA NÁBOJE VÍC NA TO NEMÁM ČAS ANI NÁLADU. CHCI SI JEN ZAHRÁT HRU KTERÁ VYCHÁZÍ Z UDÁLOSTÍ KTERÉ SE STALY A STÁVAJÍ TÍM MÁM NA MYSLI 1-2 SV. VÁLKU, VIETNAM, BLÍZKÝ VÝCHOD ATD. OPRAVDU SI NECHCI HRÁT NA VŠUDY PŘÍTOMNÉ VŠECHNOFANTASY HRDINY BLE.
dangerouse
First Blood

Odeslat příspěvekod SPY 21. 6. 2015 16:45

Příště zkus vypnout Caps Lock. BLE
SPY
Killing Spree

Odeslat příspěvekod LEON_pilot 22. 7. 2018 11:03

V dnešní době, kdy má rychlý internet prakticky každý, už singleplayer moc netáhne... Kdo by mlátil primitivní AIčka, když si může měřit ego s živými hráči. AIčko zabitím nenaštveš, tomu to je srdečně jedno. AIčku ani nemůžeš do chatu napsat NOOB :) Navíc každý živý hráč má vlastní styl hry, oproti AI, což velice zpestřuje hraní. Jaký je tedy dnes ještě důvod hrát singleplayer?
WWW.VIRTUALNIPILOT.CZ
LEON_pilot
Killing Spree

Odeslat příspěvekod sirThommas 23. 7. 2018 09:30

Třeba takový že online hry všechny nebaví? Mě nebavěj ať je to MMORPG, FPS.... Já si chci odpočinout ne poslouchat děcka jaký jsem noob když hru zapnu jednou za měsíc když mám čas.
sirThommas
First Blood

Odeslat příspěvekod Sasakr 24. 7. 2018 19:40

Příběh, situace, které v MP nenastanou.
Nepokradeš
Sasakr
Sleepwalker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LEON_pilot 28. 7. 2018 06:24

Nakonec za úpadek singleplayerových titulů si můžou i vývojáři her sami. Vývoj "umělé inteligence" snad nejvíc stagnuje tam, kde by měla být nejvíce patrná, tedy v počítačových hrách :-( Dnes se těžce investuje do AI v různách domácích asistentech, v překladačích, v mobilech, ale ve hrách proti nám stojí nascriptovaní boti s předem nadefinovaným přímočarým jednáním, které si při nastavení vyšší obtížnosti musí pomáhat i drobnými "podvůdky", když mu je člověk dobrým soupeřem. Ale skutečná "umělá inteligence" by měla být schopná učit se ze svých chyb a z konkrétní strategie živého soupeře, reagovat na vnější podněty, činit samostatná rozhodnutí a co nejvíce při tom vzbuzovat dojem, že se jedná o živou bytost, chovající se adekvátně k dané situaci. Takové hry ale aby člověk pohledal :roll: Markantní to je třeba v leteckých simulátorech jako IL-2 Šturmovik, nebo Rise of Flight, kdy si člověk odlítá kampaně na nejvyšší obtížnost, masakruje AIčka s prstem v nose, myslí si jaké není letecké eso, tak se s maximálním sebevědomím přihlásí na multiplayer a živí soupeři ho vymanévrují do takových situací, že mu přijde, jako by doteď vůbec nevěděl, o čem letecké souboje vlastně jsou. Nebo strategické hry - očividně není problém naprogramovat protivníka, který soupeře porazí s co nejmenším počtem tahů při co nejlepší efektivitě (nejmenších vlastních ztrátách), takové rozpracovanější šachy. Ale to přece není podstata zábavné strategické hry, člověk by při hraní měl mít pocit, že protivníkovy jednotky ovládají lidé, aby mohl využít chyb lidského uvažování, měl by vidět jak protivník dynamicky mění svoji taktiku adekvátně k taktice vaší, ale drtivá většina dnešních singleplayerových her zkrátka opravdovou "umělou inteligenci" postrádají, stále lehce poznáte, jestli proti vám hraje člověk, nebo strojová mysl. Kdo má možnost srovnání, může ho z toho důvodu singleplayer omrzet, protože daleko napínavější a zábavnější letecké souboje člověk zažije v multiplayeru, zábavnější a zajímavější bitvy ve strategiích člověk zažije v multiplayeru a i v těch střílečkách je záživnější hra v kooperujícím (třeba i jen random) živém týmu proti živým soupeřům, než proti botům... Nějaké články jsem poslední dobou v internetových denících o plánech zapojit umělou inteligenci v připravovaných nových hrách četl, tak třeba se začne blýskat na lepší časy a ve hrách přestanou vývojáři klást důraz pouze na grafické pozlátko, kdo ví ;-)
WWW.VIRTUALNIPILOT.CZ
LEON_pilot
Killing Spree


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků