A co se týče těch aktivních předmětů, máte raději když se jen zvýrazní kurzor, nebo když se ukáže i textový popisek objektu (stůl, kniha..) ?
holubek002: Jj, GK 1 má tento oldschool systém. Popravdě to byla moje první adventura s verb-ovládáním (slovesa Sebrat, Podívat se atd.) a bez zvýraznění aktivního objektu a musím říct, že mě bavila mnohem víc než všechny ty dnešní adventury. A to ovládání mi vůbec nevadilo, právě naopak. Je tam třeba vymakané, že když použiješ předmět z inventáře na jakoukoliv postavu, tak místo suchého "To nejde použít" ti ta druhá postava řekne co si o daném předmětu myslí - a každá postava reaguje trochu jinak!! Třeba ukazuješ fotografii mrtvoly chlapa různým lidem a někdo reaguje "Fuuj, to mi radši neukazuj!", někdo "Toho jsem neznal." atd. To už se prostě dneska nevidí.
Btw rád bych ještě navázal - jaká adventura pro vás byla nejsvobodnější, nejrozlehlejší, kdy jste měli pocit že si můžete dělat co chcete, která vás pohltila?
-- 6. 4. 2013 15:45 --_DAVE_: To s tím stárnutím jsi vystihl, třeba takový Neverhood nikdy nezestárne, protože neměl "technologickou PC grafiku", ale byl ručně vyroben z plastelíny - a ta na rozdíl od 3D grafiky nestárne
. Spíš mě docela zaráží, kolik dnešních vývojářů adventur stále tvoří v tom retro stylu, přijde mi to jako nějaká módní vlna. Gemini Rue, Resonance, série Blackwell...