PC: Ta Old good soldiers má hoodně zajímavej námět:)..Trochu inspirace z filmu Vesmírní kovbojové a Poloviční šance s Belmondem a Delonem, ne?:)
A ta brutální akce, jj, taky mám svůj sen..Že jednou vyjde bojovka, kde budou arény ve stylu reálnýho prostředí - třeba boj v letadle, v restauraci, v metru, třeba i v kanalizacích, bojům bude přihlížet spousta lidu který pudou k boji taky různě využívat..Hlavně aby to byl funkční systém (což by reálně ale spíš nebyl:D), arény by byly interaktivní, takže by šly totálně demolovat, po soupeři bych mohl házet co mě napadne, rozflákat o něj židli, hodit po něm klidně fanouškem, urvat kus plotu a protivníka propíchnout apod.
Bojovka by to byla ale extrémně temná, něco jako Mortal Kombat, ale ve vážnym pojetí, žádná arkádovost, jako temnej film..A hlavně..Obrovskou roli by v tom hrála brutalita...Tzn. - rozbjiu sklo, vyndám požární sekyru a regulérně přefiknu protivníkovi nohu...Pak by se jeho bojovej styl v rámci toho změnil..třeba by byl víc na zemi
těhle fines a nástrojů by bylo v arénách samozřejmě mraky...Pokaždé, při nějakym obzvlášt vypečenym bojovym chvatu, bych kameru přiblížil těsně k protivníkům a příp. zpomalil tempo hry..
Komentátoři hry by byli 2 a klidně si mohli přizvat i další smyšlený "celebrity"..Nemsuim připomínat, že by charaktery, počet postav, rozpohybování postav, bojové styly, animace, počty technik na postavu a způsob techniky boje by byl obšlehnutý od Tekkena akorát v ještě mnohem lepší podobě..Brutalita? asi tak 6x tvrdší než v Mortal Kombat a ještě v realistickém zvárnění..Na hře, by prvotně pracovalo Namco a Criterion, Ed Boon by byl pouze konzultant..mnam!